https://www.moviemeter.nl/series/show/2737quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:13 schreef Tuttebolleke het volgende:
Went whort of zo iets mijn Vlaams is niet zo goed
Maar niks te vinden op Viaplay,Videoland of Netflix
Ik ben denk uk nog wat jaartjes ouder uk word maandag 68quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:05 schreef B00STER het volgende:
[..]
@:Ireth en ik zijn van dezelfde leeftijdscategorie, dus ze weet wie het zegt haha.
En vervolgens zit Jolien weer gewoon in badjas! Weet ze het al?
Oké dus niet meer te zienquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
https://www.moviemeter.nl/series/show/2737
wentworth
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat wil ik ook wetenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:06 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik wil nu wel weten hoe die serie heet !!!
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:16 schreef Kodiak100 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb jij een jaarabo van viaplay? is dat maandelijks afschrijven?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:13 schreef Tuttebolleke het volgende:
Went whort of zo iets mijn Vlaams is niet zo goed
Maar niks te vinden op Viaplay,Videoland of Netflix
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Denk niet echt duidelijk heid als goed is heb ik dat filmpje al gezien via FBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, echt fijn om te hebbenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heb jij een jaarabo van viaplay? is dat maandelijks afschrijven?
ga zo ook maar even voor nieuwe serie kijken
wil nog even 1 antwoordquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:21 schreef Dotteke het volgende:
Zullen we het nu weer over de streams gaan hebben en niet over series? Netflixx of andere streamdiensten
Doe even via DM dan of in de SCquote:
hij staat online op videolandquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:32 schreef Ireth het volgende:
Afscheid chiara wat achter de SL zat zo in de uitzending!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |