ja maar chels is meest begaan met sjalot he. en sjalot wordt steeds gespaard. dus wrm niet nogmaalsquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:40 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Maar dat geld ook wel voor Danny en Chayron toch. Het is gewoon van de zotte dat ze nog kunnen winnen Bizar
Als dit zo is zal ik niet meer na de livestream kijken eens eruit is eruit kijker heeft ze niet voor niks eruit gestemd beetje zwak van bb ditquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Als dat gebeurt ben ik er klaar mee.
[ twitter ]
Helemaal mee eens grote vaal ditquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:46 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja maar chels is meest begaan met sjalot he. en sjalot wordt steeds gespaard. dus wrm niet nogmaals
ik wil niemand terug. beter maken ze t program af binnen 2 weken. 14 maart stoppen met die kul
Nou bereid je er maar op voor.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:48 schreef Krambo het volgende:
Mocht het dan toch zo zijn, laat dan aub niet die zelfingenomen Danny zijn die terug mag komen
Ja dat zit er dik in helaasquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nou bereid je er maar op voor.
Als ik dan iemand van die 3 moet kiezen stuur dan Chelsea maar terug
Chelsea die terug komt!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:48 schreef Kodiak100 het volgende:
MA sta ik in de badkamer met pijn aan mijn hart
Hartbrekend helemaal alleen
Wat moet ik toch allemaal meemaken
neeeeeeequote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:10 schreef bpi het volgende:
Op instagram BB kan je kiezen welke bewoner je terug in het huis wilt. Danny, Chelsea of Chayron.
Alleen de stem van de kijker blijkt niet waard te zijn. Ze doen wat ze willen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:46 schreef BBERTJE het volgende:
[..]
Als dit zo is zal ik niet meer na de livestream kijken eens eruit is eruit kijker heeft ze niet voor niks eruit gestemd beetje zwak van bb dit
Dat zou wat zijn dat mag van mijquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:00 schreef Polleke1234 het volgende:
Gooi Salar er maar een paar weken in om een beetje reuring te maken.
Zijn insta staat iig al wel een paar dagen privé!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:48 schreef Krambo het volgende:
Mocht het dan toch zo zijn, laat dan aub niet die zelfingenomen Danny zijn die terug mag komen
Heb je zijn live met Chayron op Instagram wel eens bekeken hoe hij over BB praat? Wat een naar mannetje en alles wat hem is overkomen onterecht.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:07 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Moeilijk kiezen hoor, vind het alle drie niets maar toch maar voor Danny gekozen, de beste van de slechtste wat mij betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |