quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik wil die eigenlijk kiezen, met de wetenschap dat die een week nadien terug thuis is.
Charlotte drinkt cavaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ow jaa maandag is ze jarig.. maar denk niet dat ze dan een fles rode wijn in the wall zetten voor d'er.
pary met lawaaiwortel, ik hoop het! (niet gedacht dit in de cos te tikken.. ) was blij toen het door haar vertrek rustig werd.
Die mag ze lekker thuis gaan drinkenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:40 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Charlotte drinkt cava
Heerlijk hoor bubbels
Dat waag ik dus te betwijfelen of dat de reden is anders had dit echt wel duidelijk geworden. Denk dat er andere zaken spelen, maar goed daar heb je het al: speculatie. Dus dat moet je niet willen hebben in een TV show.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:28 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja maar als het slecht gaat met een familielid dan snap ik dat je dat niet in de media gooit. Privé-omstandigheden (en dus niets met BB zelf te maken) is bij deze voorlopig genoeg info.
huilende lawaaiwortel deel 2quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:47 schreef ben34567 het volgende:
Nu ik erover nadenk de ex-bewoner zal wellicht onmiddellijk terug naar huis worden gestemd bij de eerste nominatieslag want kijkers gaan het sowieso al oneerlijk vinden dat diegene een tweede kans kreeg. Tenzij febo weer manipuleert uiteraard
lekker droge worstquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
mimi laat het vocht er bewust uit lopen?
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:01 schreef engine het volgende:
Gezellig boekwerk onder het topicwanneer komt deel 2?
Misschien wel de meeste vreemde eend die ooit in een BB-huis is geweest.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:05 schreef Monique___ het volgende:
Toch apart dat je in de winterperiode naar zo'n huis gaat en dan hoogzomer kleding meeneemt![]()
[ afbeelding ]
Te kiezen uit drie Nederlanders , Dus finale moet wel tussen NL -VL !!!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:03 schreef Ptr67 het volgende:
Danny : zou goed zijn met diens confrontatie met Charlotte (hij vond haar de enige echte slang) & de strijd tegen Madurodam. Alleen vrees ik dat hij niet veel fun zou beleven zonder maatje Chayron... gaat ie zich niet alleen voelen in een inspiratieloos huis met lege zielen en een ubersaai einde nu Chiara weg is.
Chelsea : confrontatie met Madorudam, vriendinnetje van charlotte (terug wat roddelen extra (zo ook over Chiara weer)), en te naiëf voor de verleidingstrukken van fuckboy MA; want ik vrees dat ie Chiara zal laten vallen als een baksteen... Ik hoop van niet en dat hij trouw blijft; maar indien wel bevestigt het mijn gedachten dat ie haar gewoon wou gebruiken.
Chayron : Brengt volgens mij niet echt een meerwaarde... heeft respect voor vijand Bart maar dat brengt niet veel extra zoden aan de dijk (niet goed voor TV); misschien dat hij wat meer naar Jason toe zal gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |