Utopia is (nog) niet terug volgens mij...of ben je oude uitzendingen aan het terug kijken, so am I.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:24 schreef jooba het volgende:
Kitty, billy en vanessa mogen terug. Dan krijg je wat te zien.
(en dien ambetante homo, ben zijn naam kwijt)
Danny heeft 20 minuten geleden nog wat op insta gepostquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:19 schreef ben34567 het volgende:
Het wordt trouwens Danny. De 2 andere zijn nu actief op sociale media terwijl Danny helemaal niets post dus die zit zich nu al voor te bereiden met coronatests etc ergens op een hotel.
Die hebben nooit in BB gezeten was een andere RLSquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:24 schreef jooba het volgende:
Billyquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:24 schreef jooba het volgende:
Ja maar als het slecht gaat met een familielid dan snap ik dat je dat niet in de media gooit. Privé-omstandigheden (en dus niets met BB zelf te maken) is bij deze voorlopig genoeg info.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zou toch wel zwak zijn, transparantie boven alles.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:27 schreef Schakeltopia het volgende:
ondanks mijn hekel aan lawaaiwortel heb ik voor engie gestemd op lawaaiwortel
Die laat af en toe de stofzuiger uitquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ali heeft meestal de intentie, das al iets. Knokke sjongesjongesjonge volgt Ali meestal als kleuter. Jolien doet echt nix.
Ik geloof er geen barst van sorryquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:28 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja maar als het slecht gaat met een familielid dan snap ik dat je dat niet in de media gooit. Privé-omstandigheden (en dus niets met BB zelf te maken) is bij deze voorlopig genoeg info.
KItty toch welquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die hebben nooit in BB gezeten was een andere RLS
Ja die wel, vorige seizoen toch?quote:
quote:
en voor d'r verjaardag nog een party. het is wel goed.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]zijn er ook weinig geweest deze editie. Vorig jaar na zowat iedere exit.
Hopelijk lazy friday => party friday
Andere jaren hadden ze toch ook een dansopdracht? Zoals 24 uur dansen,...quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]zijn er ook weinig geweest deze editie. Vorig jaar na zowat iedere exit.
Hopelijk lazy friday => party friday
Je moet het blijkbaar beter omschrijven. Die oudere dame die thee kon trekken uit haar roze onsie, die voortdurend aan het zeuren was, een kleinkind kreeg terwijl ze in het huis zat, en wiens vader overleed, maar zij niet direct daarvoor het huis wou verlaten. Gelukkig hielp de kijker Kitty om naar huis te gaan.quote:
Dan is het weer manipulatie naar kijkers toe want die zijn nog volop aan het stemmen...quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:19 schreef ben34567 het volgende:
Het wordt trouwens Danny. De 2 andere zijn nu actief op sociale media terwijl Danny helemaal niets post dus die zit zich nu al voor te bereiden met coronatests etc ergens op een hotel.
wij worden in het ootje genomen door bbquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:35 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Dan is het weer manipulatie naar kijkers toe want die zijn nog volop aan het stemmen...
ow jaa maandag is ze jarig.. maar denk niet dat ze dan een fles rode wijn in the wall zetten voor d'er.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
en voor d'r verjaardag nog een party. het is wel goed.
doe maar party als lawaaiwortel terugkomt
Ik wil die eigenlijk kiezen, met de wetenschap dat die een week nadien terug thuis is.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:35 schreef Schakeltopia het volgende:
zolang sjairon maar niet terugkomt. echt dan word ik woosboest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |