Sorry vind die jurk er niet uitzien maakt hij echt een betsy turfquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind Moraima er ook mooi uitzien. Met haar figuur en de jurk die janet voor haar heeft gemaakt
Ja inderdaad, ik bedoelde dat ze zich misschien verrijken hoe lang de opbouw is en er minder tijd is voor muziek en dansen.quote:
je ze hadden natuurlijk de opdrachtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:34 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik bedoelde dat ze zich misschien verrijken hoe lang de opbouw is en er minder tijd is voor muziek en dansen.
Dat is zo’n correctie broekje.. ze had de jurk van de week aan om te passen en toen zei ze dat ze er er ander ondergoed onder moest doen omdat je een string ziet zitten maar dat vond ik toch mooier..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:33 schreef greysbones het volgende:
ow wendy heeft er een wielrenbroekje onder
Dan weet je dat het feest isquote:
ik zou het broekje er ook onder aan houdenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is zo’n correctie broekje.. ze had de jurk van de week aan om te passen en toen zei ze dat ze er er ander ondergoed onder moest doen omdat je een string ziet zitten maar dat vond ik toch mooier..
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:37 schreef D. het volgende:
Die dansvloer, is dat een verdienopdacht of eliminatie?
De planning was ook anders en ze zouden genoeg tijd hebben maar ze kregen gisteren ineens te horen dat er een opdracht tussen zou komen.. nu komen ze in tijdnood..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:34 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik bedoelde dat ze zich misschien verrijken hoe lang de opbouw is en er minder tijd is voor muziek en dansen.
ze moesten in k1 of k2 omkledenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:37 schreef Ambrine het volgende:
Wanda is haar make-up aan het doen op het bed van Jasper. Rare plek.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:36 schreef engine het volgende:
Erik gaat nog een error krijgen van die vloer.
Denk dat ze wel wat langer door mogen gaan dan 12.00 uurquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
De planning was ook anders en ze zouden genoeg tijd hebben maar ze kregen gisteren ineens te horen dat er een opdracht tussen zou komen.. nu komen ze in tijdnood..
24 uurs opdrachtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:37 schreef D. het volgende:
Die dansvloer, is dat een verdienopdacht of eliminatie?
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk dat ze wel wat langer door mogen gaan dan 12.00 uur
de muziek moet in ieder geval uit om 12quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk dat ze wel wat langer door mogen gaan dan 12.00 uur
Beetje flauwquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
de muziek moet in ieder geval uit om 12
dat is wat rupie of kenzi straks zei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |