gifje please genotquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zag dat linds nog viezer eet.. mondje verder open nog tijdens kauwen
Ze heeft wellicht 40 potjes bij, dus sprayen maar (ventje zal wel betalen voor 500 stuks andere kledij)quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:27 schreef Schakeltopia het volgende:
spruitjes geur maskeren
[ afbeelding ]
Met bepaalde uitdrukken is dat soms echte een lelijke vrouw (kan me niet ontdoen van het feit dat het met die plastische chirurgie te maken heeft)... zo spijtigquote:
Sorry hé, maar haar eetgedrag (krijg daar boebbeltjes van)... wil nu niet direct stipuleren dat modder onder haar pootjes een betekenend beeld zou zijn; maar komaan zeg.quote:
Chiara toch daar was hij van geschrokken. Heb niets gelezen over charlotte. Wel horen zeggen over jaquelien dat die vals was.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:03 schreef Ptr67 het volgende:
Danny : zou goed zijn met diens confrontatie met Charlotte (hij vond haar de enige echte slang) & de strijd tegen Madurodam. Alleen vrees ik dat hij niet veel fun zou beleven zonder maatje Chayron... gaat ie zich niet alleen voelen in een inspiratieloos huis met lege zielen en een ubersaai einde nu Chiara weg is.
Chelsea : confrontatie met Madorudam, vriendinnetje van charlotte (terug wat roddelen extra (zo ook over Chiara weer)), en te naiëf voor de verleidingstrukken van fuckboy MA; want ik vrees dat ie Chiara zal laten vallen als een baksteen... Ik hoop van niet en dat hij trouw blijft; maar indien wel bevestigt het mijn gedachten dat ie haar gewoon wou gebruiken.
Chayron : Brengt volgens mij niet echt een meerwaarde... heeft respect voor vijand Bart maar dat brengt niet veel extra zoden aan de dijk (niet goed voor TV); misschien dat hij wat meer naar Jason toe zal gaan.
Charlotte was vroeger best een mooie naturelle vrouw als je haar oude facebook foto's terugziet maar nu trekt het inderdaad op niet veel meer. Spijtigquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:42 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Met bepaalde uitdrukken is dat soms echte een lelijke vrouw (kan me niet ontdoen van het feit dat het met die plastische chirurgie te maken heeft)... zo spijtig
woooooow is dat sjarlot?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:47 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Charlotte was vroeger best een mooie naturelle vrouw als je haar oude facebook foto's terugziet maar nu trekt het inderdaad op niet veel meer. Spijtig
[ afbeelding ]
een west-vlaamse schone voordat ze naar L.A. trok en begon met botox; operaties etc zoals alle vrouwen doen in die kringenquote:
erg zondequote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:54 schreef ben34567 het volgende:
[..]
een west-vlaamse schone voordat ze naar L.A. trok en begon met botox; operaties etc zoals alle vrouwen doen in die kringen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |