die pot gaat komenquote:
Goeie gedachte!!👌👍quote:Op maandag 6 maart 2023 08:42 schreef marky het volgende:
Jason en Mimi gaan andere geen munten lenen voor een feest dat mag Charlotte zelf voorschieten. Mimi verwacht dat er secretroom tickets in de wall gaan komen
zal idd weer de hele dag gaan mekkeren..quote:Op maandag 6 maart 2023 08:45 schreef suzi1 het volgende:
vast niet. hij heeft niet geantwoord met, ja is goed
dus kan ali weer mekkeren van ja hij was er mee eens, ik hield ze op kamer
Hij krijgt er munten voor en zal denken boeien wat Ali gedaan heeft. Het wordt pas leuk als het voor Bart wel geslaagd is en voor Ali niet.quote:Op maandag 6 maart 2023 08:44 schreef Monique___ het volgende:
Ik weet niet of bart het gaat pikken.. dat ali er zo makkelijk mee weg komt
'maar bart is douchen"quote:Op maandag 6 maart 2023 08:47 schreef Kayro het volgende:
Volgens mij is queen charlotte lichtelijk geïrriteerd daat blauw haar nog niet is komen feliciteren 😏
Ja en ik zie Bart er wel voor aan dat hij het ook niet eerlijk vindt.. ali dan ook geen munten gunt.. zijn zegje er wel over gaat doenquote:Op maandag 6 maart 2023 08:47 schreef marky het volgende:
[..]
Hij krijgt er munten voor en zal denken boeien wat Ali gedaan heeft. Het wordt pas leuk als het voor Bart wel geslaagd is en voor Ali niet.
haha kijken hoe het script is voor Aliquote:Op maandag 6 maart 2023 08:50 schreef suzi1 het volgende:
als bb ali wil houden krijgt hij wel coins
dus we gaan t zien
Dat denk ik wel.quote:Op maandag 6 maart 2023 08:50 schreef suzi1 het volgende:
als bb ali wil houden krijgt hij wel coins
dus we gaan t zien
Me nieter !!quote:Op maandag 6 maart 2023 08:52 schreef Monique___ het volgende:
ik cap haar niet, ze wil het = een nono for. me
Het wordt pas leuk als het voor Bart dankzij het verzaken van ali ook niet gelukt is.quote:Op maandag 6 maart 2023 08:47 schreef marky het volgende:
[..]
Hij krijgt er munten voor en zal denken boeien wat Ali gedaan heeft. Het wordt pas leuk als het voor Bart wel geslaagd is en voor Ali niet.
fancy pancy high end west hollywood stilo hequote:Op maandag 6 maart 2023 08:54 schreef Kodiak100 het volgende:
GEEN THEMA FEESTJE![]()
Gewoon niks, weet hengel geen contact met de buitenwereld en zo
Zo bedoel ik het ook niet. Meer dat Bart dan pissig is op ali en ali zich schuldig zou moeten voelenquote:Op maandag 6 maart 2023 08:53 schreef suzi1 het volgende:
sry ireth, bart heeft wat gunfaktor gekregen hier
😁😁quote:Op maandag 6 maart 2023 08:55 schreef Koos1958 het volgende:
Als jason en m.a. niet mee willen betalen dan ook niet meedoen aan het feestje. Maar als charlotte genoeg munten heeft kan ze het ook zelf betalen als ze zo graag feestje wil.
Weet je hoe het moet? ik kan anders met je in SC topic ff. Had je dm nog gestuurd over plaatsen twitter filmpje, kan ik je foto van in sc zetten.quote:
toen zag ik haar niet, liep hier rond.. was te laatquote:Op maandag 6 maart 2023 08:54 schreef suzi1 het volgende:
dan kon je hem beter cappen toen ze hem 'rookte'
meer een groot gemis voor haarzelfquote:Op maandag 6 maart 2023 08:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
toen zag ik haar niet, liep hier rond.. was te laat
Ze willen wel meebetalen maar niet voorschieten voor hen die geen munten hebben. Dat mag Charlotte zelf doen die heeft genoeg.quote:Op maandag 6 maart 2023 08:55 schreef Koos1958 het volgende:
Als jason en m.a. niet mee willen betalen dan ook niet meedoen aan het feestje. Maar als charlotte genoeg munten heeft kan ze het ook zelf betalen als ze zo graag feestje wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |