Zodat de COS -zoveel mogelijk- slowchat vrij kan zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:08 schreef odie22 het volgende:
Zodat de COS -zoveel mogelijk- slowchat vrij kan zijn.
Wees lief voor elkaar
is in JAA niet andersquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
cos knip fanatiek
o wanne
beetje OT maakt het vaak gezelligerquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:30 schreef odie22 het volgende:
is na corona helemaal verandert op fok
Net even gekeken.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
is in JAA niet anders
zijn al helemaal afgericht
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Net even gekeken.
Nx van humor daar
was toch elk jaar hetzelfde , naar mate de streams saaier werden , werd de cos gezelligerquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
beetje OT maakt het vaak gezelliger
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:33 schreef odie22 het volgende:
[..]
was toch elk jaar hetzelfde , naar mate de streams saaier werden , werd de cos gezelliger
Anders is het ook niet te doen om de streams te blijven kijken.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:33 schreef odie22 het volgende:
[..]
was toch elk jaar hetzelfde , naar mate de streams saaier werden , werd de cos gezelliger
houdt het al een half jaar volquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Anders is het ook niet te doen om de streams te blijven kijken.
nee joh, dan keek ik geen eensquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Anders is het ook niet te doen om de streams te blijven kijken.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
houdt het al een half jaar vol![]()
slaap wel Odiequote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:37 schreef odie22 het volgende:
ik ga ook maar eens naar bed, slaap lekker iedereen en tot morgen![]()
Hahaha maar zo te zien is daar wat meer actie in het huis.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
houdt het al een half jaar vol![]()
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:37 schreef odie22 het volgende:
ik ga ook maar eens naar bed, slaap lekker iedereen en tot morgen![]()
mwahh afgelopen week was wel erg doodsquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hahaha maar zo te zien is daar wat meer actie in het huis.
In bb deze editie tamme bedoeling slapen vroeg.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 07:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]ja joh, is niet anders, ook hier slepen we ons wel weer doorheen, geloof dat je er momenteel niet zo heel ziek meer van wordt en heb alle inentingen gehad dus positief blijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Eerste dag nu? of was je gister ook al ziek? Hoop dat jullie er niet te ziek van worden!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 07:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja joh, is niet anders, ook hier slepen we ons wel weer doorheen, geloof dat je er momenteel niet zo heel ziek meer van wordt en heb alle inentingen gehad dus positief blijven
gister snotterig, nu keelpijn en hoestenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 07:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Eerste dag nu? of was je gister ook al ziek? Hoop dat jullie er niet te ziek van worden!
Geen koorts / hoofdpijn erbij gelukkig.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 08:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
gister snotterig, nu keelpijn en hoesten
Welnee. Het is constant hetzelfde. Gebeurd juist helemaal niks. Niemand vertrekt ooit.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hahaha maar zo te zien is daar wat meer actie in het huis.
In bb deze editie tamme bedoeling slapen vroeg.
Oh, gister even JAA stream gekeken. Dacht dat daar meer gebeurde..quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:28 schreef engine het volgende:
[..]
Welnee. Het is constant hetzelfde. Gebeurd juist helemaal niks. Niemand vertrekt ooit.
De show staat stil. Had je twee maanden geleden gekeken had je hetzelfde gezien. Per maand is er één eliminatie dus er veranderd eigenlijk amper iets in de groep.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oh, gister even JAA stream gekeken. Dacht dat daar meer gebeurde..
dove mevrouw boos, met man in gesprek, daarna weer subgroepgesprekjes..
maar jij zegt: meer van hetzelfde net als in bb?
Vandaar dat je daar ieder moment kunt instappen..Begreep ik al niet goed..quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:33 schreef engine het volgende:
[..]
De show staat stil. Had je twee maanden geleden gekeken had je hetzelfde gezien. Per maand is er één eliminatie dus er veranderd eigenlijk amper iets in de groep.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:40 schreef rinardo het volgende:
Eindelijk het lang verwachte berichtje voor Chiara door de luidsprekers
Limburg?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
waren haar compleeet vergeten.. papa zei ook 9 uur nu laat genoeg om op te staan.. zit wat vertraging in de lijn van limburg naar studio
staat ze ook nog in de badkamer.. die heeft weer een offday
Ik kom er nu pas achter dat dat Limburg is. Minpuntje.quote:
neeeee hahahaha Ja dat ligt in noord Limburgquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kom er nu pas achter dat dat Limburg is. Minpuntje.
Terug naar school moetquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
neeeee hahahaha Ja dat ligt in noord Limburg
topo niet meer up to date bij @:engine
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:59 schreef engine het volgende:
[..]
Terug naar school moet![]()
Ik heb geen idee waarom maar ik heb altijd gedacht dat Weert Brabant was. Ik hoor ook geen Limburgs accent bij Chiara.
Ja bij Lindsey hoor ik het welquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
*zegt nu: "tjongejongejonge"
En vergeeft het @:engine
Hoor je het bij Linds dan wel?
Ik hoor het bij Chiara wel hoor, niet zo erg.. ze heeft haar best er ook op gedaan om het accent kwijt te raken.
Praat daarom denk ik met rare klem-toon. (gokje).
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ja bij Lindsey hoor ik het wel![]()
Al is het daar ook niet duidelijk want die praat sowieso een beetje raar (man).vrouw![]()
Weet ikquote:
Haha Nu je het 'zegt' klopt wel ja!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:32 schreef engine het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Maar Lindsey eindigt de helft van haar zinnen met het woordje man.
waar kan je views zien dan? zet hem even hier want is off toppicquote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:20 schreef ben34567 het volgende:
Chiara haar thread heeft bijna dubbel zoveel views als de andere inwonersWie zijn al die creeps
Ik bedoel haar eigen thread op FOK heeft nu 18k views. De andere inwoners hebben rond de 3k-10k views.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
waar kan je views zien dan? zet hem even hier want is off toppic
hoe zie je views danquote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:24 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik bedoel haar eigen thread op FOK heeft nu 18k views. De andere inwoners hebben rond de 3k-10k views.
ah was nog met eentje bezig, dacht die eerste is nog niet duidelijk.quote:
Ik zou Chiara ook niet onderschatten qua populariteit.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:24 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik bedoel haar eigen thread op FOK heeft nu 18k views. De andere inwoners hebben rond de 3k-10k views.
Ze bespeelt iedereen daar in huis maar dus ook de kijkersquote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:40 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik zou Chiara ook niet onderschatten qua populariteit.
Ik dacht dat ze op twee staat in de populariteits-lijst, maar even googelen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:04 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ze bespeelt iedereen daar in huis maar dus ook de kijkers
Ik heb anderhalf uur liggen slapen en je mist niks, handig !! 😂quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat een gekkenhuis hier vandaag, maar niet veel gemist zo te zien
Het was echt een poppenkast.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:41 schreef Kodiak100 het volgende:
De liveshow van vanavond, was er een met een vreemde Vibe
quote:
Ik vind haar ook wel leuk hoor. Lieve meid. Ze is wat overdreven maar ik vind haar wel eerlijk. Vandaag dacht ze ook even naar huis te moeten en dat pakte ze ook heel sportief op. En ze is best knapquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:50 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik ben 1 van de weinige die Charlotte leuk vind.
Maar echt iemand die nanny is is zorgzaam.
Proostquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:36 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zo ff lekker een bubbel ingeschonken 😁
Dankjewel 😃quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Proost
* Kodiak100 opent nog een blikkie Cola
Brandweerman ?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dankjewel ben van wacht nog tot maandagochtend 09:00 uur dus mag nog even aan de cola
en was het een anticlimax?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dankjewel ben van wacht nog tot maandagochtend 09:00 uur dus mag nog even aan de cola
quote:
ach elke RLS is wel hetzelfde hequote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:58 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Greys
![]()
![]()
Lindsey als eerste Safe![]()
Dat Rob naar huis zou gaan was al wel duidelijk, en vooral stug volhouden dat de bewoners van niks weten.
Het laatste stukje geloofwaardigheid is BB nu wel kwijt
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ach elke RLS is wel hetzelfde he
Begint op BB te lijkenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:05 schreef greysbones het volgende:
JAA is vanavond hemeltergend saai
de meesten liggen al in bed
de FEBO laat het verschrikkelijk afwetenquote:
Zouden BB en JAA dezelfde FEBO delen, het lijkt zo op elkaarquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
de FEBO laat het verschrikkelijk afweten
gaan voor de goedkope tv momenten
dat kan ik dan niet zeggenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:09 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zouden BB en JAA dezelfde FEBO delen, het lijkt zo op elkaar
De casting is ook super slecht dit jaar
Dat is het hé, ze kiezen mensen die niet helemaal stabiel zijn. om zo op een goedkope manier TV te maken.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat kan ik dan niet zeggen
maar ze zijn wel voor de goedkope tv gegaan
mensen die al labiel zijn in een RLS zetten is meestal een recept voor waanzin
een beetje strijd om de pot is mooiquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:13 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat is het hé, ze kiezen mensen die niet helemaal stabiel zijn. om zo op een goedkope manier TV te maken.
Daarnaast willen die mensen bijna alles doen voor de prijzenpot
Strijd is leuk, achterbaks zijn, tactisch spelen en backstabben ook. maar dat lijkt tegenwoordig ook al afgefakkeld te wordenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
een beetje strijd om de pot is mooi
maar dat mensen rijp zijn voor een instelling lijkt me niet de bedoeling
da mag nie hequote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Strijd is leuk, achterbaks zijn, tactisch spelen en backstabben ook. maar dat lijkt tegenwoordig ook al afgefakkeld te worden
Nee, daarbij verwarren veel mensen het spel ook nog eens met het echte leven, en het affakkelen kan beginnen.quote:
en dan heb je ook nog mensen die er een hele filosofische verhandeling van makenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:19 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nee, daarbij verwarren veel mensen het spel ook nog eens met het echte leven, en het affakkelen kan beginnen.
Ik vraag me af, of alle kijkers het doe van het spel begrijpen
Ja die heb je ook nog. Soms vaag ik me af waarom kijk ik nog, maar ja erover Cossen en zeuren is en blijft leukquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan heb je ook nog mensen die er een hele filosofische verhandeling van maken
heerlijk hequote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:23 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja die heb je ook nog. Soms vaag ik me af waarom kijk ik nog, maar ja erover Cossen en zeuren is en blijft leuk
ik kijk naar een mirthe alleen in bedquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kijk naar een mirthe alleen in bed
of erik die een spelletje opruimt
welkom to the clubquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:45 schreef jooba het volgende:
Eigenlijk is dit een kut programma en toch blijf je kijken. Is het dan een goed programma ?
Is het normaal dat wij naar de bewoners voyeuristisch kijken ?
Ik was van plan om niet te volgen maar ben erin gezogen besef ik nu.
ik vind het knap je , zo weinig cossen en toch blijven volhoudenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:45 schreef jooba het volgende:
Eigenlijk is dit een kut programma en toch blijf je kijken. Is het dan een goed programma ?
Is het normaal dat wij naar de bewoners voyeuristisch kijken ?
Ik was van plan om niet te volgen maar ben erin gezogen besef ik nu.
ALs je toch kijkt kun je er beter bij COssenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:47 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik vind het knap je , zo weinig cossen en toch blijven volhouden
ik was anders al lang afgehaakt ( ik wil niemand valse hoop geven hoor )quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ALs je toch kijkt kun je er beter bij COssen
dan blijft het wat leuker
wie wil jou nu weg hebben??quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:51 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik was anders al lang afgehaakt ( ik wil niemand valse hoop geven hoor )
dit was de hint?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:52 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik zeg niks, wannabee-mod .............., huh ???
een hele lieve snoes attendeerde me erop dat ik hem weg moest doenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:54 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik wou wat zeggen,maar er miste iets in je bovenschrift
ja snap ik, was ook niet leukquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
een hele lieve snoes attendeerde me erop dat ik hem weg moest doen
De cos is inderdaad leuker, ik post af en toe maar lees alles en dikwijls lig ik plat van het lachenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:47 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik vind het knap je , zo weinig cossen en toch blijven volhouden
nee zou ik ook niet doen, leuk voor een weekje ofzo, maar dan weer weg met die onzinquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
i know
maar dacht laat me niet kennen
zoek je matrasquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:58 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik ga maar ff een spelletje spelen…
Ik ken alleen het matras van Tilburg ( BB original)quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:59 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik weet waar de mijne woont hoor. Of moest ik de jouwe zoeken?
nee ik denk dat ik dat zo ga doenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:59 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik weet waar de mijne woont hoor. Of moest ik de jouwe zoeken?
wat is dat?quote:Op zondag 26 februari 2023 00:01 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee ik denk dat ik dat zo ga doen, maar ik wil het leukste moment van BB niet missen
Ik moet je eerlijk toegeven... Ik vind het moeilijk om BB gedag te zeggen, maar dit seizoen is wel behoorlijk waardeloos. Ik merk de laatste dagen dat ik steeds vaker naar Jaar switch. Maar ik ben een man, dus ik vind het moeilijk om twee dingen tegelijk te volgen.quote:Op zondag 26 februari 2023 00:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
B00s
ik jou ook![]()
hoe bevalt deze RLS?
ik zit in JAAquote:Op zondag 26 februari 2023 00:03 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk toegeven... Ik vind het moeilijk om BB gedag te zeggen, maar dit seizoen is wel behoorlijk waardeloos. Ik merk de laatste dagen dat ik steeds vaker naar Jaar switch. Maar ik ben een man, dus ik vind het moeilijk om twee dingen tegelijk te volgen.
Ben jij daar actief?quote:Op zondag 26 februari 2023 00:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zit in JAA
en daar blijf ik
2 volgen is niet te doen
man of vrouw
quote:Op zondag 26 februari 2023 00:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zit in JAA
en daar blijf ik
2 volgen is niet te doen
man of vrouw
wie?quote:Op zondag 26 februari 2023 00:04 schreef odie22 het volgende:
[..]
chellypellybellypollywollie komt zo live zingen
daarom kom ik af en toe even in de Sc buurtenquote:
Nee natuurlijk niet hahaha, maar ik vond het wel een mooie binnenkomer.quote:Op zondag 26 februari 2023 00:06 schreef greysbones het volgende:
@:B00ster
verwacht je echt een update![]()
![]()
en het kan zo gezellig zijnquote:Op zondag 26 februari 2023 00:06 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik vergeet altijd een sc. Was tijdens Uto ook
Ik keek alleen tv in eerste instantie. Over aandachtshoeren gesproken.quote:
lief is ze hequote:Op zondag 26 februari 2023 00:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik keek alleen tv in eerste instantie. Over aandachtshoeren gesproken.
Dat was binnen 15 minuten al duidelijk
slaap wel Odsterquote:Op zondag 26 februari 2023 00:10 schreef odie22 het volgende:
ik ga slapen en dromen van jolientje en chelsea deze keer, truste alllemaal , mooie dromen , enz enz
Misschien lief, heb haar ..maar een paar keer gezien, ze stond waar de camera was.quote:
knap is ze niet neequote:Op zondag 26 februari 2023 00:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Misschien lief, heb haar ..maar een paar keer gezien, ze stond waar de camera was.vreselijk
Ga je lekker dat kijken. Ze hebben daar ook een SC.quote:Op zondag 26 februari 2023 00:08 schreef B00STER het volgende:
Ik switch vaak nadat ze om 20:00 in BB naar bed gaan naar JAA de laatste dagen, maar dan tref ik steeds de twee verliefde dames in de hottub. Geen klachten overigens, maar ik krijg zo niet veel mee van het verhaal.
Morguhquote:
Zonder koffie geen start van mijn dagquote:Op zondag 26 februari 2023 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguhaltijd lekker een bakkie koffie
En daar hebben we dan de SC voorquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:56 schreef B00STER het volgende:
[..]
Er is weinig 'on topic' 'Commentaar Op Streams' te geven bij non-stop Streamlocks. Vind ik dan.
Hier ook niet, dat is het eerste wat ik neem als ik wakker ben.quote:Op zondag 26 februari 2023 08:36 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zonder koffie geen start van mijn dag
Ik snap dat ook nooit zo goed hoor, alsof iemand er om vraagt om ziek te worden of om dikke knieen te krijgen.quote:Op zondag 26 februari 2023 00:02 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik vind dit wel echt populistisch massapsychose gedrag. Die man kan er ook niks aan doen dat ie ouderdomskwaaltjes krijgt. Het is niet echt mijn type mens en z’n gebrom is ook niet mijn ding, maar respect is echt ver te zoeken. Is gewoon populair meelullen voor likes dit (van degene die dit geschreven heeft en degenen die daaraan meedoen). Iemand pakken op ziekte en ongemak is echt zwak to the max. Onnodig hoeveel ladingen stront die over zich heen zal krijgen komende dagen 🤷🏻♂ De online haatmensjes van tegenwoordig vergeten dat we gewoon wel met een mens te maken hebben.
IK vraag mij altijd af wat mensen op socialmedia bezield om zo op iemand af te geven.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zat nog even te denken over de uitslag van gisterenavond,
Zou FEBO het bewust misschien hebben omgedraaid om de bewoners niet wijzer te maken dan ze zijn
Omdat men toch wel wist dat Rob zou gaan.
Overigens allemaal heel vervelend voor Rob niemand vraagt om lichamelijke problemen.
Maar de koek was al lang op en dan blijven zitten voor je geld, en daar zo open over zijn is wel een beetje de kat op het spek binden. Familie op social media is altijd een slecht idee, naar mijn mening. Te emotioneel betrokken en dan gaat dat soort gevechten ontstaan. Heel jammer maar zo werkt helaas het internet tegenwoordig
Mensen denken dat ze alles, maar dan ook echt alles. Kunnen schrijven op social media.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK vraag mij altijd af wat mensen op socialmedia bezield om zo op iemand af te geven.
Het zijn bijna altijd volwassen mensen. Ik vind het gewoon ziekelijk.
IK vind het goed dat Rob zelf het besluit heeft genomen, vind het dan wel weer jammer dat er geen echt vertrek van een genomineerde plaats vond.
Ik ook daarom volg ik het ook niet meer op SM heb daar ook nooit aan meegedaan wil mijn naam daar niet tussen hebben staan.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:52 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Mensen denken dat ze alles, maar dan ook echt alles. Kunnen schrijven op social media.
Lees het, wanneer ik het zie ook altijd met verbazing.
Hoop voor Rob dat hij er snel weer bovenop komt. Al vrees ik dat zijn knie nog wel wat aandacht nodig gaat hebben.
Je zult wel een hoop bagger of je heen hebben gekregenquote:Op zondag 26 februari 2023 09:49 schreef Tuttebolleke het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb mij ook een keer bemoeid met haat berichten richting mijn nichtje die meedeed aan so you think you can dance en daar zoveel spijt van gehad.
Ja was vreselijkquote:Op zondag 26 februari 2023 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zult wel een hoop bagger of je heen hebben gekregen
Dat oordeel dan van de mensen. Ik ben altjid zeer verbaasd dat men zo diep kan zinkenquote:Op zondag 26 februari 2023 09:57 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ja was vreselijk
Mijn nichtje was 2x hard gevallen en danste verder met pijnstillers.
Het erge van dit alles was dat ze gevraagd was om mee te doen ze had zich zelf niet opgegeven.
Mijn broer had voor zijn modellenbureau’s een casting buro en daar kwamen veel mensen vandaan die meededen met tv programma’squote:Op zondag 26 februari 2023 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat oordeel dan van de mensen. Ik ben altjid zeer verbaasd dat men zo diep kan zinken
Hoe is het verder met haar gegaan?
Ik heb we vaker het vermoeden dat mensen gevraagd worden ergens aan mee te doen
A op die manier.quote:Op zondag 26 februari 2023 10:05 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Mijn broer had voor zijn modellenbureau’s een casting buro en daar kwamen veel mensen vandaan die meededen met tv programma’s
Dan heeft ze gelukkig niets van die vallen overgehouden.quote:Op zondag 26 februari 2023 10:09 schreef Tuttebolleke het volgende:
Met mijn nichtje gaat het goed ze heeft samen met 2 anderen een dinner show bedrijf die alles van A tot Z alles regelen.
En ze is een tijd lang dans juf geweest bij lucia marthas
Ja mensen die zo posten denken niet na over de gevolgen hiervan. Het is wel een vorm van pesten vind ik.quote:Op zondag 26 februari 2023 10:52 schreef PunkieePie het volgende:
Ben benieuwd of Rob inmiddels gehoord/gelezen heeft wat er allemaal over hem gezegd is.
Eigenlijk best sneu
heb een gesneden stokbrood gehaald met smeerseltjes, heerlijkquote:Op zondag 26 februari 2023 18:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Diepvries doorgespit, nx kant en klaar.. toch maar naar de super, gezonde hap
Jij er al uit?
Oh dat doe ik ook wel geregeld ja. Smakelijkquote:Op zondag 26 februari 2023 18:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
heb een gesneden stokbrood gehaald met smeerseltjes, heerlijk
Als de kinderen mogen kiezen is het pizza, als mijn vrouw mag kiezen is het patat en als ik mag kiezen , stokbrood met lekkere smeerseltjesquote:Op zondag 26 februari 2023 18:38 schreef engine het volgende:
[..]
Oh dat doe ik ook wel geregeld ja. Smakelijk
ohhh heerlijk zelfgemaakte nasiquote:Op zondag 26 februari 2023 18:39 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hier wordt het nasi
Mijn man kan dat goed 💪
😂
Ik ga dansen met Iasquote:Op zondag 26 februari 2023 18:59 schreef rinardo het volgende:
Vreemd dat Salar hier tussen staat, ik ga zwemmen met ias ,
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik ga tiktoks maken met Jasonquote:Op zondag 26 februari 2023 18:59 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:
Ik ga liegen over mijn verjaardagquote:Op zondag 26 februari 2023 18:59 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
😂quote:Op zondag 26 februari 2023 19:27 schreef Ireth het volgende:
Film kijken met MA![]()
Zal dus wel een Disney film worden
lolquote:Op zondag 26 februari 2023 19:27 schreef Ireth het volgende:
Film kijken met MA![]()
whaaaaaquote:Op zondag 26 februari 2023 19:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ga liegen over mijn verjaardag![]()
Veel plezier 😁quote:
vertel, doe maar onder spoilerquote:Op zondag 26 februari 2023 19:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ga liegen over mijn verjaardag![]()
Vast en zeker carsquote:Op zondag 26 februari 2023 19:27 schreef Ireth het volgende:
Film kijken met MA![]()
Coming outquote:Op zondag 26 februari 2023 19:27 schreef Ireth het volgende:
Film kijken met MA![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
quote:
Van ruilen komt huilenquote:Op zondag 26 februari 2023 19:42 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Zullen we ruilen anders? Mag jij dansen met Ias.
Dat risico ben ik bereid te nemenquote:
Lol.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2023 19:42 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Zullen we ruilen anders? Mag jij dansen met Ias.
😂quote:Op zondag 26 februari 2023 20:00 schreef oma-Nijn het volgende:
Dwergwerpen met MA ook leuk
Kop van Jut met Chiara top
![]()
Bart en Chiara……oh shit die zijn nog niet weg 🙈quote:Op zondag 26 februari 2023 20:01 schreef -river- het volgende:
Om welk vertrek van een bewoner waren jullie het meest blij? Ik bij het vertrek van kakkelien.
quote:Op zondag 26 februari 2023 20:02 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Bart en Chiara……oh shit die zijn nog niet weg 🙈
Die 1.50 m hoge aandachts oempaloempaquote:Op zondag 26 februari 2023 20:01 schreef -river- het volgende:
Om welk vertrek van een bewoner waren jullie het meest blij? Ik bij het vertrek van kakkelien.
Chayronquote:Op zondag 26 februari 2023 20:01 schreef -river- het volgende:
Dat ja!quote:Op zondag 26 februari 2023 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
Chayrondie vond ik zo vreselijk irritant want het sloeg constant nergens op wat hij zei.
Ik woon in Den Haag.quote:Op zondag 26 februari 2023 20:25 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zat net ff na te denken (ja ja ik weet moet dat niet doen)
Wat zou het grappig zijn dat je hier zit te kletsen en je woont vlakbij elkaar 😂
Buren!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱❤️
Jij bent best dichtbijquote:Op zondag 26 februari 2023 21:19 schreef oma-Nijn het volgende:
@:Tuttebolleke, spot je al buren?
Oeps eerst lezen![]()
quote:Op zondag 26 februari 2023 21:18 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Buren!
Ik wel in stadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ja. Heb al veel fokkers ontmoet op een meet.quote:
Werkse morgen en slaap lekker!quote:Op zondag 26 februari 2023 21:51 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik ga maar weer eens naar bed morgen want de wekker gaat om 5:15 en werken tot 17:15.
Morgen gaan we met het vakantie programma beginnen “ help ! We zijn gehackt”
Morgen gaan we trollen maken met de kids.
Truste 😘
Van zoutdeeg,erg leukquote:Op zondag 26 februari 2023 21:53 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Werkse morgen en slaap lekker!![]()
Ps. Trollen maken? Ik wil ook trollen maken!
Morguh Enginequote:
Heel veel kracht Rinardo en we zullen aan je denken.quote:Op maandag 27 februari 2023 06:42 schreef rinardo het volgende:
Goedemorgen, ik moet helaas op verplichte vakantie voor een week (ziekenhuis) zal dus geen streamverslagen kunnen doen, @:Kodiak100 en @:Monique___ @:TheLuckyman @:Ireth ik hoop dat jullie en mogelijk anderen, een beetje de Streamverslagen willen bijhouden. Op goede momenten wil ik die namelijk wel lezen!!!! dus gogogo ik kom terug!!!!
Sterkte deze weekquote:Op maandag 27 februari 2023 06:42 schreef rinardo het volgende:
Goedemorgen, ik moet helaas op verplichte vakantie voor een week (ziekenhuis) zal dus geen streamverslagen kunnen doen, @:Kodiak100 en @:Monique___ @:TheLuckyman @:Ireth ik hoop dat jullie en mogelijk anderen, een beetje de Streamverslagen willen bijhouden. Op goede momenten wil ik die namelijk wel lezen!!!! dus gogogo ik kom terug!!!!
Veel sterkte, beterschapquote:Op maandag 27 februari 2023 06:42 schreef rinardo het volgende:
Veel sterkte !quote:Op maandag 27 februari 2023 06:42 schreef rinardo het volgende:
Ik ga proberen wat bij te houden, moet echter wel veel werken deze week, dus zal overdag weinig streams mee krijgen!quote:Op maandag 27 februari 2023 06:42 schreef rinardo het volgende:
Sterkte!quote:Op maandag 27 februari 2023 06:42 schreef rinardo het volgende:
Morguh Kodiakquote:
Dat is denk ik het probleem ook een beetje bij Chiara, samen met nog wat andere dingen die we gezien hebben. Denk ik wel te begrijpen hoe het gaat bij haar, en dan is nog wel wat werk aan de winkel.quote:Op maandag 27 februari 2023 09:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Mensen met sterke mening over andere en tegen anderen kunnen er meestal niet tegen als ze zelf kritiek krijgen
Sterkte 😘quote:Op maandag 27 februari 2023 06:42 schreef rinardo het volgende:
Goedemiddag ☕️quote:Op maandag 27 februari 2023 06:25 schreef Dotteke het volgende:
GoedemorgenHopelijk een fijne streamdag vandaag
Hey Tuttebolleke, ik was even boodschappen doen bbrrr wat is het vies koud buitenquote:
sterkte en beterschap Rinardoquote:Op maandag 27 februari 2023 06:42 schreef rinardo het volgende:
Fijne reisquote:Op maandag 27 februari 2023 16:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Het is dat ik onderweg ben naar Oostenrijk maar anders zou ik nu nog over het hek gaan staan schreeuwen kap met dat Engels domme doos!
nee, ik ben niet onderweg voor vakantie en ga ook niet skiën, ik haat sneeuw.
@Dotteke nee, ik ben niet onderweg voor vakantie, maar voor werk. Ik ga ook niet skiën, ik haat sneeuw.quote:
Ik zag het en had mijn bericht al aangepast.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:10 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
@:dotteke nee, ik ben niet onderweg voor vakantie, maar voor werk. Ik ga ook niet skiën, ik haat sneeuw.
Ik was te snelquote:Op maandag 27 februari 2023 16:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag het en had mijn bericht al aangepast.
Fijne en veilige reis. Hoelang moet je daar blijven?
O dus alleen heen en weer reizen.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:14 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik was te snel![]()
Dank heb WiFi onderweg dus kan gewoon meekijken en Cossen
Sta morgen rond 06:00 uur weer op Schiphol Oost
Ja, iemand ophalen en weer terugquote:Op maandag 27 februari 2023 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dus alleen heen en weer reizen.
Jemig, kan die persoon niet alleen komen?quote:Op maandag 27 februari 2023 16:29 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja, iemand ophalen en weer terug
En ik had medelijden met Rob die nu thuis op de bank ligt, de streams aan heeft en nog dat Engelse gelul hoorde.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Het is dat ik onderweg ben naar Oostenrijk maar anders zou ik nu nog over het hek gaan staan schreeuwen kap met dat Engels domme doos!
Dank, maar denk niet dat die persoon daar op zit te wachten. Maar dat betekend niet dat ik gewoon kan Cossen en kijken.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:48 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
En ik had medelijden met Rob die nu thuis op de bank ligt, de streams aan heeft en nog dat Engelse gelul hoorde.
Oh nu geen Engels gelul, maar Jolien die het over poep naar achteren heeft en naar poep naar voren hangen, been tot been en een holle rug, dat enkel die poep beweegt, nu in uw nek,
Kodi ze kunnen werkelijk op je vertrouwen en bouwen. Dus de persooon die je van Oostenrijk naar Nederland gaat begeleiden laat je kennis maken met de streams van Big Brother en de COS?
Goede reis, veel plezier en eetsmakelijk.
Ja hè ! 2x een uur buiten gestaan 🥶quote:Op maandag 27 februari 2023 14:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Tuttebolleke, ik was even boodschappen doen bbrrr wat is het vies koud buiten
Yes !!! Ik ben niet de enige die een hekel heeft aan sneeuw 🥳quote:Op maandag 27 februari 2023 16:07 schreef Kodiak100 het volgende:
oo bbrrrr het was echt vies waterkoud vandaagquote:Op maandag 27 februari 2023 18:11 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ja hè ! 2x een uur buiten gestaan 🥶
Dat kan je wel stellen. Heb de laatste paar uur niet meer gezien.quote:
Tsjongejongejongequote:Op dinsdag 28 februari 2023 00:05 schreef odie22 het volgende:
was een lekker stream avondje , maar nu bedtijd![]()
slaap lekkerquote:Op dinsdag 28 februari 2023 00:05 schreef odie22 het volgende:
was een lekker stream avondje , maar nu bedtijd![]()
Ik ook niet.quote:
Ze zijn erachter hoe Charlotte en Lindsey zijn. Smerige streek gisteravond.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 06:04 schreef Tuttebolleke het volgende:
Goedemorgen ☕️![]()
Ohhh heb ik veel gemist ?
Zo ja, jammer…….
Is Chiara eruit ?
Micangelo mag ook 😁
Zijn ze erachter gekomen hoe Chiara is en dat ze het nu wel mogen zeggen van BB ?
Vertel ! !!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 06:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zijn erachter hoe Charlotte en Lindsey zijn. Smerige streek gisteravond.
Charlotte en Lindsey deden bij Chiara een slang na in hun act. Ze hebben zich daarna in allerlei bochten gewrongen met het afzwakken en excuses.quote:
Morguhquote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
Die bak koffie is nodig
quote:
Als je het zo wil zien ja. Ze hebben zich verlaagd tot datzelfde niveau. Maar dan mag je er ook nooit meer over klagenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:40 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ohhh
Zij hebben gedaan wat Chiara en Jolien ook hebben gedaan.
Het moest een x gebeuren
Ze hebben best lang netjes gedaan tegen Chiara, toch ?
Ik ga weer ff werken en kom lezen in mijn pauze vanmiddag
👋👋👋
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |