En die worsten zijn al gezouten doen ze er nog een kwak overheenquote:
Misschien dat ze voor een extra smaakje nog wat extra gezouten ansjovis tussen de gnocchi kunnen gooien.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En die worsten zijn al gezouten doen ze er nog een kwak overheen
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:15 schreef Ptr67 het volgende:
Is dat trouwens een gekend gerecht in NL ?
Gnocchi met asperges & dikke worst..
Want lijkt me toch een hele rare combinatie
Was eigenlijk een sarcastische vraag... zo ook jouw antwoordje (lolquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]ja eet iedereen in Nederland wekelijks,
minstens 2x
Al 2 dgn. 😉quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:19 schreef ben34567 het volgende:
Het wordt trouwens Danny. De 2 andere zijn nu actief op sociale media terwijl Danny helemaal niets post dus die zit zich nu al voor te bereiden met coronatests etc ergens op een hotel.
Ja en ik dacht daarna.. Jij gaat m snappen maar voor hier weer een discussie van komt ,quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:17 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Was eigenlijk een sarcastische vraag... zo ook jouw antwoordje (lol)
Ali zou zeggen : Echt maat ?
🤣🤣quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:15 schreef Monique___ het volgende:
Leuke blazer, waar is de rest?
[ afbeelding ]
lolquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja en ik dacht daarna.. Jij gaat m snappen maar voor hier weer een discussie van komt ,
zet ik er maar bericht onder.
😂quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]ja eet iedereen in Nederland wekelijks,
minstens 2x
Als er een bewoner terug keert, gaat die waarschijnlijk de eerste week immuun zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:09 schreef Lonneke1983 het volgende:
Maar die bewoner die terugkeert staat de week erop toch weer op de nominatielijst.
van mij mag ie gewoon blijven maar dan zonder stemrecht en niets betekenend naar echte finaleweek.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als er een bewoner terug keert, gaat die waarschijnlijk de eerste week immuun zijn.
OF dat die wel alles mag.. overal aan mee mag doen maar dan dat dan iedereen opstapt, oneerlijk, onvrede noem het maar op.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:25 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
van mij mag ie gewoon blijven maar dan zonder stemrecht en niets betekenend naar echte finaleweek.
kleurtje staat haar wel leuk.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:27 schreef Schakeltopia het volgende:
spruitjes geur maskeren
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |