quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:32 schreef Schakeltopia het volgende:
heb je 2 streams. doe dan 1 publiek en de andere ias
moet ik ze nou alles vertellen
sja mag het even voordoen, oh wachtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:45 schreef engine het volgende:
Denk wel dat het klopt wat Cha zegt. Je moet een soort zwieper geven vanuit je pols.
Ook gezelligquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:48 schreef engine het volgende:
![]()
Wil net een gifje maken zit ik ineens JacJac op te nemen.
OMG wat je juist heeel snel vergeten wilquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:48 schreef engine het volgende:
![]()
Wil net een gifje maken zit ik ineens JacJac op te nemen.
Morgenavond is hij ook weer in de uitzending in ieder gevalquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:55 schreef Schakeltopia het volgende:
denk je alles gehad te hebben, komt sjairon weer voorbij
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:59 schreef engine het volgende:
[..]
Morgenavond is hij ook weer in de uitzending in ieder geval
niemandquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:52 schreef mario390 het volgende:
mittag de clip van chiara gezien
maar snap het niet
Niet iedereen 70+ hier dan?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Lekker even de jongeren tot gokken aanzetten
Principieel heeft hij veel principes.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:14 schreef Angelique61 het volgende:
Bart doet niet mee, doet niet aan gokken, beetje moe van die man
Zit me nu af te vragen of jij veel streams hebt gekeken vanaf week 1?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:16 schreef Ptr67 het volgende:
Met een lotte die de laatste dagen serieus door de mand is gevallen met sneeropmerkingen, uitlachgedrag naar huidige en ex-bewoners, zichzelf tot koningin heeft gekroond en niet vies van de roddel die meer en meer opkomt...
Geef mij dan misschien dan toch maar Danny om er in te komen. Hij doorzag haar, en het kan perfect zijn dat ik hem in het begin niet goed bekeken heb, maar mij lijkt het wel een toffe gozer te zijn.
regelmatig een lach op het gezicht, dikwijls goed gemutst, niet verlegen om een prankje uit te halen, sfeerbrenger, goede hulp in de keuken...
Of vergis ik mij mede-cossers ?
Wel daarin moet ik grif toegeven dat het bij mij gene vette was in week 1 en 2...quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zit me nu af te vragen of jij veel streams hebt gekeken vanaf week 1?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |