Bah zou een afknapper wezen zegquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:14 schreef ben34567 het volgende:
Ik heb het al gedacht. Danny leek die kandidaat die telkens genomineerd ging worden maar er maar niet uit wou gaan. Dus ik was oprecht verbaasd dat de productie het toeliet om hem uit het huis te sturen. Maar mijn gevoel was toch juist : hij komt (wellicht) toch terug

quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:19 schreef ben34567 het volgende:
Het wordt trouwens Danny. De 2 andere zijn nu actief op sociale media terwijl Danny helemaal niets post dus die zit zich nu al voor te bereiden met coronatests etc ergens op een hotel.

Hij doet het niet hier, maar is van een oud bewoner die een berichtje geeft, die mag wat mij betreft wel hier voor en keer. Heb hem in jou bericht even zichtbaar gemaakt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:21 schreef Kodiak100 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik drop hem even hier
@:dotteke ik weet even niet waar ik hem, anders moet droppen.

De rode kamer zit buiten. Het gedrag van deze drie pubers is walgelijk en schandalig en BB lijkt hen een hand boven hun hoofd te houden met hun draaiboek.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:22 schreef Dotteke het volgende:
Ondertussen staat buiten de kachel lekker te gloeien en zitten Charlotten, Ali en Lindsey er omheen te genieten van de warmte

Wat doen ze dan fout? Ze hebben het over het vuur, vliegtuigen en geluid-raad programma's.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:28 schreef czvt het volgende:
[..]
De rode kamer zit buiten. Het gedrag van deze drie pubers is walgelijk en schandalig en BB lijkt hen een hand boven hun hoofd te houden met hun draaiboek.

Ik heb het over hun hele verblijf in het BB huis.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:36 schreef -river- het volgende:
[..]
Wat doen ze dan fout? Ze hebben het over het vuur, vliegtuigen en geluid-raad programma's.

Klopt niet. Als iemand z’n account op privé heeft, kan jij niks zien als je hem niet volgt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:19 schreef ben34567 het volgende:
Het wordt trouwens Danny. De 2 andere zijn nu actief op sociale media terwijl Danny helemaal niets post dus die zit zich nu al voor te bereiden met coronatests etc ergens op een hotel.

die heeft er wel heel lang in gezeten hahaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:03 schreef Lonneke1983 het volgende:
Kunnen we Theo niet gewoon terug in het huis zetten. Ipv Chayron, Chelsea en Danny.

Je bent de plotselinge winst van Linds vergeten die volgens geheel social media een kick ging krijgen, en plots was valse lotte ineens laatst.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:34 schreef ben34567 het volgende:
Na de exit van Chiara merk ik een productie die in paniek is met twijfelachtige uitkomsten (Lindsey en Charlotte die hun act winnen) en vreemde beslissingen (een oud bewoner die er al paar weken uitligt zal mogen terugkomen)

Ali heeft meestal de intentie, das al iets. Knokke sjongesjongesjonge volgt Ali meestal als kleuter. Jolien doet echt nix.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:08 schreef Ptr67 het volgende:
[poll=5230]
Lijkt me een hele moeilijke te zijn gezien ze alledrie geen toppers zijn (buiten heel misschien Ali)

heb deze niet gezien nogquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:04 schreef ben34567 het volgende:
Weet niet of het al gepost is maar hier is het filmpje wanneer Chiara haar vertrek aankondigt :
https://show24.nl/zo-kond(...)ig-brother-huis-aan/

danny heeft vandaag of gister nog gepost volgens mijquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:19 schreef ben34567 het volgende:

Ook in dit filmpje wordt niet duidelijk wat de exacte reden van haar vertrek is, familieomstandigheden is wel een breed begrip, dus of het zit voor dit filmpje en is dit een clifhanger.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:04 schreef ben34567 het volgende:
Weet niet of het al gepost is maar hier is het filmpje wanneer Chiara haar vertrek aankondigt :

Ik denk dat het gewoon niet gemeld zal worden. Indien we het ooit te weten komen zal het via Chiara zelf zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ook in dit filmpje wordt niet duidelijk wat de exacte reden van haar vertrek is, familieomstandigheden is wel een breed begrip, dus of het zit voor dit filmpje en is dit een clifhanger.

Is de echte reden nu al gekend ?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:04 schreef ben34567 het volgende:

Nee zal ook wel uit de aflevering gefilterd worden. Alleen als Chiara het zelf wil vertellen gaan we het weten maar alles wijst toch dat er iets met een familielid is gebeurd.quote:

ha ha haquote:Op vrijdag 3 maart 2023 11:23 schreef engine het volgende:
Die Danny en Chayron zijn zulke zeikers en nu waarschijnlijk nog 10x erger nu ze alles weten.
Heb al vast een paar nieuwe tv's besteld want verwacht komende week een paar keer m'n tv van het balkon te kiepen

Wooow, het doet me wel wat. Zo jammer dat Chiara weg is.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:04 schreef ben34567 het volgende:

Dat zou toch wel zwak zijn, transparantie boven alles.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:19 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon niet gemeld zal worden. Indien we het ooit te weten komen zal het via Chiara zelf zijn.

Jerrel ?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:24 schreef jooba het volgende:
Kitty, billy en vanessa mogen terug. Dan krijg je wat te zien.
(en dien ambetante homo, ben zijn naam kwijt)

billy en vanessa zijn geen BB bewoners volgens mijnquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:24 schreef jooba het volgende:
Kitty, billy en vanessa mogen terug. Dan krijg je wat te zien.
(en dien ambetante homo, ben zijn naam kwijt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |