Zit wat in jaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:25 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Lekker allemaal bij elkaar geen groepjes. Is beter voor ons.
Alleen dat zwarte broekje er onder. Had dan een witte genomenquote:
wit valt juist meer op dan een donkere kleurquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen dat zwarte broekje er onder. Had dan een witte genomen
De split in haar jurk loopt tot haar bilspleetquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
jappie moet hangplek hebbenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:28 schreef HopScotch het volgende:
Die 'bar' had toch veel kleiner gekund.
Het zwarte broekje komt er onder vandaag, ziet er echt niet mooi uitquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
wit valt juist meer op dan een donkere kleur
Ja is wel een hele hoge split, vind dat zo armoedig om er dan zo zwart broekje onder te doenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De split in haar jurk loopt tot haar bilspleet
ik gebruikquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:29 schreef Clasientje het volgende:
Weet iemand hier hoe ik een foto kan plaatsen ik heb zo'n grappige foto gezien met eunice en Jan-Willem en Esther op de achtergrond via Facebook alleen ik weet niet hoe ik het hier plaats😁
die is echt te leukquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:29 schreef Clasientje het volgende:
Weet iemand hier hoe ik een foto kan plaatsen ik heb zo'n grappige foto gezien met eunice en Jan-Willem en Esther op de achtergrond via Facebook alleen ik weet niet hoe ik het hier plaats😁
A dat zwarte broekje moet uit want die zie je er doorheen schijnen en de pijpjes komen ook onder de split uit.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind Moraima er ook mooi uitzien. Met haar figuur en de jurk die janet voor haar heeft gemaakt
Ja mijn idee, ziet er niet uit zoquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
A dat zwarte broekje moet uit want die zie je er doorheen schijnen en de pijpjes komen ook onder de split uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |