Dank, maar denk niet dat die persoon daar op zit te wachten. Maar dat betekend niet dat ik gewoon kan Cossen en kijken.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:48 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
En ik had medelijden met Rob die nu thuis op de bank ligt, de streams aan heeft en nog dat Engelse gelul hoorde.
Oh nu geen Engels gelul, maar Jolien die het over poep naar achteren heeft en naar poep naar voren hangen, been tot been en een holle rug, dat enkel die poep beweegt, nu in uw nek,
Kodi ze kunnen werkelijk op je vertrouwen en bouwen. Dus de persooon die je van Oostenrijk naar Nederland gaat begeleiden laat je kennis maken met de streams van Big Brother en de COS?
Goede reis, veel plezier en eetsmakelijk.
Ja hč ! 2x een uur buiten gestaan 🥶quote:Op maandag 27 februari 2023 14:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Tuttebolleke, ik was even boodschappen doen bbrrr wat is het vies koud buiten
Yes !!! Ik ben niet de enige die een hekel heeft aan sneeuw 🥳quote:Op maandag 27 februari 2023 16:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Het is dat ik onderweg ben naar Oostenrijk maar anders zou ik nu nog over het hek gaan staan schreeuwen kap met dat Engels domme doos!
nee, ik ben niet onderweg voor vakantie en ga ook niet skiėn, ik haat sneeuw.
oo bbrrrr het was echt vies waterkoud vandaagquote:Op maandag 27 februari 2023 18:11 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ja hč ! 2x een uur buiten gestaan 🥶
Dat kan je wel stellen. Heb de laatste paar uur niet meer gezien.quote:
Tsjongejongejongequote:Op dinsdag 28 februari 2023 00:05 schreef odie22 het volgende:
was een lekker stream avondje , maar nu bedtijd![]()
slaap lekkerquote:Op dinsdag 28 februari 2023 00:05 schreef odie22 het volgende:
was een lekker stream avondje , maar nu bedtijd![]()
Ik ook niet.quote:
Ze zijn erachter hoe Charlotte en Lindsey zijn. Smerige streek gisteravond.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 06:04 schreef Tuttebolleke het volgende:
Goedemorgen ☕️![]()
Ohhh heb ik veel gemist ?
Zo ja, jammer…….
Is Chiara eruit ?
Micangelo mag ook 😁
Zijn ze erachter gekomen hoe Chiara is en dat ze het nu wel mogen zeggen van BB ?
Vertel ! !!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 06:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zijn erachter hoe Charlotte en Lindsey zijn. Smerige streek gisteravond.
Charlotte en Lindsey deden bij Chiara een slang na in hun act. Ze hebben zich daarna in allerlei bochten gewrongen met het afzwakken en excuses.quote:
Morguhquote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
Die bak koffie is nodig
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |