Ice zei 9 tot 12quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:18 schreef Sestra666 het volgende:
poppenkast zei iemand eerder en dat is het![]()
voor 2uur durend feestje?
mag nie langer van de FEBOquote:
Kunnen de oudjes ook met de voetjes op de vloerquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:23 schreef greysbones het volgende:
waarom zou je de bank aan de dansvloer zetten??
Anders zitten de oudjes zo apartquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:23 schreef greysbones het volgende:
maar echt hequote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kunnen de oudjes ook met de voetjes op de vloer
Ze blijven er ook maar stukken aan bouwenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:22 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ben eerder benieuwd wanneer hij af is...
ik gok dat een aantal dat prettiger vindt ivm de muziekquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:24 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Anders zitten de oudjes zo apart
Maar hij staat wel heel dichtbij ja
Lekker allemaal bij elkaar geen groepjes. Is beter voor ons.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar echt he
zet die banken gewoon weer in de hoek waar ze net stonden
Dan hou je 't een beetje compact ook denk ik, anders staat alles wel heel ver uit elkaar. 't Is ook niet dat ze met 100 man zijn of zo.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:23 schreef greysbones het volgende:
Zit wat in jaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:25 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Lekker allemaal bij elkaar geen groepjes. Is beter voor ons.
Alleen dat zwarte broekje er onder. Had dan een witte genomenquote:
wit valt juist meer op dan een donkere kleurquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen dat zwarte broekje er onder. Had dan een witte genomen
De split in haar jurk loopt tot haar bilspleetquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
jappie moet hangplek hebbenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:28 schreef HopScotch het volgende:
Die 'bar' had toch veel kleiner gekund.
Het zwarte broekje komt er onder vandaag, ziet er echt niet mooi uitquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
wit valt juist meer op dan een donkere kleur
Ja is wel een hele hoge split, vind dat zo armoedig om er dan zo zwart broekje onder te doenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De split in haar jurk loopt tot haar bilspleet
ik gebruikquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:29 schreef Clasientje het volgende:
Weet iemand hier hoe ik een foto kan plaatsen ik heb zo'n grappige foto gezien met eunice en Jan-Willem en Esther op de achtergrond via Facebook alleen ik weet niet hoe ik het hier plaats😁
die is echt te leukquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:29 schreef Clasientje het volgende:
Weet iemand hier hoe ik een foto kan plaatsen ik heb zo'n grappige foto gezien met eunice en Jan-Willem en Esther op de achtergrond via Facebook alleen ik weet niet hoe ik het hier plaats😁
A dat zwarte broekje moet uit want die zie je er doorheen schijnen en de pijpjes komen ook onder de split uit.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind Moraima er ook mooi uitzien. Met haar figuur en de jurk die janet voor haar heeft gemaakt
Ja mijn idee, ziet er niet uit zoquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
A dat zwarte broekje moet uit want die zie je er doorheen schijnen en de pijpjes komen ook onder de split uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |