Bah zou een afknapper wezen zegquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:14 schreef ben34567 het volgende:
Ik heb het al gedacht. Danny leek die kandidaat die telkens genomineerd ging worden maar er maar niet uit wou gaan. Dus ik was oprecht verbaasd dat de productie het toeliet om hem uit het huis te sturen. Maar mijn gevoel was toch juist : hij komt (wellicht) toch terug
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:19 schreef ben34567 het volgende:
Het wordt trouwens Danny. De 2 andere zijn nu actief op sociale media terwijl Danny helemaal niets post dus die zit zich nu al voor te bereiden met coronatests etc ergens op een hotel.
Hij doet het niet hier, maar is van een oud bewoner die een berichtje geeft, die mag wat mij betreft wel hier voor en keer. Heb hem in jou bericht even zichtbaar gemaakt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:21 schreef Kodiak100 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik drop hem even hier
@:dotteke ik weet even niet waar ik hem, anders moet droppen.
De rode kamer zit buiten. Het gedrag van deze drie pubers is walgelijk en schandalig en BB lijkt hen een hand boven hun hoofd te houden met hun draaiboek.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:22 schreef Dotteke het volgende:
Ondertussen staat buiten de kachel lekker te gloeien en zitten Charlotten, Ali en Lindsey er omheen te genieten van de warmte
Wat doen ze dan fout? Ze hebben het over het vuur, vliegtuigen en geluid-raad programma's.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:28 schreef czvt het volgende:
[..]
De rode kamer zit buiten. Het gedrag van deze drie pubers is walgelijk en schandalig en BB lijkt hen een hand boven hun hoofd te houden met hun draaiboek.
Ik heb het over hun hele verblijf in het BB huis.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:36 schreef -river- het volgende:
[..]
Wat doen ze dan fout? Ze hebben het over het vuur, vliegtuigen en geluid-raad programma's.
Klopt niet. Als iemand z’n account op privé heeft, kan jij niks zien als je hem niet volgt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:19 schreef ben34567 het volgende:
Het wordt trouwens Danny. De 2 andere zijn nu actief op sociale media terwijl Danny helemaal niets post dus die zit zich nu al voor te bereiden met coronatests etc ergens op een hotel.
die heeft er wel heel lang in gezeten hahaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:03 schreef Lonneke1983 het volgende:
Kunnen we Theo niet gewoon terug in het huis zetten. Ipv Chayron, Chelsea en Danny.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |