Morguh Luckyman, ben aan het terug lezen heb alles gemist, gisterenavond geen streams aangehad. Heb alleen tot aan het optreden van Ias en Jason gezien en daarna uitgedaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:43 schreef TheLuckyman het volgende:
Goedemorgen iedereen, wat een streamavond gisteren!
Dan doen ze het misschien na het laatste optreden?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:04 schreef TheLuckyman het volgende:
Ik begreep gisteren dat woensdagavond het laatste optreden is. Dat is toch te laat voor een vrijstelling voor deze week? Woensdag is vaak toch al nominatie?
We willen natuurlijk zijn verhalen niet missenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:38 schreef ledn81 het volgende:
Het is stil hier sinds Rob weg is.. Zitten jullie allemaal op plekkie 201 bij Rob aan de koffie![]()
O dat is wat laten dan je dachtquote:Op dinsdag 28 februari 2023 16:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Zo met wat vertraging maar goed ik zit weer thuis op de bank
Net even een Robje op de bank gedaanquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wat laten dan je dacht
Lekker op tijd naar bed vanavond?
Is ook lekker, ben er ook wel aan toe vannacht nog geen uurtjes geslapen Maar wil nu niet gaan liggen maar zit wel te vechten. Er vanavond maar optijd inquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:33 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Net even een Robje op de bank gedaan
Hoi hoiquote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:43 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zo ik ben er weer.
Nog even eten en dan zal ik een beetje bij lezen.
Jason heeft PoNquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:12 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hai hai,
Mag jason nomineren ?
Ik had heel de dag geen tijd om tussendoor te lezen, zelfs niet in mijn pauze….moest nog even wat spulletjes zoeken voor mijn zoon.
Die wilt het liefst vandaag verhuizen maar hij vergeet dat hij nog geen gas/stroom en water heeft…pfffff
Leuk voor hem, echt waar.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nee met het PoN spel dat vandaag is gespeeld
We gaan het zien, hij had er blijkbaar vanmiddag over dat hij ook moet denken aan de hoeveelheid Nederlanders nog in het spelquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:17 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Leuk voor hem, echt waar.
Nu Chiara en lover erop zetten 😁
Ik dacht dat het niet uitmaakte 2 Belgen of 2 Nederlandersquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
We gaan het zien, hij had er blijkbaar vanmiddag over dat hij ook moet denken aan de hoeveelheid Nederlanders nog in het spel
Nee, maar denk meer voor zijn eigen strategie of zoquote:Op dinsdag 28 februari 2023 19:19 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik dacht dat het niet uitmaakte 2 Belgen of 2 Nederlanders
Hoi, heb net heel wat teruggelezen, had vandaag een betere dag als maandag, morgen wordt een moeilijke en zware dag, misschien savonds wat bijlezen, heb erg veel aan de streamverslagen en de filmpjes, Bedankt, hoop maandag jullie weer te versterken met mn bijlagen, fijne avond nog, en slaap lekker voor straksquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:04 schreef Kodiak100 het volgende:
@:rinardo Hopelijk gaat het goed met je
Sterkte voor morgen!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hoi, heb net heel wat teruggelezen, had vandaag een betere dag als maandag, morgen wordt een moeilijke en zware dag, misschien savonds wat bijlezen, heb erg veel aan de streamverslagen en de filmpjes, Bedankt, hoop maandag jullie weer te versterken met mn bijlagen, fijne avond nog, en slaap lekker voor straks![]()
beterschapquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hoi, heb net heel wat teruggelezen, had vandaag een betere dag als maandag, morgen wordt een moeilijke en zware dag, misschien savonds wat bijlezen, heb erg veel aan de streamverslagen en de filmpjes, Bedankt, hoop maandag jullie weer te versterken met mn bijlagen, fijne avond nog, en slaap lekker voor straks![]()
Haiquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
Oh weinig bb/cos voor jou overdagquote:Op woensdag 1 maart 2023 08:48 schreef Ireth het volgende:
Goeiemorgen!Ik vertrek zo naar mijn werk om vanavond rond 18.45 pas weer binnen te vallen. Dan eten, dus weinig streams vandaag voor mij
![]()
Kom vanmiddag wel ff vragen hoe Ali de secretroom heeft gedaan
Op werkdagen idd zeer weinig. Verbinding op mijn werk is ook om te janken, dus zou niet eens lukken als ik zou willenquote:Op woensdag 1 maart 2023 08:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oh weinig bb/cos voor jou overdag
Fijne dag, tot laters
Oh dat is jammer dat je daar niet eens een goede verbinding hebt, anders kon je de cos wat bijlezen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 08:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op werkdagen idd zeer weinig. Verbinding op mijn werk is ook om te janken, dus zou niet eens lukken als ik zou willen
Het is dat het verder de leukste job is die er bestaat hoor, maar anders
Jij mentioned een hele andere naam?quote:Op woensdag 1 maart 2023 05:05 schreef Dotteke het volgende:
Sterkte @:rinaldo lees dat je een zware dag hebt vandaag. Ik duim voor je Fijn dat luckyman de sv bijhoudt zodat je niets hoeft te missen. 💐
Dat schiet niet op natuurlijkquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jij mentioned een hele andere naam?
Ik bedoel natuurlijk @rinardoquote:Op woensdag 1 maart 2023 05:05 schreef Dotteke het volgende:
Sterkte @:rinaldo lees dat je een zware dag hebt vandaag. Ik duim voor je Fijn dat luckyman de sv bijhoudt zodat je niets hoeft te missen. 💐
quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die Bart heeft dan nog niet echt stappen gemaakt in al die jaren hij het leger. Bijna laagste rang 2 boven gewoon soldaat.
Ik had hem ook hoger verwacht, maar vraag me af of je als duiker in instructeur echt carrière kan maken binnen het legerquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ben oprecht verbaasd, had hem hogerop verwacht.
Nee dat zal het ook zijn. Had het idee dat je daar dan ook nog hogerop in kunt gaan maar zie idd dat je dan niet veel verder kunt groeien.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
[..]
Ik had hem ook hoger verwacht, maar vraag me af of je als duiker in instructeur echt carrière kan maken binnen het leger
Lol. Ik ben wakkerquote:
Ik dus duidelijk nog nietquote:
Laters, fijne dagquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Beetje sneu dat ze haar erin hebben gestopt.
Geen toegevoegde waarde en niet goed voor haar zelfvertrouwen geweest denk ik.
hoorde gister weer iets van hooggevoeligheid in haar filmpie.Jij kijkt operaties voor de lol?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik volg streams van vanalles. Van raket lanceringen, muziek, games en vogelnestjes (beleef de lente is afgelopen weekend weer begonnen)
Maar live operaties sla ik over
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:29 schreef engine het volgende:
[..]
Jij kijkt operaties voor de lol?![]()
![]()
Ik volg streams van vanalles. Van raket lanceringen, muziek, games en vogelnestjes (beleef de lente is afgelopen weekend weer begonnen)
Maar live operaties sla ik over
Voor jou een geluk dat er lange SL zijnquote:Op woensdag 1 maart 2023 08:48 schreef Ireth het volgende:
Goeiemorgen!Ik vertrek zo naar mijn werk om vanavond rond 18.45 pas weer binnen te vallen. Dan eten, dus weinig streams vandaag voor mij
![]()
Kom vanmiddag wel ff vragen hoe Ali de secretroom heeft gedaan
Staat alleen bericht dat Chiara door omstandigheden het huis moest verlaten.quote:Op woensdag 1 maart 2023 13:51 schreef Kayro het volgende:
Sorry voor de tweet
Maar iemand hier meer nieuws over??
Chiara uit t BB HUIS
https://twitter.com/kim_f(...)EweBF_qi7nR1_cA&s=19
Je zit niet in de COS maar in de SCquote:
Krijg daar echt de rillingen vanquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]haha jaa doen ze vaker in het zkh hiero. Kwam een popupje van op facebook..
operatie streams sla je over lees ik, gaat altijd goed wat ze laten zien en vind het mooi om te zien wat allemaal kan en hoe het gaat.
Ahh heb jij dan laatst die van de natuur hier op fok neergezet?
deze: https://www.vogelbescherming.nl/beleefdelente
vond ik wel een mooie stream ook. had hem opgeslagen.
Ja muziekstreams, game streams staan hier ook vaker op
Behoorlijk wat juice gemist jaquote:Op woensdag 1 maart 2023 11:46 schreef Monique___ het volgende:
Had eindelijk even tijd deze ochtend om streams te kijken maar helaas.. zal de juice wel weer missen als ik over een half uur weg moet.
Benieuwd waarom ze ons tergen met oud bewoners.
Ga maar hier verder Marioquote:
Weinig gemist hoor, we hebben niets gezien, was een SL van 3 uur en toen terug was ze weg en stond een berichtje van BB dat ze door omstandigheden het huis had verlatenquote:
OMG Jaaa hahaha ik heb 2x tussendoor gekeken, zag dat ze eruit was..quote:
ja en nee om dat hier kann je meer zeggenquote:
In de COS wordt inderdaad off topic verwijderd, ontopic nietquote:Op woensdag 1 maart 2023 16:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja en nee om dat hier kann je meer zeggen
dann in de cos daar werd alles ook ontopic
verwijdeerd
toch als ik wat typ wat 3 min vorbijquote:Op woensdag 1 maart 2023 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In de COS wordt inderdaad off topic verwijderd, ontopic niet
HIer kan je ontopic praten.
Wat ik van je verwijderd heb is als persoonlijk tegen users wordt en en boos zijn over chiara en door blijft vragen.quote:Op woensdag 1 maart 2023 16:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
toch als ik wat typ wat 3 min vorbij
is werd het verwijdeerd
Het zijn de regels Mario daar moet iedereen zich aan houdenquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:06 schreef mario390 het volgende:
dat is moelijk als je en
favourit heeft,en dat weet je
Wie ik?quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:14 schreef mario390 het volgende:
dit jaar gaa je het nog moeiljk
kregen in de cos
Dat mag toch ook, daar is niets mis mee.quote:Op woensdag 1 maart 2023 17:19 schreef mario390 het volgende:
ik geloof wel om dat somige en
favorit hebben
Wat bedoel je nu?quote:
Ik kan me hier alleen maar bij aansluitenquote:Op woensdag 1 maart 2023 17:45 schreef engine het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over. Ik hoop heel erg dat haar familie geen bedreigingen of dat soort dingen ontvangen heeft. Het is te triest voor woorden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱❤️
Misschien ga je het nog missen!quote:Op woensdag 1 maart 2023 18:21 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zoooooo ben ik weer 😁
Vandaag was ik vrij maar geen bb voor mij.
Ik heb mijn zoon zo verpest dat mama energie leveranciers heb uitgezocht dat is dramaaaaaaa
Binnenkort is hij uit huis en dan zal het rustig worden.
Niet meer ‘wat eten we ?’
‘Zijn mijn werk truien al gewassen?’ Enz enz
Het erge is dat ik het zelf heb gedaan……maar ja zo gauw je heb gebaard zijn ze je alles 💕
1 maand opzegtermijn, over ongeveer 31 dagen is de Big Brother finale.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Denk dat het zo langzamerhand tijd gaat worden videoland op te zeggen en te stoppen met het kijken van deze flopshow. Kijk het nog tot en met zaterdag aan...
Schrijf het SV met veel plezier!quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:57 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
1 maand opzegtermijn, over ongeveer 31 dagen is de Big Brother finale.
Het is aan jou.
Wil je vriendelijk bedanken voor de honderden Big Brother streamverslagen.
Dat merk ik en zelfs tussen je drukke werkzaamheden in Nederland en buitenlandse reis maandag en dinsdag. Top!quote:
Verwacht wel dat FEBO het bij privé omstandigheden laat.quote:Op donderdag 2 maart 2023 00:03 schreef B00STER het volgende:
Ben erg benieuwd welke draai ze zaterdag geven aan het vertrek van Chiara, als ze er al een draai aan geven en niet gewoon zeggen 'wegens privé omstandigheden'.
Ik denk die bewoners gaan wel een heel concert en comedy show enzo voor me geven. Ze hebben de hele week geoefend maar valt weer tegen hoor. Ze slapen al 😂😂quote:
Naar er heel lang niets over gezegd te hebben ga ik dan nu toch maar een keer happen, met het risico een hele discussie te ontketenen. wat overigens niet mijn bedoeling is.quote:Op donderdag 2 maart 2023 00:03 schreef -river- het volgende:
[..]
We hebben weken aan negativiteit mogen zien vanuit Chiara, dat spoel je niet zo maar weg.
Dat zal er denk ik vanaf hangen of er 2 weg mogen deze week.quote:Op donderdag 2 maart 2023 00:25 schreef ben34567 het volgende:
Febo is nu toch bijna verplicht om dezelfde regels toe te passen als bij exit Rob en de verliezer van zaterdag gewoon te nomineren voor volgende week. Anders is het wel heel duidelijk dat Charlotte gunstmaatregelen krijgt.
nee zitten in stream 1 in de woonkamerquote:Op donderdag 2 maart 2023 00:34 schreef tassie127 het volgende:
Beter terug in topic! Maar de streams zijn in diepe slaap denk ik
Maar heeft vanavond al aangegeven dat hij nu pas beseft wat en hoeveel Chiara voor hem betekendquote:Op donderdag 2 maart 2023 00:57 schreef Krambo het volgende:
[..]
Oh ja even vergeten, het zijn net 2 kwispelende puppies
Ik was maar gestopt met kijken….ik kan er niet goed tegen als het niet werkt.quote:Op woensdag 1 maart 2023 21:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Denk dat het zo langzamerhand tijd gaat worden videoland op te zeggen en te stoppen met het kijken van deze flopshow. Kijk het nog tot en met zaterdag aan...
Goedemorgen, hartelijk gefeliciteerd en een leuke dag.🥳quote:Op donderdag 2 maart 2023 00:34 schreef tassie127 het volgende:
Beter terug in topic! Maar de streams zijn in diepe slaap denk ik
Goede mentionsquote:Op donderdag 2 maart 2023 07:08 schreef Dotteke het volgende:
Morguh allemaal![]()
Wat lees ik nu Charlotte haar nominatie kwijt? Het wordt steeds gekker.
Wat een ontwikkelingen allemaal gisteren
Goedemorgen @:Rinardo hopelijk gaat het goed genoeg met je dat je alles wat er gebeurd in BB mee kan lezen.
@:Kodiak100 bedankt voor je verslagen, ik was er gisteren avond niet maar blijf zo wel op de hoogte.
Ik lift even met Nijn meequote:Op donderdag 2 maart 2023 07:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Goedemorgen, hartelijk gefeliciteerd en een leuke dag.🥳
Ik leer het wel, dacht nu even goed nakijken of je het nu goed doet Dotquote:Op donderdag 2 maart 2023 07:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Goede mentions![]()
Goedemorgen allen.![]()
@:rinardo, hopelijk gaat het beter met je.
Die van tassie is niet goed...Krijgen mods geen cursus 'hoe plaats ik een fatsoenlijke mention'?quote:Op donderdag 2 maart 2023 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik leer het wel, dacht nu even goed nakijken of je het nu goed doet Dot
Er staat een spatie tussen.. Dit had in 1 bericht gemoetenquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die van tassie is niet goed...Krijgen mods geen cursus 'hoe plaats ik een fatsoenlijke mention'?
Soms past de mobiel ook namen aan, Mobiel FOK!ken en ik zijn geen vriendenquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die van tassie is niet goed...Krijgen mods geen cursus 'hoe plaats ik een fatsoenlijke mention'?
Die stond helemaal raar tassie@127quote:Op donderdag 2 maart 2023 08:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, vind het ook waardeloos.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms past de mobiel ook namen aan, Mobiel FOK!ken en ik zijn geen vrienden
Drama is het, heb wel eens de OP proberen aan te passen als ik op mobiel zat te FOK!ken Dacht even een andere fotootje er tussen zetten. Resultaat, ik kon mijn laptop aanzetten om het te herstellenquote:
Ik geloof eigenlijk nog wel dat Jason zelf gekozen heeft om Charlotte niet te nominerenquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik weet nog niet zo goed wat ik moet zeggen van de nominaties maar overduidelijk is dat FEBO Charlotte en Lindsey in bescherming neemt.
Niet dat ik de illusie nog had dat we als kijker ook maar iets bepalen
Dat geloof ik op zich wel, maar het is wel opvallend dat zei en lindsey de show winnenquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ik geloof eigenlijk nog wel dat Jason zelf gekozen heeft om Charlotte niet te nomineren
Zeer zeker. Maar als je maar zo kort kunt stemmen is een gekke uitslag ook niet zo vreemd.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat geloof ik op zich wel, maar het is wel opvallend dat zei en lindsey de show winnen
waren gewoon de aller allerbeste actquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat geloof ik op zich wel, maar het is wel opvallend dat zei en lindsey de show winnen
Zegt ze ook nog iets?quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:33 schreef Monique___ het volgende:
Zie dat chiara de krant in limboland heeft gehaald met haar vertrek
Ze zullen wel, een regel hebben bedacht om deze regel onderuit te halenquote:Op donderdag 2 maart 2023 14:14 schreef ben34567 het volgende:
Febo heeft dus in een reactie bevestigd dat er deze zaterdag wel degelijk iemand het huis moet verlaten. Hoe vertaalt zich dat naar de vorige liveshow waar ze zeiden dat volgens hun regels niemand het huis moet verlaten na een vrijwillige exit ?
Thnx had het net gelezen, niet echt een bevestiging dat het zo is, maar meer wat de kijkers denken dusquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:02 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Effe gekopieerd voor je
https://axed.nl/big-broth(...)d-naar-huis-gehaald/
Genomineerde Charlotte en Lindsey zijn de winnaar van de Big Brother theaterweek.quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:20 schreef Daana316 het volgende:
Hé, Charlotte was toch ook genomineerd. Dit omdat Rob vorige week naar huis ging.
Verwacht dat ze er niet al te veel aandacht aan gaan besteden, maar we gaan het zienquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:14 schreef ben34567 het volgende:
Benieuwd hoe ze de exit Chiara in beeld brengen morgen. In de vooruitblik werd er alvast niets over gezegd.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 00:07 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ik schenk zelf maar iets in dan
Chelsea zat voorzover ik dat kan beoordelen niet veel kwaads in en ook een lieve meid.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 00:08 schreef odie22 het volgende:
[..]
chelsea is ook lief, maar wordt ook door iedereen afgefikt
ik had haar er graag langer in gehad willen hebben, weet nog te weinig van haar, en wat meer lawaai er inquote:Op vrijdag 3 maart 2023 00:13 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Chelsea zat voorzover ik dat kan beoordelen niet veel kwaads in en ook een lieve meid.
Maar veel te druk
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 07:50 schreef Monique___ het volgende:
@:kayro: ik heb het ook zo moeten leren hier in de cos met wat uitleg
link is goed, alleen nog posten zoals op 2de foto.
[ afbeelding ]
[..]
haa de link staat er wel maar niet de foto nu hier
Ik moet soms 2x op adres van afbeelding kopieren klikken
die link dan hier in het foto icoontje plaatsen
in het chatvenster hier staat na de X1 zo'n vierkantje.. daar op klikken.. link daarin zetten en dat hier posten
[ afbeelding ]
ah hier is het lammetje heen gesprongen, hopte even heen en weerquote:
Morguh Kodiakquote:
Ze hebben geprobeerd de spellen te verbeteren, dat is wel aardig gelukt. De casting grotendeels een flop.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:04 schreef lonneberga het volgende:
Best een saaie BB dit jaar,mag van mij meteen de laatste zijn,het is mooi geweest
Totale gekte daar bij de FEBOquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:34 schreef ben34567 het volgende:
Na de exit van Chiara merk ik een productie die in paniek is met rare uitkomsten (Lindsey en Charlotte die hun act winnen) en vreemde beslissingen (een oud bewoner die er al paar weken uitlig zal mogen terugkomen)
Als er nu 1 terugkomt heb ik weinig zin om nog te kijken.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:12 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze hebben geprobeerd de spellen te verbeteren, dat is wel aardig gelukt. De casting grotendeels een flop.
Daarnaast hoe minder bewoners, hoe minder er gebeurd. Je merkt wat mij betreft goed wat van 10 naar 9 en 9 naar 8 een stuk meer stilte in huis brengt. Daarnaast mist deze groep, het echte groepsgevoel, maar dat zit mede in het feit dat jet spel als doel heeft, er meer individueel gespeeld moet worden dit jaar. Ze hadden wat mij betreft er ook meer langere opdrachten in mogen gooien.
Er is al gezegd door sommige bewoners dat ze te horen hebben gekregen dat dit het laatste seizoen is.
Dat lijkt mij een prima idee, een concept als BB is wat mij betreft op zijn retour, want in de huidige ik knal alles wat ik wil online samenleving, werkt dit niet meer.
bah heeft nu al te groot ego, lees in cos dat die bovenaan de polls staat.. snap ik niet goed.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik doe bij deze een voorspelling Danny komt terug en die gaan we nog in de finale zien staan ook
Kunnen het zo gek maken als ze willen als het ook nog echt de laatste editie is.. .Zal 'hun' dan wat uitmaken hoe het overkomt bij de kijker.. zal alleen maar meer stof doen opwaaien, meer aandacht voor het programma nu.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik doe bij deze een voorspelling Danny komt terug en die gaan we nog in de finale zien staan ook
Ja ze kunnen doen wat ze willen. Hebben vast nog wat kijkers nodig, om misschien er nog een 4e seizoen uit te persenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:00 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Kunnen het zo gek maken als ze willen als het ook nog echt de laatste editie is.. .Zal 'hun' dan wat uitmaken hoe het overkomt bij de kijker.. zal alleen maar meer stof doen opwaaien, meer aandacht voor het programma nu.
Denk dat er echt nog wel een reserve speler was ergens.. maar dit geeft meer reuring.
Als ik reacties in de cos moet geloven, haken er juist ook kijkers af door deze actie.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja ze kunnen doen wat ze willen. Hebben vast nog wat kijkers nodig, om misschien er nog een 4e seizoen uit te persen
Ja heb ook even de insta reacties gelezen dat ziet er niet heel best uitquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Als ik reacties in de cos moet geloven, haken er juist ook kijkers af door deze actie.
Nope bagger shit krijgen ze over zich heen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja heb ook even de insta reacties gelezen dat ziet er niet heel best uit
Zou wel mooi zijn als ze voor Chelsea gaan, kijken of ze iets minder druk isquote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:07 schreef Monique___ het volgende:
Denk eigenlijk dat er een vrouw terug in gaat.. zitten toch al te veel mannen in ook?
ja ik weet .. maar 1 nl man.. maar in verhouding wel veel man nu.
Spellen voor eten dus 3x per dag.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:12 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze hebben geprobeerd de spellen te verbeteren, dat is wel aardig gelukt. De casting grotendeels een flop.
Daarnaast hoe minder bewoners, hoe minder er gebeurd. Je merkt wat mij betreft goed wat van 10 naar 9 en 9 naar 8 een stuk meer stilte in huis brengt. Daarnaast mist deze groep, het echte groepsgevoel, maar dat zit mede in het feit dat jet spel als doel heeft, er meer individueel gespeeld moet worden dit jaar. Ze hadden wat mij betreft er ook meer langere opdrachten in mogen gooien.
Er is al gezegd door sommige bewoners dat ze te horen hebben gekregen dat dit het laatste seizoen is.
Dat lijkt mij een prima idee, een concept als BB is wat mij betreft op zijn retour, want in de huidige ik knal alles wat ik wil online samenleving, werkt dit niet meer.
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Heb ik mij bril niet gepoetst of is de nominatie stemming nu offline bij bb?
Had mijn bril dus niet gepoetst
Ben er de komende uren even niet![]()
@mario390 Wat snap je niet dan?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:52 schreef mario390 het volgende:
mittag de clip van chiara gezien
maar snap het niet
De zin van het leven is een diepere betekenis waar het bestaan mee beladen zou zijn volgens bepaalde visies. Het concept stelt de waarde van de periode tussen geboorte en dood centraal, en eventueel ook het spiritueel bestaan dat de lichamelijke dood overstijgtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:57 schreef Monique___ het volgende:
Ah de vraagbak is hier:
Ik snap het leven niet
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 16:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De zin van het leven is een diepere betekenis waar het bestaan mee beladen zou zijn volgens bepaalde visies. Het concept stelt de waarde van de periode tussen geboorte en dood centraal, en eventueel ook het spiritueel bestaan dat de lichamelijke dood overstijgt
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:00 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
Was benieuwd waarmee je van repliek ging dienen.
Dank u wel wijze raadsheer.
Charlotte is ook niet mijn cup of tea, te gemaakt. Danny trouwens ook niet. Veel te groot egoquote:Op vrijdag 3 maart 2023 17:16 schreef Ptr67 het volgende:
Met een lotte die de laatste dagen serieus door de mand is gevallen met sneeropmerkingen, uitlachgedrag naar huidige en ex-bewoners, zichzelf tot koningin heeft gekroond en niet vies van de roddel die meer en meer opkomt...
Geef mij dan misschien dan toch maar Danny om er in te komen. Hij doorzag haar, en het kan perfect zijn dat ik hem in het begin niet goed bekeken heb, maar mij lijkt het wel een toffe gozer te zijn.
regelmatig een lach op het gezicht, dikwijls goed gemutst, niet verlegen om een prankje uit te halen, sfeerbrenger, goede hulp in de keuken...
Of vergis ik mij mede-cossers ?
Hey Rinardo, fijn te horen dat je zondag weer naar huis magquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:09 schreef rinardo het volgende:
Dank jullie voor de streamverslagen,ik heb hier veel aan gehad afgelopen week, elke avond even bijgelezen.
Ik mag zondagochtend na 10 uur weer naar huis, dus in de loop van de zondag zien jullie mij wel weer verschijnen .
keep up the good work!!!en bedankt voor de lieve berichten elke ochtend
.
Ik heb het vermoeden dat Danny Chelsea of Chayron terugkomen omdat er een NLte kort is, en het aantal te kort is om goed naar de finale te komen. Heb erg gelachen
![]()
om het filmpje in de secretroom met Ali en de tuinslang, het Filmpje erna met Ali en Ias die het ook niet wist was ook lachen geblazen. Leuk om allemaal terug te zien.
Ik hoor jullie zondag wel weer, tot dan.![]()
ach ja wat zal ik zeggen, veel misselijkquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Rinardo, fijn te horen dat je zondag weer naar huis mag
Is het een beetje meegevallen?
O dat is niet leuk te horen, maar gelukkig is het weer bijna voorbij. Als je je niet lekker voelt kan je ook maar betern slapenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
ach ja wat zal ik zeggen, veel misselijkgeweest, veel geslapen
![]()
![]()
, dus denk dat mn lichaam wel blij met me is, die is tot rust gekomen
zondag avond neem ik een
en geniet ik van het feit dat ik 8 week niet heen/terug hoef.
Blijf goed voor jezelf zorgen dus rust ook genoeg thuis 😘quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
ach ja wat zal ik zeggen, veel misselijkgeweest, veel geslapen
![]()
![]()
, dus denk dat mn lichaam wel blij met me is, die is tot rust gekomen
zondag avond neem ik een
en geniet ik van het feit dat ik 8 week niet heen/terug hoef.
Sorry ik begrijp deze ff niet…..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:36 schreef rinardo het volgende:
Waar halen mensen diet nu weer vandaan dan, ze ziet er niet verdrietig uit ofzo?
[ twitter ]
Goed om te lezen dat je zondag weer naar huis mag!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:09 schreef rinardo het volgende:
Dank jullie voor de streamverslagen,ik heb hier veel aan gehad afgelopen week, elke avond even bijgelezen.
Ik mag zondagochtend na 10 uur weer naar huis, dus in de loop van de zondag zien jullie mij wel weer verschijnen .
keep up the good work!!!en bedankt voor de lieve berichten elke ochtend
.
Ik heb het vermoeden dat Danny Chelsea of Chayron terugkomen omdat er een NLte kort is, en het aantal te kort is om goed naar de finale te komen. Heb erg gelachen
![]()
om het filmpje in de secretroom met Ali en de tuinslang, het Filmpje erna met Ali en Ias die het ook niet wist was ook lachen geblazen. Leuk om allemaal terug te zien.
Ik hoor jullie zondag wel weer, tot dan.![]()
Ze laat zien hoeveel berichten er op haar telefoon binnenkwamen toen ze de telefoon aandeedquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:56 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Sorry ik begrijp deze ff niet…..
Ohhhhhquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze laat zien hoeveel berichten er op haar telefoon binnenkwamen toen ze de telefoon aandeed
Die reacties op Twitterquote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:36 schreef rinardo het volgende:
Waar halen mensen diet nu weer vandaan dan, ze ziet er niet verdrietig uit ofzo?
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:07 schreef Tuttebolleke het volgende:
Man en zoon dronken een biertje toen ik thuis kwam dus ik dacht ‘ ohhhh lekker ik pak een flesje prosecco’ blijkt de prosecco op te zijn dus ik ja wat zal ik dan nemen….wit of rosé 🤨 maar toen zag ik nog een fles champagne !!!
Dus ik dacht @:rinardo kan weer online dus dat ga ik vieren dus zit nu gewoon aan de champagne 🍾🥂
whaaaaaaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:07 schreef Tuttebolleke het volgende:
Man en zoon dronken een biertje toen ik thuis kwam dus ik dacht ‘ ohhhh lekker ik pak een flesje prosecco’ blijkt de prosecco op te zijn dus ik ja wat zal ik dan nemen….wit of rosé 🤨 maar toen zag ik nog een fles champagne !!!
Dus ik dacht @:rinardo kan weer online dus dat ga ik vieren dus zit nu gewoon aan de champagne 🍾🥂
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
maar word dus maandelijks afgeschreven?
Proostquote:Op vrijdag 3 maart 2023 19:07 schreef Tuttebolleke het volgende:
Top dank jequote:
Vliegtuigje met #team Chiara boven Weert dan maar ?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Chiara heeft de tijd nog niet gehad om in Weert te arriveren en ze is al vergeten
Of een omroepauto rond laten rijden "Chiara de steen ligt in het kanaal" ipv "Jacq het zand is goed besteed"quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:56 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vliegtuigje met #team Chiara boven Weert dan maar ?
quote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:58 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Of een omroepauto rond laten rijden "Chiara de steen ligt in het kanaal" ipv "Jacq het zand is goed besteed"
iemand kan ook gaan rondrijden daar in weert.. megafoon, spandoek aan auto.. ik zie het voor mequote:Op vrijdag 3 maart 2023 20:56 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vliegtuigje met #team Chiara boven Weert dan maar ?
Wie woont er ook al weer dicht bij?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
iemand kan ook gaan rondrijden daar in weert.. megafoon, spandoek aan auto.. ik zie het voor me![]()
![]()
Lindsy maar die zit nu zelf in het huisquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:09 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wie woont er ook al weer dicht bij?
Wonen vast meer mensen in de buurtquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Lindsy maar die zit nu zelf in het huis
Privé omstandigheden, meer weten we ook nietquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:12 schreef meneertje1972 het volgende:
En waarom is chiara naar huis? Omdat zij / familie bedreigt werd?
Oke.. interessant.. wil je daar een praatje over maken hier in de SC?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:15 schreef Kodiak100 het volgende:
ali mijn zusje draagt geen hoofddoek een hele mooie zusje
Ik kan echt geen 3 dingen tegelijkertijdquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oke.. interessant.. wil je daar een praatje over maken hier in de SC?![]()
En je blijft het proberen.. hahahaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik kan echt geen 3 dingen tegelijkertijd
Ach als je niet blijft proberen, lukt het nooitquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
En je blijft het proberen.. hahaha
goede instelling, vooral doorgaan met dingen tegelijk doenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 21:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ach als je niet blijft proberen, lukt het nooit
Ook al die wegwerkzaamheden rondom Antwerpenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kan hem begrijpen als je op de belgische autostrade rijdt. Rij je harder, verlies je alle onderdelen.
Ben ik ff blij dat ik met mijn micra daar nooit rij 😂quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ook al die wegwerkzaamheden rondom Antwerpen
Bij ons in vlaanderen ligt alles open. Is steeds als het jaar daarop verkiezingen zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ook al die wegwerkzaamheden rondom Antwerpen
Kom redelijk vaak in België voor veel rondom Gent.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bij ons in vlaanderen ligt alles open. Is steeds als het jaar daarop verkiezingen zijn.
Slaap wel en succes met verhuizen!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:31 schreef Tuttebolleke het volgende:
Dames en heren het was gezellig maar ik ga slapen morgen deel 1 zoon verhuizen maar met de live ben ik er weer !
👋👋👋😴
veraatjuh was mijn favorietje, het is nu leuker om leroy jill en vera te horen, dan 2 minuten ieas, bart en jeesonquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaa veertje vond ik altijd wel leuk![]()
toen straks even geluisterd, danny en wortel gingen weg omdat de gsm leeg was..
zeurron veeeeel aan het woord![]()
ow ali vindt het niet leuk dat ze hem wakker maken.
zet ik hem ook nog eens aan. Ja ik snapte niet dat veertje onderaan kwam in die populariteitspolquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:08 schreef odie22 het volgende:
[..]
veraatjuh was mijn favorietje, het is nu leuker om leroy jill en vera te horen, dan 2 minuten ieas, bart en jeeson
toen was de febo al corruptquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zet ik hem ook nog eens aan. Ja ik snapte niet dat veertje onderaan kwam in die populariteitspol
kan je zo door naar gracequote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:11 schreef Monique___ het volgende:
zeurron peert m zo, veer moet plassen
ik ook niet, 3 maanden bb vind ik wel weer genoeg voor een jaartjequote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kijk daar soms even in maar snap daar niks van, niks van gevolgd..
slaap lekkerquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:27 schreef odie22 het volgende:
ik ga ook maar slapen, tis stil op de streams![]()
Ben het wel eens met je reactie veel mensen verwarren het spel en de personen in het spel met hoe mensen echt zijn, dat hoeft helemaal niet zo te zijn, daardoor ontstaat er veel ophef, haat etc.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:16 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Eens en hij is ook een lieverd. Michelangelo wordt verkeerd begrepen als het om het spel gaat. Net zoals bij Chiara. Chiara liet dat al merken toen ze zei dat ze Danny qua spel weg wou hebben maar Danny als persoon niet. Menig streamer denkt niet aan dat onderscheid vermoed ik. Michelangelo speelt echt het spel en dat deed Chiara ook en daarin bikkelhard en dat mag vind ik. Maar als mens zijn Michelangelo en Chiara twee toffe personen.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Zullen we hier dan maar ons eigen feestje houden @:monique___
![]()
![]()
Hallo Lurkersquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
Jaaaaa haha
Nou ja 'eigen' met lurkers haha
goedemorgenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 07:05 schreef Dotteke het volgende:
MorguhhEen nieuwe dag een nieuwe ronde wie o wie gaat er naar huis vanavond
@:Rinardo een hele goede morgen, nog een nacht en je mag weer lekker naar huis.
Ik was er vannacht niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 07:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
goedemorgenprobeer net de cos van gisteravond en vannacht te lezen maar was allemaal off topic, moeilijk te onderscheiden wat wel en niet on top is dus ben gestopt. was handiger geweest als je vannacht had weggeveegd
Morguhquote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
@:rinardo hopelijk op voor je laatste dag ziekenhuis. je hebt niet veel gemist gisterenavond en vannacht, ze hebben vooral vee geouwehoerd. Jolien denkt dat zei naar huis gaat. Heeft zich lang druk gemaakt over welk jurkje ze aan gaat doen. Ali veeel gelukt over zijn familie, Charlotte en Lindsey over hun ervaringen met het gebruik van MDMA.
Business as usual, als je het mij vraagt.
Wel benieuwd wat vandaag gaat brengen
Wie gaat er naar huis
Wie sturen ze terug vast die kwal van een Danny![]()
nee snachts moet je ook slapen he, geen forums opschonen, je hebt groot gelijk.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was er vannacht niet.
Ben de laatste dagen niets anders als aan het vegen en verwijderen geweest.Dat was echt offtopic gedoe.
Soms moet je ook een oogje toeknijpen en dit was een nette discussie, het ging wel over een deelnemer.
inderdaad, zal je zien dat Danny terugkomt, het zal toch niet bah bahquote:Op zaterdag 4 maart 2023 08:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
@:rinardo hopelijk op voor je laatste dag ziekenhuis. je hebt niet veel gemist gisterenavond en vannacht, ze hebben vooral vee geouwehoerd. Jolien denkt dat zei naar huis gaat. Heeft zich lang druk gemaakt over welk jurkje ze aan gaat doen. Ali veeel gelukt over zijn familie, Charlotte en Lindsey over hun ervaringen met het gebruik van MDMA.
Business as usual, als je het mij vraagt.
Wel benieuwd wat vandaag gaat brengen
Wie gaat er naar huis
Wie sturen ze terug vast die kwal van een Danny![]()
Zal ook wel bevooroordeeld zijn, maar de sfeer met Chiara, was naar mijn mening beter.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 13:50 schreef -river- het volgende:
Ben ik de enige die vind dat de sfeer veel beter is sinds Chiara eruit is of ben ik bevooroordeeld?
@-river- Ik zal je nieuwsgierigheid bevredigend. Nee ik heb er niet zoveel meequote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:34 schreef -river- het volgende:
[..]
Heb je ook een zakoorbel, of ga ik nu te ver?
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:38 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
@:-river- Ik zal je nieuwsgierigheid bevredigend. Nee ik heb er niet zoveel mee
zie dat je de 'r'vergeten bent.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:38 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja maar dat is wel heel erg handig.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:38 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zie dat je de 'r'vergeten bent.![]()
man van stalen ballen was het toch?
ikke ook benieuwd naar nuquote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dan ga je me nu vast uitleggen waarom
Dan heb je je handen vrij hè.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dan ga je me nu vast uitleggen waarom
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:42 schreef -river- het volgende:
[..]
Komop, laat een oorlbel erdoor jassen en dan een koeienbel en je bent THE MAN!
Dat hoeft nietquote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:44 schreef -river- het volgende:
[..]
Dan weten de dames hier precies waar je bent
Welnee, straks een arrestatieteam aan mijn deur, ik ben al oud hè en je weet nooit hoe oud de heren hier zijn.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:44 schreef Monique___ het volgende:
Misschien moeten jullie even in dm gaan zitten.. wat uitwisselen
kodi lesje geven in dm @:river
En wat zou jou vrouwelijke reactie zijn dan?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Kijk dat is nou weer een vrij typische mannelijke gedachte en reactie die je plaatst
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
En wat zou jou vrouwelijke reactie zijn dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey Tuttebolleke altijd fijn te weten dat je kind een leuke plek heeft gevonden.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:38 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ben ik weer ! 👋😃
Echt leuk hoor Rotterdam Noord !!
Waar hij komt te wonen is een rustige straat maar daar omheen is er van alles.
Buiten een klein keukentje vetvrij ( veel en vies werkje) maken ook gordijnen opgehangen
Dat hadden ze bij het BB huis moeten doen ! Een vies huis geven die ze eerst moesten schoonmaken 😈
Maar ik heb ook even een rondje gelopen en op het noord plein zelf gemaakte pinda rotsjes en eigen gemaakte worstenbroodjes, echt heerlijk ! Alles zelfgemaakt en bio groentenkramen.
Nu ff bijlezen wat er vandaag gebeurd is in het BB huis.
Want ik moet wel alles weten voor de live show.
Ja ik was begonnen met lezen maar ik merkte al snel dat ik niks gemist heb.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Tuttebolleke altijd fijn te weten dat je kind een leuke plek heeft gevonden.
Niet zo heel veel gebeurd in het huis vandaag je bent zo klaar met lezen
Volgens mij gaat het voornamelijk over het gespeculeer waarom ze weg is..quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:45 schreef mario390 het volgende:
gaa je verwijdeern om dat het om chiara
in de liveshow ging? het is thema van de
dagen deswegen komt en oude bewohner
binnen vergeet je dat??
dat verhal stellt de hele spel op
de hoofd
ik snap niet dat wat in de liveshow gezegt werd nietquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het voornamelijk over het gespeculeer waarom ze weg is..
Ze proberen het hiermee in hun ogen nog wat spannender te maken, want minder mensen gaan kijken als het duidelijk is dat, de komende weken alleen maar Belgen weg gaan. Daarnaast denk ik dat FEBO Danny meer finale waardig vindtquote:Op zondag 5 maart 2023 08:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ze hadden al 2 nl zelfs 1 man en vrouw... er had niet eens een nl bijgehoeven
BB had net als vorig jaar Jason en Lindsey direct vrij kunnen stemmen voor nominatie...
Eigenlijk betekend het dus dat Jason of Lindsey niet goed gekeurd zijn voor finale spel
bijna nog 1 arts bezoek en ontslagpapieren denk vanmiddag wel weer volle procent aanwezigquote:Op zondag 5 maart 2023 10:49 schreef Dotteke het volgende:
Yeahhhhhhhhhhh @:rinardo is weer terug [ afbeelding ]
bijna, nog 1 arts bezoek en ontslagpapieren denk vanmiddag wel weer volle procent aanwezigquote:Op zondag 5 maart 2023 10:49 schreef Dotteke het volgende:
Yeahhhhhhhhhhh @:rinardo is weer terug [ afbeelding ]
Lekker hoor, voel je je wel goed?quote:Op zondag 5 maart 2023 11:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
bijna nog 1 arts bezoek en ontslagpapieren denk vanmiddag wel weer volle procent aanwezig
@Angelique61 dat is niet moeilijk.. er staat onder je laatste bericht: open nieuw berichtquote:Op zondag 5 maart 2023 14:32 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Geen erg in, weet ook niet hoe het moet dus een ieder mag openen hoor
oh das niet handig hahahaquote:Op zondag 5 maart 2023 18:42 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hai
Ben weer terug maar na het eten weer terug naar Rotterdam want ik ben mijn telefoon vergeten…..pffffff
Ik vond er ook niets mis neem en ze als iedereen het lekker vind is er helemaal niets mis meequote:Op zondag 5 maart 2023 19:35 schreef rinardo het volgende:
Volgens de mensen in de cos is het eten van Charlotte en Jolien, kleuterniveau, toneel, slecht eten, droge hap, en snel in elkaar geflanst maaltje.
Ik vind het er echt lekker uitzien, vind dat ze het gezellig hebben gemaakt, vind dat ze hun best hebben gedaan, en hoor veel bewoners zeggen dat het heerlijk is. Zal dat maar niet in de cos posten .
Zag er heerlijk uit en de medebewoners vonden het ook heerlijk dus Charlotte en Jolien hadden goed hun best gedaan 👍💪quote:Op zondag 5 maart 2023 19:35 schreef rinardo het volgende:
Volgens de mensen in de cos is het eten van Charlotte en Jolien, kleuterniveau, toneel, slecht eten, droge hap, en snel in elkaar geflanst maaltje.
Ik vind het er echt lekker uitzien, vind dat ze het gezellig hebben gemaakt, vind dat ze hun best hebben gedaan, en hoor veel bewoners zeggen dat het heerlijk is. Zal dat maar niet in de cos posten .
rinardo in BB / [Streamverslagen] Big Brother 2023quote:Op zondag 5 maart 2023 21:15 schreef Tuttebolleke het volgende:
Vlak voordat ik net wegging zei Bart iets tegen Ali tijdens de afwas maar ik hoorde het niet.
Ali zei nee dat geloof ik niet…
Kan bij cos ff niks vinden, weten jullie het ?
Dankjewel 😘quote:Op zondag 5 maart 2023 21:20 schreef rinardo het volgende:
[..]
rinardo in BB / [Streamverslagen] Big Brother 2023
20.15
Bart heeft een secret mission gekregen ,hij vraagt Ali om hem te helpen, ze moeten vannacht een verjaardagscake bakken voor Charlotte. Beide hebben nog nooit een cake gebakken.
De spullen om een cake te bakken staan achter de spiegel, in het gangetje bij de wall.
Het moet geheim blijven tot de liveshow van zaterdag.
tot morgenquote:Op zondag 5 maart 2023 21:25 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik ga nu lekker naar bed de wekker gaat weer vroeg ……
Truste leuke gezellige mensen
😘
Gefeliciteerd @Gerrie_55quote:Op maandag 6 maart 2023 00:35 schreef Joyce-43 het volgende:
En Gerrie is ook jarig!!
Van harte gefeliciteerd ma![]()
quote:
quote:
quote:Op maandag 6 maart 2023 07:50 schreef Monique___ het volgende:
gdm![]()
@:Gerrie_55 van harte gefeliciteerd [ afbeelding ] Fijne verjaardag voor jou
je zit in SCquote:Op maandag 6 maart 2023 08:34 schreef Jockari het volgende:
Moet nu haar neus al vasthouden.
[ afbeelding ]
Je moet .png achter de link zetten voor je hem in de imgcode zetquote:
Gefeliciteerd Gerrie!!quote:Op maandag 6 maart 2023 08:12 schreef rinardo het volgende:
@:Gerrie_55 gefeliciteerd, Bart heeft vannacht een taart voor je gebakken
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 6 maart 2023 09:05 schreef Kayro het volgende:
[..]
😜😖 volgens mij werkt dat niet met dat foto icoon plak d3 link er keurig tussen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |