Klopt!!quote:Op maandag 27 februari 2023 08:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Die zat gewoon beweging uit te lokken, beweeg je hand op mijn zei ze geloof ik ook nog dacht ik
Zij heeft geen lenzen toch, nog nooit gezien bij haarquote:Op maandag 27 februari 2023 08:29 schreef Hunter het volgende:
Charlotte had haar lenzen niet in dus heeft het maar half gezien
Maar had al wel haar neus terug op gezet.quote:Op maandag 27 februari 2023 08:29 schreef Hunter het volgende:
Oh toch hahaquote:Op maandag 27 februari 2023 08:29 schreef Hunter het volgende:
Sl erafquote:Op maandag 27 februari 2023 08:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Zij heeft geen lenzen toch, nog nooit gezien bij haar
Ja heeft ze wel ziet weinig zonderquote:Op maandag 27 februari 2023 08:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Zij heeft geen lenzen toch, nog nooit gezien bij haar
Ja hoorde ik het toch goed, echt vuil ze weet toch dat ze niet mocht bewegen en meerdere keren uit te lokkenquote:
oh mei kottquote:Op maandag 27 februari 2023 08:26 schreef Kayro het volgende:
Charlotteke moeder in de spiegel badkamer... big drama!!
Ik denk dat familie echt de opdracht krijg ze te moeten laten bewegen. Dat merkte je bij MA’s oma ook, die bleef nog even stilstaan en nadenken wat te doen om een reactie van hem te krijgen.quote:Op maandag 27 februari 2023 08:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Die zat gewoon beweging uit te lokken, beweeg je hand op mijn zei ze geloof ik ook nog dacht ik
Had al getypt idd tegen hunterquote:Op maandag 27 februari 2023 08:32 schreef Kayro het volgende:
[..]
Sl eraf
denk dat je bb net zelf heb horen zeggen.. geen lenzen in😉
Ja dat is zo jahquote:Op maandag 27 februari 2023 08:34 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Ik denk dat familie echt de opdracht krijg ze te moeten laten bewegen. Dat merkte je bij MA’s oma ook, die bleef nog even stilstaan en nadenken wat te doen om een reactie van hem te krijgen.
Is gewoon zaterdag opgenomenquote:Op maandag 27 februari 2023 08:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hele week drama lopen maken dat haar moeder zo ver moet rijden.
Die komt gewoon 3x in een week.
Ja, die hond bleef ook extra lang stilstaan bij Jolienquote:Op maandag 27 februari 2023 08:34 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Ik denk dat familie echt de opdracht krijg ze te moeten laten bewegen. Dat merkte je bij MA’s oma ook, die bleef nog even stilstaan en nadenken wat te doen om een reactie van hem te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |