nope was charlotte... hij zei van chiara dat hij het vermoeden had, dat 'm ging over sterke speler eruit te krijgen. Jacqueline speelde een vuile rol, en Charlotte die absoluut MA er op wou hebben en zeker niet Chayron, heeft ze dan gesugereerd gooi danny er dan maar op. En achteraf kwam ze dan af geen zorgen bla bla blaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Chiara toch daar was hij van geschrokken. Heb niets gelezen over charlotte. Wel horen zeggen over jaquelien dat die vals was.
oh je bedoelt wie van hierquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:54 schreef happyme28 het volgende:
Wie is ook Pi aan het oefenen? Ik weet ‘m inmiddels weer ook 3,141592658979323846
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:55 schreef Joyce-43 het volgende:
ali loopt al om coins van ias te zeuren die hij eventueel kan winnen
Belgquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:57 schreef Ptr67 het volgende:
vond het daarstraks wel goed
Jolien : Wat is Pi eigenlijk voor iets ?
BOINGK... leer je zelf in de basisschool. Heeft die thuisonderwijs gehad of zoiets ? 1 + 1 = ... eughhhh moet ik even over nadenken hoor is echt Oooool of notttting
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Monique___ op 03-03-2023 16:07:07 ]
is net zoiets als kaartenhuis van haarquote:
eugh ook Belg hier... heb dat zeker geleerd op basisschool. heeft niets te maken met nationaliteit. Is elementaire basiskennis (gelijk welk land dat je in zit).quote:
hmm toch niet duidelijk dat ik niet serieus was.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:01 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
eugh ook Belg hier... heb dat zeker geleerd op basisschool. heeft niets te maken met nationaliteit. Is elementaire basiskennis (gelijk welk land dat je in zit).
kan me moeilijk indenken dat zij als rudementair werd opgevoed maar ja...blond is blond blijft een gezegde natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hmm toch niet duidelijk dat ik niet serieus was.
Ze heeft gewoon vaker een blond moment..
ach Madurodam... je weet het nog niet maar jouw eerste vlam komt misschien terug binnen... zullen we echt zien of je snel mensen over de brug gooit of trouw blijft...quote:
Zou nog kunnen dat ze haar daarom weer erin willen hebben, kunnen ze weer wat framen op tv.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:08 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
ach Madurodam... je weet het nog niet maar jouw eerste vlam komt misschien terug binnen... zullen we echt zien of je snel mensen over de brug gooit of trouw blijft...
Wat denken jullie reputatie of niet ?
Ze kijken allemaal beetje sipjes ofzo.quote:
Ah zo'n challengequote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:28 schreef Schakeltopia het volgende:
ias moet kaartjes gooien nu, 5 kaartjes in een bakje ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |