Productie zal wel een chauffeur hebben geregeldquote:Op maandag 27 februari 2023 09:08 schreef Koos1958 het volgende:
Charlotte haar moeder had dus nooit verre afstanden gereden en nu na het verlies van haar vader dit wel moet doen maar moeilijk vind of zo
de zollen met deze psychodingenquote:Op maandag 27 februari 2023 09:03 schreef Koos1958 het volgende:
Charlotte zegt dat haar moeder achter de spiegel was. Denk zelf van niet omdat toen in jaar van jill haar opa ook te zien was en dat was opgenomen geloof ik
Die mute dus ook keihard charlottekequote:Op maandag 27 februari 2023 09:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Zus van Chiara heeft altijd een sterke mening over mensen
Vraagt zich wat ze er nu allemaal van vindt
hoop nog steeds dat die haar komt steunen aangezien ze alles in afkortingen zegtquote:Op maandag 27 februari 2023 09:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Ja leuk!! 😆🤣quote:Op maandag 27 februari 2023 09:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hoop nog steeds dat die haar komt steunen aangezien ze alles in afkortingen zegt
Mensen met sterke mening over andere en tegen anderen kunnen er meestal niet tegen als ze zelf kritiek krijgenquote:Op maandag 27 februari 2023 09:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara heeft het ook maar dat ziet ze zelf ook niet.quote:Op maandag 27 februari 2023 09:11 schreef Kodiak100 het volgende:
🤮quote:Op maandag 27 februari 2023 09:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Ma ik ben sowieso goed met mijn tong
Niet eens😉quote:Op maandag 27 februari 2023 09:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Mensen met sterke mening over andere en tegen anderen kunnen er meestal niet tegen als ze zelf kritiek krijgen
Brrr peuterventje om dat over zichzelf te zeggen.quote:Op maandag 27 februari 2023 09:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Ma ik ben sowieso goed met mijn tong
Runs in the family kennelijk.quote:Op maandag 27 februari 2023 08:48 schreef Ireth het volgende:
Wat een hysterische dramaqeeun die moeder
En charlotte heeft al brood gemaakt wat nu al in de oven staat.quote:Op maandag 27 februari 2023 09:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Bart zit er ook maar te zitten.
MA gaat strak brood maken.
Volkoren als je wilt vraagt Jason
Chiara maakt een wit
MA een bruin
Volgens mij komt ie niet verder dan het niveau van "Lieve Mona.."quote:
Dat dacht ik ook alquote:Op maandag 27 februari 2023 09:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij komt ie niet verder dan het niveau van "Lieve Mona.."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |