Ik ga liegen over mijn verjaardagquote:Op zondag 26 februari 2023 18:59 schreef rinardo het volgende:
Vreemd dat Salar hier tussen staat, ik ga zwemmen met ias ,
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
😂quote:Op zondag 26 februari 2023 19:27 schreef Ireth het volgende:
Film kijken met MA![]()
Zal dus wel een Disney film worden
lolquote:Op zondag 26 februari 2023 19:27 schreef Ireth het volgende:
Film kijken met MA![]()
whaaaaaquote:Op zondag 26 februari 2023 19:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ga liegen over mijn verjaardag![]()
Veel plezier 😁quote:
vertel, doe maar onder spoilerquote:Op zondag 26 februari 2023 19:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ga liegen over mijn verjaardag![]()
Vast en zeker carsquote:Op zondag 26 februari 2023 19:27 schreef Ireth het volgende:
Film kijken met MA![]()
Coming outquote:Op zondag 26 februari 2023 19:27 schreef Ireth het volgende:
Film kijken met MA![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
quote:
Van ruilen komt huilenquote:Op zondag 26 februari 2023 19:42 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Zullen we ruilen anders? Mag jij dansen met Ias.
Dat risico ben ik bereid te nemenquote:
Lol.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2023 19:42 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Zullen we ruilen anders? Mag jij dansen met Ias.
😂quote:Op zondag 26 februari 2023 20:00 schreef oma-Nijn het volgende:
Dwergwerpen met MA ook leuk
Kop van Jut met Chiara top
![]()
Bart en Chiara……oh shit die zijn nog niet weg 🙈quote:Op zondag 26 februari 2023 20:01 schreef -river- het volgende:
Om welk vertrek van een bewoner waren jullie het meest blij? Ik bij het vertrek van kakkelien.
quote:Op zondag 26 februari 2023 20:02 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Bart en Chiara……oh shit die zijn nog niet weg 🙈
Die 1.50 m hoge aandachts oempaloempaquote:Op zondag 26 februari 2023 20:01 schreef -river- het volgende:
Om welk vertrek van een bewoner waren jullie het meest blij? Ik bij het vertrek van kakkelien.
Chayronquote:Op zondag 26 februari 2023 20:01 schreef -river- het volgende:
Dat ja!quote:Op zondag 26 februari 2023 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
Chayrondie vond ik zo vreselijk irritant want het sloeg constant nergens op wat hij zei.
Ik woon in Den Haag.quote:Op zondag 26 februari 2023 20:25 schreef Tuttebolleke het volgende:
Zat net ff na te denken (ja ja ik weet moet dat niet doen)
Wat zou het grappig zijn dat je hier zit te kletsen en je woont vlakbij elkaar 😂
Buren!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱❤️
Jij bent best dichtbijquote:Op zondag 26 februari 2023 21:19 schreef oma-Nijn het volgende:
@:Tuttebolleke, spot je al buren?
Oeps eerst lezen![]()
quote:Op zondag 26 februari 2023 21:18 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Buren!
Ik wel in stadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ja. Heb al veel fokkers ontmoet op een meet.quote:
Werkse morgen en slaap lekker!quote:Op zondag 26 februari 2023 21:51 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik ga maar weer eens naar bed morgen want de wekker gaat om 5:15 en werken tot 17:15.
Morgen gaan we met het vakantie programma beginnen “ help ! We zijn gehackt”
Morgen gaan we trollen maken met de kids.
Truste 😘
Van zoutdeeg,erg leukquote:Op zondag 26 februari 2023 21:53 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Werkse morgen en slaap lekker!![]()
Ps. Trollen maken? Ik wil ook trollen maken!
Morguh Enginequote:
Heel veel kracht Rinardo en we zullen aan je denken.quote:Op maandag 27 februari 2023 06:42 schreef rinardo het volgende:
Goedemorgen, ik moet helaas op verplichte vakantie voor een week (ziekenhuis) zal dus geen streamverslagen kunnen doen, @:Kodiak100 en @:Monique___ @:TheLuckyman @:Ireth ik hoop dat jullie en mogelijk anderen, een beetje de Streamverslagen willen bijhouden. Op goede momenten wil ik die namelijk wel lezen!!!! dus gogogo ik kom terug!!!!
Sterkte deze weekquote:Op maandag 27 februari 2023 06:42 schreef rinardo het volgende:
Goedemorgen, ik moet helaas op verplichte vakantie voor een week (ziekenhuis) zal dus geen streamverslagen kunnen doen, @:Kodiak100 en @:Monique___ @:TheLuckyman @:Ireth ik hoop dat jullie en mogelijk anderen, een beetje de Streamverslagen willen bijhouden. Op goede momenten wil ik die namelijk wel lezen!!!! dus gogogo ik kom terug!!!!
Veel sterkte, beterschapquote:Op maandag 27 februari 2023 06:42 schreef rinardo het volgende:
Veel sterkte !quote:Op maandag 27 februari 2023 06:42 schreef rinardo het volgende:
Ik ga proberen wat bij te houden, moet echter wel veel werken deze week, dus zal overdag weinig streams mee krijgen!quote:Op maandag 27 februari 2023 06:42 schreef rinardo het volgende:
Sterkte!quote:Op maandag 27 februari 2023 06:42 schreef rinardo het volgende:
Morguh Kodiakquote:
Dat is denk ik het probleem ook een beetje bij Chiara, samen met nog wat andere dingen die we gezien hebben. Denk ik wel te begrijpen hoe het gaat bij haar, en dan is nog wel wat werk aan de winkel.quote:Op maandag 27 februari 2023 09:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Mensen met sterke mening over andere en tegen anderen kunnen er meestal niet tegen als ze zelf kritiek krijgen
Sterkte 😘quote:Op maandag 27 februari 2023 06:42 schreef rinardo het volgende:
Goedemiddag ☕️quote:Op maandag 27 februari 2023 06:25 schreef Dotteke het volgende:
GoedemorgenHopelijk een fijne streamdag vandaag
Hey Tuttebolleke, ik was even boodschappen doen bbrrr wat is het vies koud buitenquote:
sterkte en beterschap Rinardoquote:Op maandag 27 februari 2023 06:42 schreef rinardo het volgende:
Fijne reisquote:Op maandag 27 februari 2023 16:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Het is dat ik onderweg ben naar Oostenrijk maar anders zou ik nu nog over het hek gaan staan schreeuwen kap met dat Engels domme doos!
nee, ik ben niet onderweg voor vakantie en ga ook niet skiėn, ik haat sneeuw.
@Dotteke nee, ik ben niet onderweg voor vakantie, maar voor werk. Ik ga ook niet skiėn, ik haat sneeuw.quote:
Ik zag het en had mijn bericht al aangepast.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:10 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
@:dotteke nee, ik ben niet onderweg voor vakantie, maar voor werk. Ik ga ook niet skiėn, ik haat sneeuw.
Ik was te snelquote:Op maandag 27 februari 2023 16:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag het en had mijn bericht al aangepast.
Fijne en veilige reis. Hoelang moet je daar blijven?
O dus alleen heen en weer reizen.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:14 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik was te snel![]()
Dank heb WiFi onderweg dus kan gewoon meekijken en Cossen
Sta morgen rond 06:00 uur weer op Schiphol Oost
Ja, iemand ophalen en weer terugquote:Op maandag 27 februari 2023 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dus alleen heen en weer reizen.
Jemig, kan die persoon niet alleen komen?quote:Op maandag 27 februari 2023 16:29 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja, iemand ophalen en weer terug
En ik had medelijden met Rob die nu thuis op de bank ligt, de streams aan heeft en nog dat Engelse gelul hoorde.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Het is dat ik onderweg ben naar Oostenrijk maar anders zou ik nu nog over het hek gaan staan schreeuwen kap met dat Engels domme doos!
Dank, maar denk niet dat die persoon daar op zit te wachten. Maar dat betekend niet dat ik gewoon kan Cossen en kijken.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:48 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
En ik had medelijden met Rob die nu thuis op de bank ligt, de streams aan heeft en nog dat Engelse gelul hoorde.
Oh nu geen Engels gelul, maar Jolien die het over poep naar achteren heeft en naar poep naar voren hangen, been tot been en een holle rug, dat enkel die poep beweegt, nu in uw nek,
Kodi ze kunnen werkelijk op je vertrouwen en bouwen. Dus de persooon die je van Oostenrijk naar Nederland gaat begeleiden laat je kennis maken met de streams van Big Brother en de COS?
Goede reis, veel plezier en eetsmakelijk.
Ja hč ! 2x een uur buiten gestaan 🥶quote:Op maandag 27 februari 2023 14:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Tuttebolleke, ik was even boodschappen doen bbrrr wat is het vies koud buiten
Yes !!! Ik ben niet de enige die een hekel heeft aan sneeuw 🥳quote:Op maandag 27 februari 2023 16:07 schreef Kodiak100 het volgende:
oo bbrrrr het was echt vies waterkoud vandaagquote:Op maandag 27 februari 2023 18:11 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ja hč ! 2x een uur buiten gestaan 🥶
Dat kan je wel stellen. Heb de laatste paar uur niet meer gezien.quote:
Tsjongejongejongequote:Op dinsdag 28 februari 2023 00:05 schreef odie22 het volgende:
was een lekker stream avondje , maar nu bedtijd![]()
slaap lekkerquote:Op dinsdag 28 februari 2023 00:05 schreef odie22 het volgende:
was een lekker stream avondje , maar nu bedtijd![]()
Ik ook niet.quote:
Ze zijn erachter hoe Charlotte en Lindsey zijn. Smerige streek gisteravond.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 06:04 schreef Tuttebolleke het volgende:
Goedemorgen ☕️![]()
Ohhh heb ik veel gemist ?
Zo ja, jammer…….
Is Chiara eruit ?
Micangelo mag ook 😁
Zijn ze erachter gekomen hoe Chiara is en dat ze het nu wel mogen zeggen van BB ?
Vertel ! !!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 06:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zijn erachter hoe Charlotte en Lindsey zijn. Smerige streek gisteravond.
Charlotte en Lindsey deden bij Chiara een slang na in hun act. Ze hebben zich daarna in allerlei bochten gewrongen met het afzwakken en excuses.quote:
Morguhquote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
Die bak koffie is nodig
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |