nope was charlotte... hij zei van chiara dat hij het vermoeden had, dat 'm ging over sterke speler eruit te krijgen. Jacqueline speelde een vuile rol, en Charlotte die absoluut MA er op wou hebben en zeker niet Chayron, heeft ze dan gesugereerd gooi danny er dan maar op. En achteraf kwam ze dan af geen zorgen bla bla blaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Chiara toch daar was hij van geschrokken. Heb niets gelezen over charlotte. Wel horen zeggen over jaquelien dat die vals was.
oh je bedoelt wie van hierquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:54 schreef happyme28 het volgende:
Wie is ook Pi aan het oefenen? Ik weet ‘m inmiddels weer ook 3,141592658979323846
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:55 schreef Joyce-43 het volgende:
ali loopt al om coins van ias te zeuren die hij eventueel kan winnen
Belgquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:57 schreef Ptr67 het volgende:
vond het daarstraks wel goed
Jolien : Wat is Pi eigenlijk voor iets ?
BOINGK... leer je zelf in de basisschool. Heeft die thuisonderwijs gehad of zoiets ? 1 + 1 = ... eughhhh moet ik even over nadenken hoor is echt Oooool of notttting
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Monique___ op 03-03-2023 16:07:07 ]
is net zoiets als kaartenhuis van haarquote:
eugh ook Belg hier... heb dat zeker geleerd op basisschool. heeft niets te maken met nationaliteit. Is elementaire basiskennis (gelijk welk land dat je in zit).quote:
hmm toch niet duidelijk dat ik niet serieus was.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:01 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
eugh ook Belg hier... heb dat zeker geleerd op basisschool. heeft niets te maken met nationaliteit. Is elementaire basiskennis (gelijk welk land dat je in zit).
kan me moeilijk indenken dat zij als rudementair werd opgevoed maar ja...blond is blond blijft een gezegde natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hmm toch niet duidelijk dat ik niet serieus was.
Ze heeft gewoon vaker een blond moment..
ach Madurodam... je weet het nog niet maar jouw eerste vlam komt misschien terug binnen... zullen we echt zien of je snel mensen over de brug gooit of trouw blijft...quote:
Zou nog kunnen dat ze haar daarom weer erin willen hebben, kunnen ze weer wat framen op tv.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:08 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
ach Madurodam... je weet het nog niet maar jouw eerste vlam komt misschien terug binnen... zullen we echt zien of je snel mensen over de brug gooit of trouw blijft...
Wat denken jullie reputatie of niet ?
Ze kijken allemaal beetje sipjes ofzo.quote:
Ah zo'n challengequote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:28 schreef Schakeltopia het volgende:
ias moet kaartjes gooien nu, 5 kaartjes in een bakje ofzo
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:32 schreef Schakeltopia het volgende:
heb je 2 streams. doe dan 1 publiek en de andere ias
moet ik ze nou alles vertellen
sja mag het even voordoen, oh wachtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:45 schreef engine het volgende:
Denk wel dat het klopt wat Cha zegt. Je moet een soort zwieper geven vanuit je pols.
Ook gezelligquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:48 schreef engine het volgende:
![]()
Wil net een gifje maken zit ik ineens JacJac op te nemen.
OMG wat je juist heeel snel vergeten wilquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:48 schreef engine het volgende:
![]()
Wil net een gifje maken zit ik ineens JacJac op te nemen.
Morgenavond is hij ook weer in de uitzending in ieder gevalquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:55 schreef Schakeltopia het volgende:
denk je alles gehad te hebben, komt sjairon weer voorbij
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:59 schreef engine het volgende:
[..]
Morgenavond is hij ook weer in de uitzending in ieder geval
niemandquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:52 schreef mario390 het volgende:
mittag de clip van chiara gezien
maar snap het niet
Niet iedereen 70+ hier dan?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Lekker even de jongeren tot gokken aanzetten
Principieel heeft hij veel principes.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:14 schreef Angelique61 het volgende:
Bart doet niet mee, doet niet aan gokken, beetje moe van die man
Zit me nu af te vragen of jij veel streams hebt gekeken vanaf week 1?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:16 schreef Ptr67 het volgende:
Met een lotte die de laatste dagen serieus door de mand is gevallen met sneeropmerkingen, uitlachgedrag naar huidige en ex-bewoners, zichzelf tot koningin heeft gekroond en niet vies van de roddel die meer en meer opkomt...
Geef mij dan misschien dan toch maar Danny om er in te komen. Hij doorzag haar, en het kan perfect zijn dat ik hem in het begin niet goed bekeken heb, maar mij lijkt het wel een toffe gozer te zijn.
regelmatig een lach op het gezicht, dikwijls goed gemutst, niet verlegen om een prankje uit te halen, sfeerbrenger, goede hulp in de keuken...
Of vergis ik mij mede-cossers ?
Wel daarin moet ik grif toegeven dat het bij mij gene vette was in week 1 en 2...quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zit me nu af te vragen of jij veel streams hebt gekeken vanaf week 1?
Oke , dan snap ik hoe je hem hierboven beschrijft.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:17 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Wel daarin moet ik grif toegeven dat het bij mij gene vette was in week 1 en 2...
wow een beschrijving die kan tellen...quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oke , dan snap ik hoe je hem hierboven beschrijft.
Danny was vanaf week 1 al bezig met bondjes, zich inslijmen, sneaky.. en nogal heeeel erg vol van zichzelf.. zich met regelmaat opstellen al gekwetste jongen van een beroemde bn'er waar hij niet meer mee geassocieerd wilde worden maaarrr het dan wel weer vaker over had![]()
Aandachtsgeil mannetje. Zag zich zelf al als overwinnaar.
En ja.. hij coachte, kookte en voor de rest weet ik niet zo veel positiefs over die neppegast meer.
Dat hij maar lekker met zijn goede vriend en mattie hazes ene gaat snuiven in de club
zo dat luchtte op.![]()
Je vroeg om een meningquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:30 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
wow een beschrijving die kan tellen...
dank voor info
Het een sluit het andere niet uit. Komt mooi uit zo. Zo kan er toch iemand vertrekken morgen van de genomineerde en zo lopen ze niet voor op de finale van begin april.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:57 schreef ben34567 het volgende:
Denken jullie dat de twist met de ex-bewoners er is omdat er nog te weinig Nederlanders zijn of omdat de fut wat uit de groep is na de exit van Chiara die een centrale rol speelde bij praktisch alle verhaallijnen ?
Bart is gewoon een gruize muis in dit spel, heb er niets tegen, maar is verre van een interessant figuur in dit spel.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:34 schreef Ptr67 het volgende:
maar denk dat we eigenlijk het minst slechte schrijven over Jason & Bart
ik snap dat dome gedoe niet,in en maand is finalquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:57 schreef ben34567 het volgende:
Denken jullie dat de twist met de ex-bewoners er is omdat er nog te weinig Nederlanders zijn of omdat de fut wat uit de groep is na de exit van Chiara die een centrale rol speelde bij praktisch alle verhaallijnen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Het is net als vorig jaar weer niet expliciet gecommuniceerd dat het 100 dagen zou gaan duren, enkel aannames door media websites, en dat was vorig jaar idem.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:04 schreef Joyce-43 het volgende:
is toch alweer raar dat alweer ingekort is deze BB weer net als vorig jaar waarom niet 100 dagen ?
Ik heb deze BB opgegeven volg het ook niet meer. Het is te doorgestoken.Saai ook met Ali die alles herhaaltquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:57 schreef ben34567 het volgende:
Das maar een deeltje van Piquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:38 schreef Schakeltopia het volgende:
ias heeft 20min om pi te onthouden
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
In gedachten is die met zijn ballen spelen
Pfff... Die Jolien. Pi heeft toch iedereen in huis. Ik heb er hier nog een drietal op zolder liggen.quote:
Slecht voor de nageltjes.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:17 schreef Ptr67 het volgende:
juist ontdekt dat ik eigenlijk moet refreshen maar wederom iets leuks gezien...
Bart die zei "Allee Ias waar blijf je ?" refererende naar afdroog; omdat Bart bijna geen plaats meer heeft. Jolien wandelt 4x voorbij en lacht wat over Ias, maar een theedoekje vastnemen zit er alvast niet in.
Heel goed gezegdquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:57 schreef ben34567 het volgende:
Zij krijgt niet de meeste stemmenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:07 schreef angele650 het volgende:
[..]
Bart is gewoon een gruize muis in dit spel, heb er niets tegen, maar is verre van een interessant figuur in dit spel.
Heb hetzelfde met Lindsey, een montage van haar hoogtepunten in het huis zal bijzonder kort zijn ... ze loopt daar rond ja, net als Bart, maar zou het niet eens merken als ze er uit zou zijn. (daarom begrijp ik het ook niet dat net zij steeds de meeste stemmen krijgt om in het huis te blijven, het zal aan mij liggen denk ik)
Klopt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:00 schreef Monique___ het volgende:
@:jockari zit even de cos bij te lezen
De keuze is reuze Chelsea, Zeurron, of Dannyquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:09 schreef ledn81 het volgende:
Hi COS heb ik nog wat gemist![]()
![]()
(zag het al over terug komen van oud bewoners)
Ga me zo even beetje bijlezen
Ik vind dat 'n heel akelig mens, zou niet een van mijn vrienden zijn. Hopelijk isquote:
Mijn favorietjes.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De keuze is reuze Chelsea, Zeurron, of Danny
Idem. Denk dat die het meest nog voor reuring kan veroorzaken zeker als ze weten dat hij mee gaat strijden om de prijzenpot, wat dus al een flinke plottwist gaat worden.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:15 schreef Jockari het volgende:
Gewoon omdat ik iemand moest kiezen.
[ afbeelding ]
Nou vreselijk hequote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:25 schreef Monique___ het volgende:
heeft ze haar meest favoriete jurk van toen ze 6 jaar was aan nu?
[ afbeelding ]
Die debiele staartjes maken het beeld afquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:25 schreef Monique___ het volgende:
[ afbeelding ]
en gedrag.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:27 schreef Gerrie_55 het volgende:
Vind toch dat zij en char erg kinderlijk zijn met kleding en haarstijl
haha jaa en haar gedrag zet de puntjes op de iquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die debiele staartjes maken het beeld af![]()
Chayron mag nu even binnen komen "Nu allemaal even je monden houden "quote:
Trek-top-nixquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:25 schreef Monique___ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:29 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Chayron mag nu even binnen komen "Nu allemaal even je monden houden "
maar daarna meteen weer opbokken
Febo wil ons laten mee lijden.. daarom 2 streams op kattengejankquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Bij de FEBO moeten ze nu toch ook mute willen drukken
Dit gejank wat voor zingen door moet gaan
quote:
jaaa wilde net tikken: ja jolien de camera ziet jequote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Of is Jolien nu ook nog even naar “momentje” aan het pakken
Die wil er leuk uitzien als ze vertrekt morgenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:32 schreef B00STER het volgende:
Waar is deze omkleedsessie voor? Dat heb ik even gemist eerlijk gezegd. Of gewoon zomaar?
Fleur d’oranger van Serge Lutens en van Houbigantoor morgen op de bankquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:32 schreef B00STER het volgende:
Waar is deze omkleedsessie voor? Dat heb ik even gemist eerlijk gezegd. Of gewoon zomaar?
Wisselt nu alquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:33 schreef engine het volgende:
[..]ik had het kunnen weten. En dan morgen alsnog 100x wisselen
ze lijkt ook overal zwanger in ook die dingen met strikjes vooropquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:25 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
wow , ook alles staat haar goed
Ik hoop op het eerste vodquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:33 schreef engine het volgende:
[..]ik had het kunnen weten. En dan morgen alsnog 100x wisselen
Ik probeerde Google Translate op je antwoord, maar ook die heeft geen idee welke taal je nu spreektquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:34 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Fleur d’oranger van Serge Lutens en van Houbigantoor morgen op de bank
mimi schuld... zo klein.. op beeld gemistquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze lijkt ook overal zwanger in ook die dingen met strikjes voorop
Is toch weer 100 euries per dag he..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:35 schreef ledn81 het volgende:
Dat die Chayron het uberhaupt ook overweegt. 3 jonge kinderen thuis.. ben je anderhalve maand weg geweest en komt je thuis.. ga je 2 weken later weer weg..
Het zullen de dollartekens in zijn ogen zijn die hem verblinden, kids ziet hij dan niet meer.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:35 schreef ledn81 het volgende:
Dat die Chayron het uberhaupt ook overweegt. 3 jonge kinderen thuis.. ben je anderhalve maand weg geweest en komt je thuis.. ga je 2 weken later weer weg..
Of hij heeft voorkeur voor de vlekken in de bankquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:37 schreef Monique___ het volgende:
ias wil de bank overkopen waar rob weken op heeft liggen te ontbinden
wiskunde ma kreeg je niet op de basisschool hahaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zo even 3 uurtjes naar de kroeg geweest maar weinig gebeurd was zo bij gelezen
Enne PI nooit geleerd hoor op schoolgeen idee wat het is
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Of hij heeft voorkeur voor de vlekken in de bank
Nee vandaar dat ik het niet weetquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wiskunde ma kreeg je niet op de basisschool haha
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
en nu niet meer ias belachelijk maken
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:39 schreef Monique___ het volgende:
mimi wil weten of ze een vergoeding krijgen omdat ze na het programma moeten opdraven als paradepaardjes her en der
ias denkt 5
mimi denkt minder.. met 2 nullen
tussen de 300-500 denken ze
ias weet er meer van maar mag het nu niet zeggen hintte hij net
K3 meisjequote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:32 schreef Joyce-43 het volgende:
mijn god hoe oud is die Jolien,4 ofzo met der vlechtjes en kattengejank![]()
lacht hier hardquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:42 schreef odie22 het volgende:
ik zal nog even teruglezen , dan kan ik ook nog heel wat
Oh my, ik heb dit ooit live gezienquote:
Zie ben ik toch niet alleenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:41 schreef odie22 het volgende:
ik kreeg ook geen pi op de lagere school hoor, is zeker iets belgisch
Ja we worden dagje ouder hequote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oh my, ik heb dit ooit live gezien![]()
* Ireth schiet gelijk in een depressie...
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Bart weet 100% dat de dames de hottub te koud gaan vinden
nee dat ook weer niet 1ste klas kreeg ik het al meteen op de Mavoquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:46 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee joh, dat is hogere wiskunde nivo 4
Maar dat duurt wel even om warmer te stoken dan. Wil Charlotte daar buiten op gaan zitten wachten?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee dat ook weer niet 1ste klas kreeg ik het al meteen op de Mavo
die dozen dachten dat de hottub gewoon warm was haha was dus koud want het was totaal niet gestookt, wat een mutsen nu is Ali ermee bezig om hout erin te gooien voor ze
bart zei het op voorhand al tegen Jason tijdens het afwassen![]()
denk het hahaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:51 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dat duurt wel even om warmer te stoken dan. Wil Charlotte daar buiten op gaan zitten wachten?
En zojuist kwam ik tot de ontdekking dat ik ietwat achter liep met mijn stream... dit kreeg ik net pasquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:25 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
wow , ook alles staat haar goed
Dat ga je krijgen als je Willem Ruis nog live hebt meegemaaktquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
En zojuist kwam ik tot de ontdekking dat ik ietwat achter liep met mijn stream... dit kreeg ik net pas
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:01 schreef B00STER het volgende:
Sorry Ireth
[..]
Dat ga je krijgen als je Willem Ruis nog live hebt meegemaakt
@Ireth en ik zijn van dezelfde leeftijdscategorie, dus ze weet wie het zegt haha.quote:
Ik wil nu wel weten hoe die serie heet !!!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:05 schreef engine het volgende:
Bla bla bla serie bla bla bla film bla bla bla acteur
zwanger garnaal kartkleuter? ja ze weet hetquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:05 schreef B00STER het volgende:
[..]
@:Ireth en ik zijn van dezelfde leeftijdscategorie, dus ze weet wie het zegt haha.
En vervolgens zit Jolien weer gewoon in badjas! Weet ze het al?
Ik ga je niet kunnen helpen want heb het geluid uit gezetquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:06 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik wil nu wel weten hoe die serie heet !!!
https://www.moviemeter.nl/series/show/2737quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:13 schreef Tuttebolleke het volgende:
Went whort of zo iets mijn Vlaams is niet zo goed
Maar niks te vinden op Viaplay,Videoland of Netflix
Ik ben denk uk nog wat jaartjes ouder uk word maandag 68quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:05 schreef B00STER het volgende:
[..]
@:Ireth en ik zijn van dezelfde leeftijdscategorie, dus ze weet wie het zegt haha.
En vervolgens zit Jolien weer gewoon in badjas! Weet ze het al?
Oké dus niet meer te zienquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
https://www.moviemeter.nl/series/show/2737
wentworth
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat wil ik ook wetenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:06 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik wil nu wel weten hoe die serie heet !!!
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:16 schreef Kodiak100 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb jij een jaarabo van viaplay? is dat maandelijks afschrijven?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:13 schreef Tuttebolleke het volgende:
Went whort of zo iets mijn Vlaams is niet zo goed
Maar niks te vinden op Viaplay,Videoland of Netflix
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Denk niet echt duidelijk heid als goed is heb ik dat filmpje al gezien via FBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, echt fijn om te hebbenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heb jij een jaarabo van viaplay? is dat maandelijks afschrijven?
ga zo ook maar even voor nieuwe serie kijken
wil nog even 1 antwoordquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:21 schreef Dotteke het volgende:
Zullen we het nu weer over de streams gaan hebben en niet over series? Netflixx of andere streamdiensten
Doe even via DM dan of in de SCquote:
hij staat online op videolandquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:32 schreef Ireth het volgende:
Afscheid chiara wat achter de SL zat zo in de uitzending!!!
Laat ons zeggen dat ze hier in Antwerpen aan 10jarigen leren hoe ze cirkels moeten berekenen aan de hand van Pi.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:41 schreef odie22 het volgende:
ik kreeg ook geen pi op de lagere school hoor, is zeker iets belgisch
dan is ali niet cum laude geslaagd voor de basisschoolquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:38 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Laat ons zeggen dat ze hier in Antwerpen aan 10jarigen leren hoe ze cirkels moeten berekenen aan de hand van Pi.
Dit plus basis meetkunde, en de rest...
heb hem idd al afgesloten. Werd meer duidelijk uit gesprekjes achteraf door bewoners dan in de uitzendingquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:39 schreef Monique___ het volgende:
Voor degenen die denken ook maar iets wijzer te worden van haar vertrek: sla m maar over. (uitzending)
is nu op tv toch?quote:
spoiler alertquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:39 schreef Monique___ het volgende:
Voor degenen die denken ook maar iets wijzer te worden van haar vertrek: sla m maar over. (uitzending)
nee lol, maar ook niet in Antwerpen, héél ver weg in het Limburgsequote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:39 schreef odie22 het volgende:
[..]
dan is ali niet cum laude geslaagd voor de basisschool
en dat was 3 uur SLquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:38 schreef odie22 het volgende:
dit is hetzelfde filmpje als dat vanmiddag hier gepost werd, wat op goplay staat
hoi hoi, ben hier om brood te bakken, jullie te entertainen, het sneaky-gedrag te exposen, en het plezier te vergallen.quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:43 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
hoi hoi, ben hier om brood te bakken, jullie te entertainen, het sneaky-gedrag te exposen, en het plezier te vergallen.
Ik ben Danny en ik ga winnen. Boek alvast jullie koffers maar
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:43 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
hoi hoi, ben hier om brood te bakken, jullie te entertainen, het sneaky-gedrag te exposen, en het plezier te vergallen.
Ik ben Danny en ik ga winnen. Boek alvast jullie koffers maar
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]zoiets gaat het wel worden.. dada terug om wraak te nemen
Iemand moet het hout opkauwenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:49 schreef BB-King het volgende:
Vermoeiend die gesprekken van Charlotte en Lindsey.
Charlotte is de enige die maar blijft doorlullen. Blijft maar doorratelen.
Het enige wat Lindsey doet is dingen bevestigen, herhalen of kort doorvragen.
Er zit echt niks in. Heeft nooit wat boeiends te vertellen. Het praat maar wat mee.
Hoe kan het in hemelsnaam dat die nog in het huis zit.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:49 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Voor deze keer wil ik ook graag Chelsea terug
zullen we een vliegtuigje #teamlawaaiwortelquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:49 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Voor deze keer wil ik ook graag Chelsea terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |