Ja we worden dagje ouder hequote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oh my, ik heb dit ooit live gezien![]()
* Ireth schiet gelijk in een depressie...
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Bart weet 100% dat de dames de hottub te koud gaan vinden
nee dat ook weer niet 1ste klas kreeg ik het al meteen op de Mavoquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:46 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee joh, dat is hogere wiskunde nivo 4
Maar dat duurt wel even om warmer te stoken dan. Wil Charlotte daar buiten op gaan zitten wachten?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee dat ook weer niet 1ste klas kreeg ik het al meteen op de Mavo
die dozen dachten dat de hottub gewoon warm was haha was dus koud want het was totaal niet gestookt, wat een mutsen nu is Ali ermee bezig om hout erin te gooien voor ze
bart zei het op voorhand al tegen Jason tijdens het afwassen![]()
denk het hahaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:51 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dat duurt wel even om warmer te stoken dan. Wil Charlotte daar buiten op gaan zitten wachten?
En zojuist kwam ik tot de ontdekking dat ik ietwat achter liep met mijn stream... dit kreeg ik net pasquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:25 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
wow , ook alles staat haar goed
Dat ga je krijgen als je Willem Ruis nog live hebt meegemaaktquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
En zojuist kwam ik tot de ontdekking dat ik ietwat achter liep met mijn stream... dit kreeg ik net pas
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:01 schreef B00STER het volgende:
Sorry Ireth
[..]
Dat ga je krijgen als je Willem Ruis nog live hebt meegemaakt
@Ireth en ik zijn van dezelfde leeftijdscategorie, dus ze weet wie het zegt haha.quote:
Ik wil nu wel weten hoe die serie heet !!!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:05 schreef engine het volgende:
Bla bla bla serie bla bla bla film bla bla bla acteur
zwanger garnaal kartkleuter? ja ze weet hetquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:05 schreef B00STER het volgende:
[..]
@:Ireth en ik zijn van dezelfde leeftijdscategorie, dus ze weet wie het zegt haha.
En vervolgens zit Jolien weer gewoon in badjas! Weet ze het al?
Ik ga je niet kunnen helpen want heb het geluid uit gezetquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:06 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik wil nu wel weten hoe die serie heet !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |