Dronken? of zo van ik flikt het maar weer zonder mijn best te doen of een algemene sorry te zeggen tegen de groep..tja hoop niet op een delerium vanavond of morgen als de fles leeg is..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff lijkt weer beter in z'n vel te zitten.. kletst weer ... kijkt anders uit z'n ogen.
Nee hoor, hij schaamt zich er helemaal niet voor zei hij net tegen Kimquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zal zich zelf ook best rot gevoeld hebben dat hij zich weer zo heeft laten gaan, dat toegeven is een ander verhaal
Nee, niet dronken.. helder. Vanmiddag keek hij alleen maar boos.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:42 schreef Silves het volgende:
[..]
Dronken? of zo van ik flikt het maar weer zonder mijn best te doen of een algemene sorry te zeggen tegen de groep..tja hoop niet op een delerium vanavond of morgen als de fles leeg is..
* Li0nHeart gaat maar weer naar de slaapkamer.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:43 schreef Dotteke het volgende:
Iedereen moet weer op de slaapkamer blijven als ze gaan opbouwen. Wat is dat toch voor kinderachtig gedoe steeds
Nou helder zal hij niet meer zijn na een sloot rood en nu witte wijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, niet dronken.. helder. Vanmiddag keek hij alleen maar boos.
Dat zeg ik, toegeven is een ander verhaal, dat zal hij niet doenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, hij schaamt zich er helemaal niet voor zei hij net tegen Kim
tis een verrassing dotquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:43 schreef Dotteke het volgende:
Iedereen moet weer op de slaapkamer blijven als ze gaan opbouwen. Wat is dat toch voor kinderachtig gedoe steeds
En lopend nu met een fles bier..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:44 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Nou helder zal hij niet meer zijn na een sloot rood en nu witte wijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
Magnetisch dansvloer:misschien heel stom heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar hoe werkt dat is dat echt magnetisch of?Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
nu allemaal in het witquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:47 schreef Dotteke het volgende:
Nou dar gaan ze weer zich mooi maken om samen een feestje te vieren alle krullen en make up wordt er weer bijgehaald. En ze zagen er allemaal al netjes en opgedirkt uit
hij woord schaamte krijgt hij niet uit zijn strotquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, hij schaamt zich er helemaal niet voor zei hij net tegen Kim
Beweegt op de beweging van je voeten ga ik vanuit.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien heel stom he
maar hoe werkt dat is dat echt magnetisch of?
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
Magnetisch dansvloer:Oh dat is wel leuk😁SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |