Haar moeder heeft een drie daags arangement in een luxe hotel aangeboden gekregen tot vandaag van BBquote:Op maandag 27 februari 2023 08:40 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Haar moeder stond aan de andere kant van de spiegel
Ik heb een soort van gezonde jaloezie. Ik kan bij veel dingen / gebeurtenissen denken "ooooewww dat wil ik ook!!!!" maar wel zonder de ander het te misgunnen...quote:Op maandag 27 februari 2023 08:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jaloezie is een lelijke eigenschap bij mensen. Ik snap dat echt niet ik gun mensen altijd het beste in hun leven. Teken dat je ontevreden met je eigen leven bent als je jaloers bent.
Oh ok nou ze kreeg wat tenminstequote:
Ja dat dus.. zat ik me net te bedenken😉😁quote:Op maandag 27 februari 2023 08:54 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Haar moeder heeft een drie daags arangement in een luxe hotel aangeboden gekregen tot vandaag van BB
Dat is gezonde jaloezie.Wat chiara laat zien is misgunnen.quote:Op maandag 27 februari 2023 08:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb een soort van gezonde jaloezie. Ik kan bij veel dingen / gebeurtenissen denken "ooooewww dat wil ik ook!!!!" maar wel zonder de ander het te misgunnen...
Ja en ik dacht haar eerst te horen zeggen: ik gun het haar niet?quote:Op maandag 27 februari 2023 08:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die brief kan charlotte niets aan doen had Bart haar gegeven ook aan jolien. Gewoon haar karakter hoe ze zich nu weer neerzet van chiara. Lijkt wel kleinkind
Omdat het een positieve boost geeft aan charlotte zei ze ook nogquote:Op maandag 27 februari 2023 08:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja en ik dacht haar eerst te horen zeggen: ik gun het haar niet?
En even later weer wel..
Dat deed zij ook.. ze maakte alleen daarna nog de vergelijking.. ze heeft ook tot 3 x tor gezegd dat ze het haar gunde.. maar...😉quote:Op maandag 27 februari 2023 08:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb een soort van gezonde jaloezie. Ik kan bij veel dingen / gebeurtenissen denken "ooooewww dat wil ik ook!!!!" maar wel zonder de ander het te misgunnen...
Ja omdat ze goed moet voorkomen natuurlijkquote:Op maandag 27 februari 2023 08:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja en ik dacht haar eerst te horen zeggen: ik gun het haar niet?
En even later weer wel..
Bart heeft er momenteel ook moeite mee.. ook weinig van thuis dacht dat maandag een freeze voor hem zou zijn!!quote:Op maandag 27 februari 2023 08:56 schreef ledn81 het volgende:
Bart heeft bewogen tijdens de freeze![]()
Beautypakket door het putje![]()
(zal wel door de vingers gezien worden)
Wat ziet febo niet door de vingers, zeker als het om Charlotte gaat.quote:Op maandag 27 februari 2023 08:56 schreef ledn81 het volgende:
BB heeft al gezegd dat de freeze gelukt isquote:Op maandag 27 februari 2023 08:56 schreef ledn81 het volgende:
Ias bewoog ook in zijn bedquote:Op maandag 27 februari 2023 08:56 schreef ledn81 het volgende:
En terecht dat dat door de vingers gezien wordt. Een lopende kraan met kans op overstroming kan gevaarlijke situaties en een hoop ellende veroorzaken.quote:Op maandag 27 februari 2023 08:56 schreef ledn81 het volgende:
Hij heeft vaak erg droge humorquote:Op maandag 27 februari 2023 09:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Waar is je polo van de dierentuin wordt aan Bart gevraagd?
Bart draagt de CEO die dan?
Productie zal wel een chauffeur hebben geregeldquote:Op maandag 27 februari 2023 09:08 schreef Koos1958 het volgende:
Charlotte haar moeder had dus nooit verre afstanden gereden en nu na het verlies van haar vader dit wel moet doen maar moeilijk vind of zo
de zollen met deze psychodingenquote:Op maandag 27 februari 2023 09:03 schreef Koos1958 het volgende:
Charlotte zegt dat haar moeder achter de spiegel was. Denk zelf van niet omdat toen in jaar van jill haar opa ook te zien was en dat was opgenomen geloof ik
Die mute dus ook keihard charlottekequote:Op maandag 27 februari 2023 09:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Zus van Chiara heeft altijd een sterke mening over mensen
Vraagt zich wat ze er nu allemaal van vindt
hoop nog steeds dat die haar komt steunen aangezien ze alles in afkortingen zegtquote:Op maandag 27 februari 2023 09:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Ja leuk!! 😆🤣quote:Op maandag 27 februari 2023 09:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hoop nog steeds dat die haar komt steunen aangezien ze alles in afkortingen zegt
Mensen met sterke mening over andere en tegen anderen kunnen er meestal niet tegen als ze zelf kritiek krijgenquote:Op maandag 27 februari 2023 09:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara heeft het ook maar dat ziet ze zelf ook niet.quote:Op maandag 27 februari 2023 09:11 schreef Kodiak100 het volgende:
🤮quote:Op maandag 27 februari 2023 09:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Ma ik ben sowieso goed met mijn tong
Niet eens😉quote:Op maandag 27 februari 2023 09:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Mensen met sterke mening over andere en tegen anderen kunnen er meestal niet tegen als ze zelf kritiek krijgen
Brrr peuterventje om dat over zichzelf te zeggen.quote:Op maandag 27 februari 2023 09:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Ma ik ben sowieso goed met mijn tong
Runs in the family kennelijk.quote:Op maandag 27 februari 2023 08:48 schreef Ireth het volgende:
Wat een hysterische dramaqeeun die moeder
En charlotte heeft al brood gemaakt wat nu al in de oven staat.quote:Op maandag 27 februari 2023 09:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Bart zit er ook maar te zitten.
MA gaat strak brood maken.
Volkoren als je wilt vraagt Jason
Chiara maakt een wit
MA een bruin
Volgens mij komt ie niet verder dan het niveau van "Lieve Mona.."quote:
Dat dacht ik ook alquote:Op maandag 27 februari 2023 09:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij komt ie niet verder dan het niveau van "Lieve Mona.."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |