Laat ons zeggen dat ze hier in Antwerpen aan 10jarigen leren hoe ze cirkels moeten berekenen aan de hand van Pi.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:41 schreef odie22 het volgende:
ik kreeg ook geen pi op de lagere school hoor, is zeker iets belgisch
dan is ali niet cum laude geslaagd voor de basisschoolquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:38 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Laat ons zeggen dat ze hier in Antwerpen aan 10jarigen leren hoe ze cirkels moeten berekenen aan de hand van Pi.
Dit plus basis meetkunde, en de rest...
heb hem idd al afgesloten. Werd meer duidelijk uit gesprekjes achteraf door bewoners dan in de uitzendingquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:39 schreef Monique___ het volgende:
Voor degenen die denken ook maar iets wijzer te worden van haar vertrek: sla m maar over. (uitzending)
is nu op tv toch?quote:
spoiler alertquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:39 schreef Monique___ het volgende:
Voor degenen die denken ook maar iets wijzer te worden van haar vertrek: sla m maar over. (uitzending)
nee lol, maar ook niet in Antwerpen, héél ver weg in het Limburgsequote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:39 schreef odie22 het volgende:
[..]
dan is ali niet cum laude geslaagd voor de basisschool
en dat was 3 uur SLquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:38 schreef odie22 het volgende:
dit is hetzelfde filmpje als dat vanmiddag hier gepost werd, wat op goplay staat
hoi hoi, ben hier om brood te bakken, jullie te entertainen, het sneaky-gedrag te exposen, en het plezier te vergallen.quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:43 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
hoi hoi, ben hier om brood te bakken, jullie te entertainen, het sneaky-gedrag te exposen, en het plezier te vergallen.
Ik ben Danny en ik ga winnen. Boek alvast jullie koffers maar
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:43 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
hoi hoi, ben hier om brood te bakken, jullie te entertainen, het sneaky-gedrag te exposen, en het plezier te vergallen.
Ik ben Danny en ik ga winnen. Boek alvast jullie koffers maar
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]zoiets gaat het wel worden.. dada terug om wraak te nemen
Iemand moet het hout opkauwenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:49 schreef BB-King het volgende:
Vermoeiend die gesprekken van Charlotte en Lindsey.
Charlotte is de enige die maar blijft doorlullen. Blijft maar doorratelen.
Het enige wat Lindsey doet is dingen bevestigen, herhalen of kort doorvragen.
Er zit echt niks in. Heeft nooit wat boeiends te vertellen. Het praat maar wat mee.
Hoe kan het in hemelsnaam dat die nog in het huis zit.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:49 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Voor deze keer wil ik ook graag Chelsea terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |