Die is weer helemaal nieuw nu hij zijn biljartje heeft.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik val van m'n stoel af .. ik zie JW werken.
Magnetisch zegt wat over de wijze van aansluiten, soort van klikken en gaan idee (als ik me niet vergis)..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien heel stom he
maar hoe werkt dat is dat echt magnetisch of?
Anders hebben ze sinds kort een super mooie tafel met een groen laken waar veel flessen op kunnen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Er is geen hout meer voor een bar, dus ik geloof dat er nu van tafelbladen een bar wordt gemaakt.
[ afbeelding ]
Werken?? Commanderen lijkt t meer op.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik val van m'n stoel af .. ik zie JW werken.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:01 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Anders hebben ze sinds kort een super mooie tafel met een groen laken waar veel flessen op kunnen.
Ja, het duurde niet zo lang.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:02 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Werken?? Commanderen lijkt t meer op.
Ik denk met een kleine aanpassing aan dit programma dat je al een Utopia achtig programma kunt neer zetten. Wat meer vrijheden geven, dat ze dingen mogen ondernemen. Een ideale/idealistische samenleving uit het niets opbouwen is gebleken niet te werken. Maar het samenleven en samen ondernemen lukte wel en maakte het programma ook leuk want er gebeurde van alles. Allerlei mini ondernemingen onder 1 dak en daarbij kwamen nog eens evenementen. Het spel element zou ik er uit halen want dat werkt niet, je krijgt nu wat knullige opdrachten wat de gemiddelde lage school nog niet eens ontstijgt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:00 schreef Clasientje het volgende:
Als dit progamma in eind augustus stopt hoop ik zo dat Utopia weer terug komt ik vind het heerlijk hoe ze dan weer van een lege plek weer alles opbouwen ik geniet ervan😁
die flightcases zullen ze wel niet mogen misbruikenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:03 schreef Hoempah het volgende:
Die bar is zo hoog ze konden net zo goed die kisten gebruiken waar de dansvloer in zit.
die hebben ze gehuurdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |