Oke , dan snap ik hoe je hem hierboven beschrijft.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:17 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Wel daarin moet ik grif toegeven dat het bij mij gene vette was in week 1 en 2...
wow een beschrijving die kan tellen...quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oke , dan snap ik hoe je hem hierboven beschrijft.
Danny was vanaf week 1 al bezig met bondjes, zich inslijmen, sneaky.. en nogal heeeel erg vol van zichzelf.. zich met regelmaat opstellen al gekwetste jongen van een beroemde bn'er waar hij niet meer mee geassocieerd wilde worden maaarrr het dan wel weer vaker over had![]()
Aandachtsgeil mannetje. Zag zich zelf al als overwinnaar.
En ja.. hij coachte, kookte en voor de rest weet ik niet zo veel positiefs over die neppegast meer.
Dat hij maar lekker met zijn goede vriend en mattie hazes ene gaat snuiven in de club
zo dat luchtte op.![]()
Je vroeg om een meningquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:30 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
wow een beschrijving die kan tellen...
dank voor info
Het een sluit het andere niet uit. Komt mooi uit zo. Zo kan er toch iemand vertrekken morgen van de genomineerde en zo lopen ze niet voor op de finale van begin april.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:57 schreef ben34567 het volgende:
Denken jullie dat de twist met de ex-bewoners er is omdat er nog te weinig Nederlanders zijn of omdat de fut wat uit de groep is na de exit van Chiara die een centrale rol speelde bij praktisch alle verhaallijnen ?
Bart is gewoon een gruize muis in dit spel, heb er niets tegen, maar is verre van een interessant figuur in dit spel.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:34 schreef Ptr67 het volgende:
maar denk dat we eigenlijk het minst slechte schrijven over Jason & Bart
ik snap dat dome gedoe niet,in en maand is finalquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:57 schreef ben34567 het volgende:
Denken jullie dat de twist met de ex-bewoners er is omdat er nog te weinig Nederlanders zijn of omdat de fut wat uit de groep is na de exit van Chiara die een centrale rol speelde bij praktisch alle verhaallijnen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Het is net als vorig jaar weer niet expliciet gecommuniceerd dat het 100 dagen zou gaan duren, enkel aannames door media websites, en dat was vorig jaar idem.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:04 schreef Joyce-43 het volgende:
is toch alweer raar dat alweer ingekort is deze BB weer net als vorig jaar waarom niet 100 dagen ?
Ik heb deze BB opgegeven volg het ook niet meer. Het is te doorgestoken.Saai ook met Ali die alles herhaaltquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:57 schreef ben34567 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |