Das maar een deeltje van Piquote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:38 schreef Schakeltopia het volgende:
ias heeft 20min om pi te onthouden
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 15:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
In gedachten is die met zijn ballen spelen
Pfff... Die Jolien. Pi heeft toch iedereen in huis. Ik heb er hier nog een drietal op zolder liggen.quote:
Slecht voor de nageltjes.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:17 schreef Ptr67 het volgende:
juist ontdekt dat ik eigenlijk moet refreshen maar wederom iets leuks gezien...
Bart die zei "Allee Ias waar blijf je ?" refererende naar afdroog; omdat Bart bijna geen plaats meer heeft. Jolien wandelt 4x voorbij en lacht wat over Ias, maar een theedoekje vastnemen zit er alvast niet in.
Heel goed gezegdquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:57 schreef ben34567 het volgende:
Denken jullie dat de twist met de ex-bewoners er is omdat er nog te weinig Nederlanders zijn of omdat de fut wat uit de groep is na de exit van Chiara die een centrale rol speelde bij praktisch alle verhaallijnen ?
Zij krijgt niet de meeste stemmenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:07 schreef angele650 het volgende:
[..]
Bart is gewoon een gruize muis in dit spel, heb er niets tegen, maar is verre van een interessant figuur in dit spel.
Heb hetzelfde met Lindsey, een montage van haar hoogtepunten in het huis zal bijzonder kort zijn ... ze loopt daar rond ja, net als Bart, maar zou het niet eens merken als ze er uit zou zijn. (daarom begrijp ik het ook niet dat net zij steeds de meeste stemmen krijgt om in het huis te blijven, het zal aan mij liggen denk ik)
Klopt.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:00 schreef Monique___ het volgende:
@:jockari zit even de cos bij te lezen
De keuze is reuze Chelsea, Zeurron, of Dannyquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:09 schreef ledn81 het volgende:
Hi COS heb ik nog wat gemist![]()
![]()
(zag het al over terug komen van oud bewoners)
Ga me zo even beetje bijlezen
Ik vind dat 'n heel akelig mens, zou niet een van mijn vrienden zijn. Hopelijk isquote:
Mijn favorietjes.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De keuze is reuze Chelsea, Zeurron, of Danny
Idem. Denk dat die het meest nog voor reuring kan veroorzaken zeker als ze weten dat hij mee gaat strijden om de prijzenpot, wat dus al een flinke plottwist gaat worden.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:15 schreef Jockari het volgende:
Gewoon omdat ik iemand moest kiezen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |