NIemandquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:10 schreef bpi het volgende:
Op instagram BB kan je kiezen welke bewoner je terug in het huis wilt. Danny, Chelsea of Chayron.
Niemand,eruit dus wegblijvenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:10 schreef bpi het volgende:
Op instagram BB kan je kiezen welke bewoner je terug in het huis wilt. Danny, Chelsea of Chayron.
Niemand!!!!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:10 schreef bpi het volgende:
Ik mag toch hopen dat dat slechts voor bezoek is.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:10 schreef bpi het volgende:
Het zal echt zijn om de plek van Chiara te vullen, anders loopt het afvalschema niet meer richting de finalequote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:17 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Niemand!!!!
Ze zijn niet voor niets weg.
Ga er vanuit dat het voor een opdracht is.
Op Insta roept Chelsea: 1 keert terug en het spel in. Dus lijkt me geen bezoekjequote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:18 schreef marky het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dat slechts voor bezoek is.
Belachelijk. De enige die dan nog een beetje recht heeft is Chayron. Ze hebben het zaakje verkloot door niet in te grijpen toen de Nederlanders bij bosjes vielen. Nu moet er snel een Nederlander terug. Heel vreemd.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:21 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Op Insta roept Chelsea: 1 keert terug en het spel in. Dus lijkt me geen bezoekje
Is toch niet eerlijk!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:23 schreef Million_Lights het volgende:
Breng Chelsea terug, dan is het helemaal Hell Week voor Michelangelo.![]()
Dit is toch de grootste kolderquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Als dat gebeurt ben ik er klaar mee.
[ twitter ]
Maar waarom mocht Charlot dan niet gewoon gaan als er Belgen teveel zijn?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:18 schreef TheVulture het volgende:
Het wordt nu allemaal wel heel krampachtig vanuit de makers om het aantal NL op peil te houden
Ik ook. De enige met een beetje recht is Chayron.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[ twitter ]
Ik heb Chelsea gekozen en ias in huis blijvenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:26 schreef TheLuckyman het volgende:
Op grote Polls op Facebook en Insta staat Danny heel ver voor
Die galbak gaat maar lekker naar de Meisjes in de Jungle, die lopen ziekenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:26 schreef TheLuckyman het volgende:
Op grote Polls op Facebook en Insta staat Danny heel ver voor
Maar dat geld ook wel voor Danny en Chayron toch. Het is gewoon van de zotte dat ze nog kunnen winnen Bizarquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:35 schreef suzi1 het volgende:
chels is er al zowat 2 maand uit. kom op zeg
dit is amal tgv sjarlot
Ja en dat mag van mij is leuk maar niet zoals Chelsea het zegtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:38 schreef Donna1000 het volgende:
volgens mij kwamen er in de reeks met Jill ook bewoners terug, die mochten niet zeggen hoe lang ze bleven maar hadden wel een koffer bij zich. (Thomas en Naomie?) Na een paar dagen vertrokken ze weer. was net voor de finale.
Als dit echt zo is dan slaat deze BB echt helemaal nergens meer opquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:38 schreef ben34567 het volgende:
Het is dus niet enkel voor een paar dagen maar als volwaardige deelnemer![]()
https://twitter.com/chelseaausma/status/1631584349781909504
Ik was al minder na het kijken na woensdag maar nu stop ik volledig
ja maar chels is meest begaan met sjalot he. en sjalot wordt steeds gespaard. dus wrm niet nogmaalsquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:40 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Maar dat geld ook wel voor Danny en Chayron toch. Het is gewoon van de zotte dat ze nog kunnen winnen Bizar
Als dit zo is zal ik niet meer na de livestream kijken eens eruit is eruit kijker heeft ze niet voor niks eruit gestemd beetje zwak van bb ditquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[ twitter ]
Helemaal mee eens grote vaal ditquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:46 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja maar chels is meest begaan met sjalot he. en sjalot wordt steeds gespaard. dus wrm niet nogmaals
ik wil niemand terug. beter maken ze t program af binnen 2 weken. 14 maart stoppen met die kul
Nou bereid je er maar op voor.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:48 schreef Krambo het volgende:
Mocht het dan toch zo zijn, laat dan aub niet die zelfingenomen Danny zijn die terug mag komen
Ja dat zit er dik in helaasquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nou bereid je er maar op voor.
Als ik dan iemand van die 3 moet kiezen stuur dan Chelsea maar terug
Chelsea die terug komt!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:48 schreef Kodiak100 het volgende:
MA sta ik in de badkamer met pijn aan mijn hart
Hartbrekend helemaal alleen
Wat moet ik toch allemaal meemaken
neeeeeeequote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:10 schreef bpi het volgende:
Alleen de stem van de kijker blijkt niet waard te zijn. Ze doen wat ze willen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:46 schreef BBERTJE het volgende:
[..]
Als dit zo is zal ik niet meer na de livestream kijken eens eruit is eruit kijker heeft ze niet voor niks eruit gestemd beetje zwak van bb dit
Dat zou wat zijn dat mag van mijquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:00 schreef Polleke1234 het volgende:
Gooi Salar er maar een paar weken in om een beetje reuring te maken.
Zijn insta staat iig al wel een paar dagen privé!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:48 schreef Krambo het volgende:
Mocht het dan toch zo zijn, laat dan aub niet die zelfingenomen Danny zijn die terug mag komen
Heb je zijn live met Chayron op Instagram wel eens bekeken hoe hij over BB praat? Wat een naar mannetje en alles wat hem is overkomen onterecht.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:07 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Moeilijk kiezen hoor, vind het alle drie niets maar toch maar voor Danny gekozen, de beste van de slechtste wat mij betreft.
Je hoeft niet te kiezen het wordt zeker Danny😖quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:07 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Moeilijk kiezen hoor, vind het alle drie niets maar toch maar voor Danny gekozen, de beste van de slechtste wat mij betreft.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:10 schreef Kayro het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kiezen het wordt zeker Danny😖
Die was niet erg positief over Jason. En sowieso een vreselijke ventquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:10 schreef Kayro het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kiezen het wordt zeker Danny😖
Dat zou ook totaal oneerlijk zijn dan.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:14 schreef -river- het volgende:
Welke van de drie ook terug komt, MA gaat het zwaar hebben
Dat kan wel is elk jaar nog zo geweest maar gewoon voor een paar dagen en dan weer naar huis en niet bemoeien met het spelquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:08 schreef Hoylei het volgende:
Overduidelijk de laatste BB van deze serie (misschien komt het over 20 jaar weer ofzo).
Ze denken, we trekken alle registers open, wat kan het ons nog schelen.
Kan toch niet mensen die nu al 3 maanden kennis van buiten hebben weer terug dat huis inzetten? Dan is het hele "afgesloten van de buitenwereld" principe onzin.
En waar is de keus om te stemmen "geen van deze 3"?
Tja, ik denk dat hij wel TV gaat maken....quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die was niet erg positief over Jason. En sowieso een vreselijke vent
Maar Chelsea beweert dus compleet wat anders.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:19 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat kan wel is elk jaar nog zo geweest maar gewoon voor een paar dagen en dan weer naar huis en niet bemoeien met het spel
Blotenbovenlijf kijk mij eens tv?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat hij wel TV gaat maken....
Nee hoor, er komen elk jaar oud bewoners terug, maar dit keer mogen we kiezen. Er komen er nog wel wat terug. Dit zijn enkel Nederlanders waaruit gekozen mag worden, ik verwacht ook wel wat Belgen terug.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:08 schreef Hoylei het volgende:
Overduidelijk de laatste BB van deze serie (misschien komt het over 20 jaar weer ofzo).
Ze denken, we trekken alle registers open, wat kan het ons nog schelen.
Kan toch niet mensen die nu al 3 maanden kennis van buiten hebben weer terug dat huis inzetten? Dan is het hele "afgesloten van de buitenwereld" principe onzin.
En waar is de keus om te stemmen "geen van deze 3"?
Ilse voor de winquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor, er komen elk jaar oud bewoners terug, maar dit keer mogen we kiezen. Er komen er nog wel wat terug. Dit zijn enkel Nederlanders waaruit gekozen mag worden, ik verwacht ook wel wat Belgen terug.
Ja die post niet slechts op bezoek maar weer volledig meespelen in het spel, is niet eerlijk tegenover de rest.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:20 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Maar Chelsea beweert dus compleet wat anders.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:23 schreef engine het volgende:
Die Danny en Chayron zijn zulke zeikers en nu waarschijnlijk nog 10x erger nu ze alles weten.
Heb al vast een paar nieuwe tv's besteld want verwacht komende week een paar keer m'n tv van het balkon te kiepen
Mee eens.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:24 schreef Ireth het volgende:
Alles mag terug behalve SjaaironDat trek ik niet
![]()
Bij nader inzien zou ik het Judy eigenlijk wel gunnen... Ilse in theorie ook, alleen dan gaat de stream wel op mute...
Dat probleem hadden ze al vanaf dag 1...quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:25 schreef engine het volgende:
BB zal toch ook wel zien dat de show leuke dames te kort komt
Plak vast of keten vast aan een blok beton.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:23 schreef engine het volgende:
Die Danny en Chayron zijn zulke zeikers en nu waarschijnlijk nog 10x erger nu ze alles weten.
Heb al vast een paar nieuwe tv's besteld want verwacht komende week een paar keer m'n tv van het balkon te kiepen
Die waren allemaal kut.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:25 schreef engine het volgende:
BB zal toch ook wel zien dat de show leuke dames te kort komt
Ondankbare zeikerd die Chayronquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:26 schreef Polleke1234 het volgende:
Ach Chayron had maar 16000 euro uit de pot gehaald.
Daar moet je niet over zeuren hoor.
De sloopkogel gaat in het huis vermoed ik.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:31 schreef freaky40 het volgende:
Vind de casting ten opzichten met vorig jaar ook matig. Weinig aansprekende en flamboyante types zoals Peter en Julio. Dat mag echt wel beter volgend jaar.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:32 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
De sloopkogel gaat in het huis vermoed ik.
Irritante vogel...quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:31 schreef freaky40 het volgende:
Vind de casting ten opzichten met vorig jaar ook matig. Weinig aansprekende en flamboyante types zoals Peter en Julio. Dat mag echt wel beter volgend jaar.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Had nog wel een weekje Jacq terug willen zien![]()
Of Ilse beter leren kennenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Soms vergeet je mensen echt te snel. Moest echt even nadenken van o ja Jaqualinequote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Die heeft nu last van een chronische stijve lul moet je ook niet willenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:37 schreef -river- het volgende:
Kunnen we Rob niet terug de bank op rollen? Heeft niemand last van.
Jaaa Kitty!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:40 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Ik vind het wel een leuke twist. Weer eens iets anders en zeker opschudding.
Al had van mij Kitty er in gemogen
Omg jaaaaaa Kittyquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:40 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Klittyquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:40 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Kan ie iig niet van de bank af rollen...quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:39 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Die heeft nu last van een chronische stijve lul moet je ook niet willen
Net zoiets als een traphekje.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kan ie iig niet van de bank af rollen...
Hahaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kan ie iig niet van de bank af rollen...
Hahahaha geniaal.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:48 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
In de 50+ versie van BB lijkt mij wel lachen zo een zeurhuis
Welnee, had je die op de bank gezet was ze eruit gegaan.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:52 schreef ben34567 het volgende:
Ze hadden Chiara nog nodig in het huis want ze speelde een centrale rol in zowat alle verhaallijnen. Nu dat ze wegvalt trekken ze de drastische maatregelen en laten een oud-deelnemer met outside info terugkeren; in de hoop dat dit nog wat drama en wat leuke tv-beelden creėert.
Je onderschat haar populariteit. Ze stond op vele grote polls voor op Charlotte; Lindsey en Michelangelo. Dit kon febo makkelijk manipuleren naar winst Chiara indien nodig.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:53 schreef -river- het volgende:
[..]
Welnee, had je die op de bank gezet was ze eruit gegaan.
Bij verschillende polls stond ze onder Jason kan nog tegen vallen ze was bij sommige gehaat maar ook bij vele geliefd.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:53 schreef -river- het volgende:
[..]
Welnee, had je die op de bank gezet was ze eruit gegaan.
Te veel kijkers waren klaar met haar heksengedrag.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:54 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Je onderschat haar populariteit. Ze stond op vele grote polls voor op Charlotte; Lindsey en Michelangelo. Dit kon febo makkelijk manipuleren naar winst Chiara indien nodig.
Dit is een tunnelvisie van jou. Bij grote polls van de laatste paar dagen stond ze op de vierde plaats; VOOR Charlotte en Lindsey. Veel kijkers zijn ook klaar met Charlotte.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:56 schreef -river- het volgende:
[..]
Te veel kijkers waren klaar met haar heksengedrag.
Teveel haters waren er klaar mee misschien vandaar dat ze nu ook weg is.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:56 schreef -river- het volgende:
[..]
Te veel kijkers waren klaar met haar heksengedrag.
Niets tunnelvisie, gewoon online reacties.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:57 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dit is een tunnelvisie van jou. Bij grote polls van de laatste paar dagen stond ze op de vierde plaats; VOOR Charlotte en Lindsey. Veel kijkers zijn ook klaar met Charlotte.
Online reacties zeggen niets; want dat kan gewoon een luide minderheid zijn waardoor lijkt dat niemand Chiara mocht. Polls zeggen iets anders :quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:58 schreef -river- het volgende:
[..]
Niets tunnelvisie, gewoon online reacties.
Ja belachelijk alhoewl Chelsea eventueel wel een kans verdient als ze geleerd heeft van te uitbundig gedrag maar die is nog jong Danny en Cheyron zijn er terecht uit. Wat mij betreft danquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:59 schreef Magean het volgende:
Hihi Danny er weer in. Week 1 mag hij niet genomineerd worden week 2 vliegt ie er gewoon weer uit. (Eigenlijk geldt dit dan voor alle drie) Lekker even de boel op stang jagen daar
schmienkkop wissel incoming.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:57 schreef -river- het volgende:
Ik denk dat Jolien eruit gaat zaterdag en daar voor in plaats Chelsea komt.
Het wordt slecht weer de komende week hoop regen en natte sneeuw wordt dan toch bruin zonder zonquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
schmienkkop wissel incoming.
lkkr in het zonnetje daar allemaal
Bah zou een afknapper wezen zegquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:14 schreef ben34567 het volgende:
Ik heb het al gedacht. Danny leek die kandidaat die telkens genomineerd ging worden maar er maar niet uit wou gaan. Dus ik was oprecht verbaasd dat de productie het toeliet om hem uit het huis te sturen. Maar mijn gevoel was toch juist : hij komt (wellicht) toch terug
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:19 schreef ben34567 het volgende:
Het wordt trouwens Danny. De 2 andere zijn nu actief op sociale media terwijl Danny helemaal niets post dus die zit zich nu al voor te bereiden met coronatests etc ergens op een hotel.
Hij doet het niet hier, maar is van een oud bewoner die een berichtje geeft, die mag wat mij betreft wel hier voor en keer. Heb hem in jou bericht even zichtbaar gemaakt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:21 schreef Kodiak100 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik drop hem even hier
@:dotteke ik weet even niet waar ik hem, anders moet droppen.
De rode kamer zit buiten. Het gedrag van deze drie pubers is walgelijk en schandalig en BB lijkt hen een hand boven hun hoofd te houden met hun draaiboek.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:22 schreef Dotteke het volgende:
Ondertussen staat buiten de kachel lekker te gloeien en zitten Charlotten, Ali en Lindsey er omheen te genieten van de warmte
Wat doen ze dan fout? Ze hebben het over het vuur, vliegtuigen en geluid-raad programma's.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:28 schreef czvt het volgende:
[..]
De rode kamer zit buiten. Het gedrag van deze drie pubers is walgelijk en schandalig en BB lijkt hen een hand boven hun hoofd te houden met hun draaiboek.
Ik heb het over hun hele verblijf in het BB huis.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:36 schreef -river- het volgende:
[..]
Wat doen ze dan fout? Ze hebben het over het vuur, vliegtuigen en geluid-raad programma's.
Klopt niet. Als iemand z’n account op privé heeft, kan jij niks zien als je hem niet volgt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:19 schreef ben34567 het volgende:
Het wordt trouwens Danny. De 2 andere zijn nu actief op sociale media terwijl Danny helemaal niets post dus die zit zich nu al voor te bereiden met coronatests etc ergens op een hotel.
die heeft er wel heel lang in gezeten hahaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:03 schreef Lonneke1983 het volgende:
Kunnen we Theo niet gewoon terug in het huis zetten. Ipv Chayron, Chelsea en Danny.
Je bent de plotselinge winst van Linds vergeten die volgens geheel social media een kick ging krijgen, en plots was valse lotte ineens laatst.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:34 schreef ben34567 het volgende:
Na de exit van Chiara merk ik een productie die in paniek is met twijfelachtige uitkomsten (Lindsey en Charlotte die hun act winnen) en vreemde beslissingen (een oud bewoner die er al paar weken uitligt zal mogen terugkomen)
Ali heeft meestal de intentie, das al iets. Knokke sjongesjongesjonge volgt Ali meestal als kleuter. Jolien doet echt nix.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:08 schreef Ptr67 het volgende:
[poll=5230]
Lijkt me een hele moeilijke te zijn gezien ze alledrie geen toppers zijn (buiten heel misschien Ali)
heb deze niet gezien nogquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:04 schreef ben34567 het volgende:
Weet niet of het al gepost is maar hier is het filmpje wanneer Chiara haar vertrek aankondigt :
https://show24.nl/zo-kond(...)ig-brother-huis-aan/
danny heeft vandaag of gister nog gepost volgens mijquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:19 schreef ben34567 het volgende:
Ook in dit filmpje wordt niet duidelijk wat de exacte reden van haar vertrek is, familieomstandigheden is wel een breed begrip, dus of het zit voor dit filmpje en is dit een clifhanger.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:04 schreef ben34567 het volgende:
Weet niet of het al gepost is maar hier is het filmpje wanneer Chiara haar vertrek aankondigt :
Ik denk dat het gewoon niet gemeld zal worden. Indien we het ooit te weten komen zal het via Chiara zelf zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ook in dit filmpje wordt niet duidelijk wat de exacte reden van haar vertrek is, familieomstandigheden is wel een breed begrip, dus of het zit voor dit filmpje en is dit een clifhanger.
Is de echte reden nu al gekend ?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:04 schreef ben34567 het volgende:
Nee zal ook wel uit de aflevering gefilterd worden. Alleen als Chiara het zelf wil vertellen gaan we het weten maar alles wijst toch dat er iets met een familielid is gebeurd.quote:
ha ha haquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:23 schreef engine het volgende:
Wooow, het doet me wel wat. Zo jammer dat Chiara weg is.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:04 schreef ben34567 het volgende:
Dat zou toch wel zwak zijn, transparantie boven alles.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:19 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon niet gemeld zal worden. Indien we het ooit te weten komen zal het via Chiara zelf zijn.
Jerrel ?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:24 schreef jooba het volgende:
Kitty, billy en vanessa mogen terug. Dan krijg je wat te zien.
(en dien ambetante homo, ben zijn naam kwijt)
billy en vanessa zijn geen BB bewoners volgens mijnquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:24 schreef jooba het volgende:
Utopia is (nog) niet terug volgens mij...of ben je oude uitzendingen aan het terug kijken, so am I.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:24 schreef jooba het volgende:
Danny heeft 20 minuten geleden nog wat op insta gepostquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:19 schreef ben34567 het volgende:
Die hebben nooit in BB gezeten was een andere RLSquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:24 schreef jooba het volgende:
Billyquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:24 schreef jooba het volgende:
Ja maar als het slecht gaat met een familielid dan snap ik dat je dat niet in de media gooit. Privé-omstandigheden (en dus niets met BB zelf te maken) is bij deze voorlopig genoeg info.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zou toch wel zwak zijn, transparantie boven alles.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:27 schreef Schakeltopia het volgende:
ondanks mijn hekel aan lawaaiwortel heb ik voor engie gestemd op lawaaiwortel
Die laat af en toe de stofzuiger uitquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ali heeft meestal de intentie, das al iets. Knokke sjongesjongesjonge volgt Ali meestal als kleuter. Jolien doet echt nix.
Ik geloof er geen barst van sorryquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:28 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja maar als het slecht gaat met een familielid dan snap ik dat je dat niet in de media gooit. Privé-omstandigheden (en dus niets met BB zelf te maken) is bij deze voorlopig genoeg info.
KItty toch welquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die hebben nooit in BB gezeten was een andere RLS
Ja die wel, vorige seizoen toch?quote:
quote:
en voor d'r verjaardag nog een party. het is wel goed.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]zijn er ook weinig geweest deze editie. Vorig jaar na zowat iedere exit.
Hopelijk lazy friday => party friday
Andere jaren hadden ze toch ook een dansopdracht? Zoals 24 uur dansen,...quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]zijn er ook weinig geweest deze editie. Vorig jaar na zowat iedere exit.
Hopelijk lazy friday => party friday
Je moet het blijkbaar beter omschrijven. Die oudere dame die thee kon trekken uit haar roze onsie, die voortdurend aan het zeuren was, een kleinkind kreeg terwijl ze in het huis zat, en wiens vader overleed, maar zij niet direct daarvoor het huis wou verlaten. Gelukkig hielp de kijker Kitty om naar huis te gaan.quote:
Dan is het weer manipulatie naar kijkers toe want die zijn nog volop aan het stemmen...quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:19 schreef ben34567 het volgende:
wij worden in het ootje genomen door bbquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:35 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Dan is het weer manipulatie naar kijkers toe want die zijn nog volop aan het stemmen...
ow jaa maandag is ze jarig.. maar denk niet dat ze dan een fles rode wijn in the wall zetten voor d'er.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
en voor d'r verjaardag nog een party. het is wel goed.
doe maar party als lawaaiwortel terugkomt
Ik wil die eigenlijk kiezen, met de wetenschap dat die een week nadien terug thuis is.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:35 schreef Schakeltopia het volgende:
zolang sjairon maar niet terugkomt. echt dan word ik woosboest
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik wil die eigenlijk kiezen, met de wetenschap dat die een week nadien terug thuis is.
Charlotte drinkt cavaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ow jaa maandag is ze jarig.. maar denk niet dat ze dan een fles rode wijn in the wall zetten voor d'er.
pary met lawaaiwortel, ik hoop het! (niet gedacht dit in de cos te tikken.. ) was blij toen het door haar vertrek rustig werd.
Die mag ze lekker thuis gaan drinkenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:40 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Charlotte drinkt cava
Heerlijk hoor bubbels
Dat waag ik dus te betwijfelen of dat de reden is anders had dit echt wel duidelijk geworden. Denk dat er andere zaken spelen, maar goed daar heb je het al: speculatie. Dus dat moet je niet willen hebben in een TV show.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:28 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja maar als het slecht gaat met een familielid dan snap ik dat je dat niet in de media gooit. Privé-omstandigheden (en dus niets met BB zelf te maken) is bij deze voorlopig genoeg info.
huilende lawaaiwortel deel 2quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:47 schreef ben34567 het volgende:
Nu ik erover nadenk de ex-bewoner zal wellicht onmiddellijk terug naar huis worden gestemd bij de eerste nominatieslag want kijkers gaan het sowieso al oneerlijk vinden dat diegene een tweede kans kreeg. Tenzij febo weer manipuleert uiteraard
lekker droge worstquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
mimi laat het vocht er bewust uit lopen?
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:01 schreef engine het volgende:
Gezellig boekwerk onder het topicwanneer komt deel 2?
Misschien wel de meeste vreemde eend die ooit in een BB-huis is geweest.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:05 schreef Monique___ het volgende:
Toch apart dat je in de winterperiode naar zo'n huis gaat en dan hoogzomer kleding meeneemt![]()
[ afbeelding ]
Te kiezen uit drie Nederlanders , Dus finale moet wel tussen NL -VL !!!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:03 schreef Ptr67 het volgende:
Danny : zou goed zijn met diens confrontatie met Charlotte (hij vond haar de enige echte slang) & de strijd tegen Madurodam. Alleen vrees ik dat hij niet veel fun zou beleven zonder maatje Chayron... gaat ie zich niet alleen voelen in een inspiratieloos huis met lege zielen en een ubersaai einde nu Chiara weg is.
Chelsea : confrontatie met Madorudam, vriendinnetje van charlotte (terug wat roddelen extra (zo ook over Chiara weer)), en te naiėf voor de verleidingstrukken van fuckboy MA; want ik vrees dat ie Chiara zal laten vallen als een baksteen... Ik hoop van niet en dat hij trouw blijft; maar indien wel bevestigt het mijn gedachten dat ie haar gewoon wou gebruiken.
Chayron : Brengt volgens mij niet echt een meerwaarde... heeft respect voor vijand Bart maar dat brengt niet veel extra zoden aan de dijk (niet goed voor TV); misschien dat hij wat meer naar Jason toe zal gaan.
En die worsten zijn al gezouten doen ze er nog een kwak overheenquote:
Misschien dat ze voor een extra smaakje nog wat extra gezouten ansjovis tussen de gnocchi kunnen gooien.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En die worsten zijn al gezouten doen ze er nog een kwak overheen
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:15 schreef Ptr67 het volgende:
Is dat trouwens een gekend gerecht in NL ?
Gnocchi met asperges & dikke worst..
Want lijkt me toch een hele rare combinatie
Was eigenlijk een sarcastische vraag... zo ook jouw antwoordje (lolquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]ja eet iedereen in Nederland wekelijks,
minstens 2x
Al 2 dgn. 😉quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:19 schreef ben34567 het volgende:
Ja en ik dacht daarna.. Jij gaat m snappen maar voor hier weer een discussie van komt ,quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:17 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Was eigenlijk een sarcastische vraag... zo ook jouw antwoordje (lol)
Ali zou zeggen : Echt maat ?
🤣🤣quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:15 schreef Monique___ het volgende:
Leuke blazer, waar is de rest?
[ afbeelding ]
lolquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja en ik dacht daarna.. Jij gaat m snappen maar voor hier weer een discussie van komt ,
zet ik er maar bericht onder.
😂quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]ja eet iedereen in Nederland wekelijks,
minstens 2x
Als er een bewoner terug keert, gaat die waarschijnlijk de eerste week immuun zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:09 schreef Lonneke1983 het volgende:
Maar die bewoner die terugkeert staat de week erop toch weer op de nominatielijst.
van mij mag ie gewoon blijven maar dan zonder stemrecht en niets betekenend naar echte finaleweek.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als er een bewoner terug keert, gaat die waarschijnlijk de eerste week immuun zijn.
OF dat die wel alles mag.. overal aan mee mag doen maar dan dat dan iedereen opstapt, oneerlijk, onvrede noem het maar op.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:25 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
van mij mag ie gewoon blijven maar dan zonder stemrecht en niets betekenend naar echte finaleweek.
kleurtje staat haar wel leuk.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:27 schreef Schakeltopia het volgende:
spruitjes geur maskeren
[ afbeelding ]
gifje please genotquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zag dat linds nog viezer eet.. mondje verder open nog tijdens kauwen
Ze heeft wellicht 40 potjes bij, dus sprayen maar (ventje zal wel betalen voor 500 stuks andere kledij)quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:27 schreef Schakeltopia het volgende:
spruitjes geur maskeren
[ afbeelding ]
Met bepaalde uitdrukken is dat soms echte een lelijke vrouw (kan me niet ontdoen van het feit dat het met die plastische chirurgie te maken heeft)... zo spijtigquote:
Sorry hé, maar haar eetgedrag (krijg daar boebbeltjes van)... wil nu niet direct stipuleren dat modder onder haar pootjes een betekenend beeld zou zijn; maar komaan zeg.quote:
Chiara toch daar was hij van geschrokken. Heb niets gelezen over charlotte. Wel horen zeggen over jaquelien dat die vals was.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:03 schreef Ptr67 het volgende:
Danny : zou goed zijn met diens confrontatie met Charlotte (hij vond haar de enige echte slang) & de strijd tegen Madurodam. Alleen vrees ik dat hij niet veel fun zou beleven zonder maatje Chayron... gaat ie zich niet alleen voelen in een inspiratieloos huis met lege zielen en een ubersaai einde nu Chiara weg is.
Chelsea : confrontatie met Madorudam, vriendinnetje van charlotte (terug wat roddelen extra (zo ook over Chiara weer)), en te naiėf voor de verleidingstrukken van fuckboy MA; want ik vrees dat ie Chiara zal laten vallen als een baksteen... Ik hoop van niet en dat hij trouw blijft; maar indien wel bevestigt het mijn gedachten dat ie haar gewoon wou gebruiken.
Chayron : Brengt volgens mij niet echt een meerwaarde... heeft respect voor vijand Bart maar dat brengt niet veel extra zoden aan de dijk (niet goed voor TV); misschien dat hij wat meer naar Jason toe zal gaan.
Charlotte was vroeger best een mooie naturelle vrouw als je haar oude facebook foto's terugziet maar nu trekt het inderdaad op niet veel meer. Spijtigquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:42 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Met bepaalde uitdrukken is dat soms echte een lelijke vrouw (kan me niet ontdoen van het feit dat het met die plastische chirurgie te maken heeft)... zo spijtig
woooooow is dat sjarlot?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:47 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Charlotte was vroeger best een mooie naturelle vrouw als je haar oude facebook foto's terugziet maar nu trekt het inderdaad op niet veel meer. Spijtig
[ afbeelding ]
een west-vlaamse schone voordat ze naar L.A. trok en begon met botox; operaties etc zoals alle vrouwen doen in die kringenquote:
erg zondequote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:54 schreef ben34567 het volgende:
[..]
een west-vlaamse schone voordat ze naar L.A. trok en begon met botox; operaties etc zoals alle vrouwen doen in die kringen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |