wat weet die sukkel nou welquote:Op zondag 26 februari 2023 21:53 schreef Kodiak100 het volgende:
ias wist niet dat vlees halal geslacht kon worden
Staat hier al ledn81 in BB / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] Big Brother 2023quote:
Ja,die met die lekkere poepquote:Op zondag 26 februari 2023 22:00 schreef mario390 het volgende:
is dat joliens komische vent??
[ afbeelding ]
Poep is Belgisch/Vlaams voor kontquote:
maar ik dacht om dat zij belgse is dequote:Op zondag 26 februari 2023 22:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Poep is Belgisch/Vlaams voor kont
En poepen is weer Belgisch/Vlaams voor neuken..... snap jij het nog![]()
Ik denk dat jij 'n beetje in de war bent, heeft niets met schijten te makenquote:Op zondag 26 februari 2023 22:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar ik dacht om dat zij belgse is de
bedoelen de kont, maar het is schijten
en jolien makt beelden van
wel dat typten somige hier,jolien makt beelden van wat zijquote:Op zondag 26 februari 2023 22:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij 'n beetje in de war bent, heeft niets met schijten te maken
Ik verwacht zelf eerder iemand van de andere kamer en dat hij er dan zelf ook nog op staat ookquote:Op zondag 26 februari 2023 22:18 schreef Kodiak100 het volgende:
onze kart kleuter als ik nu de PoN pak, dan ga ik de geschiedenis in
ja maar, jij snapt ons nooit, waarom zou je dan die ene keer het wel gesnapt hebbenquote:Op zondag 26 februari 2023 22:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel dat typten somige hier,jolien makt beelden van wat zij
kakt en zendet het bernt
neequote:Op zondag 26 februari 2023 22:20 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja maar, jij snapt ons nooit, waarom zou je dan die ene keer het wel gesnapt hebben
man man deze dome jongquote:Op zondag 26 februari 2023 22:22 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
oh oh , als pappie dit ziet
Charlotte vrijspelen en dan Jason er naast zettenquote:Op zondag 26 februari 2023 22:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Als ias pon wint dan staan wij er op aldus MA
Chiara dan is dat zo
Em dan Michelangelo eruitquote:Op zondag 26 februari 2023 22:27 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Charlotte vrijspelen en dan Jason er naast zetten
ja jou denkt ook dat kijkers geloven datquote:Op zondag 26 februari 2023 22:30 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
iets aangepast , alles voor de fans
lukken bij de deur uitquote:Op zondag 26 februari 2023 22:31 schreef Tuinfluitert het volgende:
Michelangelo: ik ben benieuwd of het mij nog gaat lukken.
Gaat denk over de PON.quote:Op zondag 26 februari 2023 22:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
lukken bij de deur uit
en opdonderen
Dan gaat hij weer proberen een bommetje te gooienquote:Op zondag 26 februari 2023 22:18 schreef Kodiak100 het volgende:
onze kart kleuter als ik nu de PoN pak, dan ga ik de geschiedenis in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig Sonnenscheinquote:Op zondag 26 februari 2023 22:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
lukken bij de deur uit
en opdonderen
Ik zou het mooi vinden als Cruella samen met Charlotte genomineerd staat en dat Charlotte als eerste veilig gesteld wordt door de kijkers...laat haar maar snel terug kruipen in haar slangenkuil.quote:
Als de rest zo blijft roddelen en druk bezig met nominaties en Pon's gaat hij 1 april als laatste die hut uit.quote:
zij will hem niet pijn doen deswegen zegt zij niksquote:Op zondag 26 februari 2023 22:42 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Hoop ik ook, vervelend verwend joch.
Precies, met de winst. Met als goede tweede Charlotte, omdat ze zo'n aardig meisje is die altijd spontaan naar iedereen reageert en nooit lelijk over iemand praat achter iemands rug.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2023 22:47 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
dr pimplepopper is er ook weer
Ziet dit knulletje als een jonger broertje, neefje die komt logeren.quote:Op zondag 26 februari 2023 22:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij will hem niet pijn doen deswegen zegt zij niks
Code verzinnen voor?quote:Op zondag 26 februari 2023 22:50 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ziet dit knulletje als een jonger broertje, neefje die komt logeren.
Michelangelo: kunnen we een code verzinnen?
Chiara: ga er over nadenken.
ff zijn kwakje kwijt en weer doorquote:Op zondag 26 februari 2023 22:54 schreef BBERTJE het volgende:
Dit komt van twitter:
MA: “dat verdient een knuffel” x5
chiara: negeert x5
take the hint bruh
Begin alvast maar te rennen of fietsenquote:Op zondag 26 februari 2023 22:55 schreef mario390 het volgende:
als zij geen knuffel will will zij niet
ik werd boos
Chiara weet dat ze verliest van Charlotte dat is geen verrassing voor haarquote:Op zondag 26 februari 2023 22:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik zou het mooi vinden als Cruella samen met Charlotte genomineerd staat en dat Charlotte als eerste veilig gesteld wordt door de kijkers...laat haar maar snel terug kruipen in haar slangenkuil.
wat zeg je robquote:Op zondag 26 februari 2023 22:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Alle zooi staat nog in de keuken, Ali en ias zijn zo naar bed gegaan.
Jason gaat het nog even opruimen
Die jongen is te goed
die is helemaal hoteldebotel, en die slang profiteert er vanquote:Op zondag 26 februari 2023 23:16 schreef BBERTJE het volgende:
[..]
Deze man krijgt hij geen knuffel probeert die wat anders.... vermoeiend
en de rest van de kijkersquote:Op zondag 26 februari 2023 23:19 schreef Kodiak100 het volgende:
MA beweert dat hij binnen 1 minuut Chiara in slaap heeft
Hij hoeft alleen maar te beginnen met "ik kende een meissie..."quote:Op zondag 26 februari 2023 23:19 schreef Kodiak100 het volgende:
MA beweert dat hij binnen 1 minuut Chiara in slaap heeft
quote:Op zondag 26 februari 2023 23:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij hoeft alleen maar te beginnen met "ik kende een meissie..."
Volgende live zullen er hopelijk toch eens vragen over gesteld worden of in de dbk hoe het zitquote:
quote:Op zondag 26 februari 2023 22:35 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
kijk maar uit dat je niet neus en al er aftrekt
Gewoon 2 duimpjes naar boven toch ?quote:Op zondag 26 februari 2023 22:50 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ziet dit knulletje als een jonger broertje, neefje die komt logeren.
Michelangelo: kunnen we een code verzinnen?
Chiara: ga er over nadenken.
Michelangelo: Maar we zeggen de code niet hardop.
Dr moeder maakt net zo'n drama.. heul verhaalquote:Op maandag 27 februari 2023 08:25 schreef Hunter het volgende:
Door de spiegel heen
iemand achter de spiegel
Overdreven gedoe, ze is pas anderhalve maand wegquote:Op maandag 27 februari 2023 08:27 schreef Kayro het volgende:
[..]
Dr moeder maakt net zo'n drama.. heul verhaal
Die zat gewoon beweging uit te lokken, beweeg je hand op mijn zei ze geloof ik ook nog dacht ikquote:Op maandag 27 februari 2023 08:27 schreef Kayro het volgende:
[..]
Dr moeder maakt net zo'n drama.. heul verhaal
🤣🤣🤣 damn opnieuw is nie eerlijk!!quote:Op maandag 27 februari 2023 08:29 schreef Hunter het volgende:
Charloote had haar lenzen niet in dus heeft het maar half gezien
Klopt!!quote:Op maandag 27 februari 2023 08:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Die zat gewoon beweging uit te lokken, beweeg je hand op mijn zei ze geloof ik ook nog dacht ik
Zij heeft geen lenzen toch, nog nooit gezien bij haarquote:Op maandag 27 februari 2023 08:29 schreef Hunter het volgende:
Charlotte had haar lenzen niet in dus heeft het maar half gezien
Maar had al wel haar neus terug op gezet.quote:Op maandag 27 februari 2023 08:29 schreef Hunter het volgende:
Oh toch hahaquote:Op maandag 27 februari 2023 08:29 schreef Hunter het volgende:
Sl erafquote:Op maandag 27 februari 2023 08:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Zij heeft geen lenzen toch, nog nooit gezien bij haar
Ja heeft ze wel ziet weinig zonderquote:Op maandag 27 februari 2023 08:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Zij heeft geen lenzen toch, nog nooit gezien bij haar
Ja hoorde ik het toch goed, echt vuil ze weet toch dat ze niet mocht bewegen en meerdere keren uit te lokkenquote:
oh mei kottquote:Op maandag 27 februari 2023 08:26 schreef Kayro het volgende:
Charlotteke moeder in de spiegel badkamer... big drama!!
Ik denk dat familie echt de opdracht krijg ze te moeten laten bewegen. Dat merkte je bij MA’s oma ook, die bleef nog even stilstaan en nadenken wat te doen om een reactie van hem te krijgen.quote:Op maandag 27 februari 2023 08:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Die zat gewoon beweging uit te lokken, beweeg je hand op mijn zei ze geloof ik ook nog dacht ik
Had al getypt idd tegen hunterquote:Op maandag 27 februari 2023 08:32 schreef Kayro het volgende:
[..]
Sl eraf
denk dat je bb net zelf heb horen zeggen.. geen lenzen in😉
Ja dat is zo jahquote:Op maandag 27 februari 2023 08:34 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Ik denk dat familie echt de opdracht krijg ze te moeten laten bewegen. Dat merkte je bij MA’s oma ook, die bleef nog even stilstaan en nadenken wat te doen om een reactie van hem te krijgen.
Is gewoon zaterdag opgenomenquote:Op maandag 27 februari 2023 08:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hele week drama lopen maken dat haar moeder zo ver moet rijden.
Die komt gewoon 3x in een week.
Ja, die hond bleef ook extra lang stilstaan bij Jolienquote:Op maandag 27 februari 2023 08:34 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Ik denk dat familie echt de opdracht krijg ze te moeten laten bewegen. Dat merkte je bij MA’s oma ook, die bleef nog even stilstaan en nadenken wat te doen om een reactie van hem te krijgen.
Ja kreeg hij speciaal de opdracht voor òokquote:Op maandag 27 februari 2023 08:40 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ja, die hond bleef ik extra lang stilstaan bij Jolien
quote:Op maandag 27 februari 2023 08:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja kreeg hij speciaal de opdracht voor òok![]()
Ook al gedacht. Waarschijnlijk staat daar dan ook iets tegenover, maar wat ???quote:Op maandag 27 februari 2023 08:34 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Zij had alleen een schreeuwende man aan het hek en een vader die niets mocht zeggen..quote:Op maandag 27 februari 2023 08:44 schreef Koos1958 het volgende:
Chiara jaloers op dat charlotte haar moeder tegen haar mocht praten achter een spiegel. Zelf heeft ze mogen knuffelen met haar vader
Volgens mij heeft pa haar genoeg gezegdquote:Op maandag 27 februari 2023 08:46 schreef Kayro het volgende:
[..]
Zij had alleen een schreeuwende man aan het hek en een vader die niets mocht zeggen..
Het zal weer eens nietquote:Op maandag 27 februari 2023 08:44 schreef Koos1958 het volgende:
Chiara jaloers op dat charlotte haar moeder tegen haar mocht praten achter een spiegel. Zelf heeft ze mogen knuffelen met haar vader
Die brief kan charlotte niets aan doen had Bart haar gegeven ook aan jolien. Gewoon haar karakter hoe ze zich nu weer neerzet van chiara. Lijkt wel kleinkindquote:Op maandag 27 februari 2023 08:47 schreef Monique___ het volgende:
gelukkig gunt ze het haar wel.. maaaar.. gun factor van haar.. al brief.. nu dit.. krijgt char alleen maar kracht uit..
leuke prijs ook nog voor de freeze die volgens bart niet gelukt want..
Kreeg jolien een prijs na de gelukte freeze?
Heb zij weerquote:Op maandag 27 februari 2023 08:45 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus chiara stel je niet aan jaloerse muts. Knuffelen met je vader lijkt me heel mooi om te hebben gehad en weer janken iets wat ze charlotte verwijt.brrr blijft een naar mens
Het is wel een beetje zeurderig inderdaadquote:Op maandag 27 februari 2023 08:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die brief kan charlotte niets aan doen had Bart haar gegeven ook aan jolien. Gewoon haar karakter hoe ze zich nu weer neerzet van chiara. Lijkt wel kleinkind
Jaloezie is een lelijke eigenschap bij mensen. Ik snap dat echt niet ik gun mensen altijd het beste in hun leven. Teken dat je ontevreden met je eigen leven bent als je jaloers bent.quote:Op maandag 27 februari 2023 08:50 schreef -river- het volgende:
Ik zal het nooit begrijpen waarom je jaloers moet zijn op wat een ander krijgt, je gunt je medebewoners gewoon alles en wie weet krijg je zelf ook iets leuks.
Een week gratis douchen voor iedereen.quote:Op maandag 27 februari 2023 08:47 schreef Monique___ het volgende:
gelukkig gunt ze het haar wel.. maaaar.. gun factor van haar.. al brief.. nu dit.. krijgt char alleen maar kracht uit..
leuke prijs ook nog voor de freeze die volgens bart niet gelukt want..
Kreeg jolien een prijs na de gelukte freeze?
quote:Op maandag 27 februari 2023 08:48 schreef Ireth het volgende:
Wat een hysterische dramaqeeun die moeder
Chiara had een foto gekregen en een ring ze is echt jankerd hoor.quote:Op maandag 27 februari 2023 08:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die brief kan charlotte niets aan doen had Bart haar gegeven ook aan jolien. Gewoon haar karakter hoe ze zich nu weer neerzet van chiara. Lijkt wel kleinkind
Alleen een ringquote:Op maandag 27 februari 2023 08:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Chiara had een foto gekregen en een ring ze is echt jankerd hoor.
Jaloers mokkel oh wat valt zij tegen zeg
Haar moeder heeft een drie daags arangement in een luxe hotel aangeboden gekregen tot vandaag van BBquote:Op maandag 27 februari 2023 08:40 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Haar moeder stond aan de andere kant van de spiegel
Ik heb een soort van gezonde jaloezie. Ik kan bij veel dingen / gebeurtenissen denken "ooooewww dat wil ik ook!!!!" maar wel zonder de ander het te misgunnen...quote:Op maandag 27 februari 2023 08:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jaloezie is een lelijke eigenschap bij mensen. Ik snap dat echt niet ik gun mensen altijd het beste in hun leven. Teken dat je ontevreden met je eigen leven bent als je jaloers bent.
Oh ok nou ze kreeg wat tenminstequote:
Ja dat dus.. zat ik me net te bedenken😉😁quote:Op maandag 27 februari 2023 08:54 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Haar moeder heeft een drie daags arangement in een luxe hotel aangeboden gekregen tot vandaag van BB
Dat is gezonde jaloezie.Wat chiara laat zien is misgunnen.quote:Op maandag 27 februari 2023 08:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb een soort van gezonde jaloezie. Ik kan bij veel dingen / gebeurtenissen denken "ooooewww dat wil ik ook!!!!" maar wel zonder de ander het te misgunnen...
Ja en ik dacht haar eerst te horen zeggen: ik gun het haar niet?quote:Op maandag 27 februari 2023 08:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Omdat het een positieve boost geeft aan charlotte zei ze ook nogquote:Op maandag 27 februari 2023 08:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja en ik dacht haar eerst te horen zeggen: ik gun het haar niet?
En even later weer wel..
Dat deed zij ook.. ze maakte alleen daarna nog de vergelijking.. ze heeft ook tot 3 x tor gezegd dat ze het haar gunde.. maar...😉quote:Op maandag 27 februari 2023 08:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb een soort van gezonde jaloezie. Ik kan bij veel dingen / gebeurtenissen denken "ooooewww dat wil ik ook!!!!" maar wel zonder de ander het te misgunnen...
Ja omdat ze goed moet voorkomen natuurlijkquote:Op maandag 27 februari 2023 08:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja en ik dacht haar eerst te horen zeggen: ik gun het haar niet?
En even later weer wel..
Bart heeft er momenteel ook moeite mee.. ook weinig van thuis dacht dat maandag een freeze voor hem zou zijn!!quote:Op maandag 27 februari 2023 08:56 schreef ledn81 het volgende:
Bart heeft bewogen tijdens de freeze![]()
Beautypakket door het putje![]()
(zal wel door de vingers gezien worden)
Wat ziet febo niet door de vingers, zeker als het om Charlotte gaat.quote:Op maandag 27 februari 2023 08:56 schreef ledn81 het volgende:
BB heeft al gezegd dat de freeze gelukt isquote:Op maandag 27 februari 2023 08:56 schreef ledn81 het volgende:
Ias bewoog ook in zijn bedquote:Op maandag 27 februari 2023 08:56 schreef ledn81 het volgende:
En terecht dat dat door de vingers gezien wordt. Een lopende kraan met kans op overstroming kan gevaarlijke situaties en een hoop ellende veroorzaken.quote:Op maandag 27 februari 2023 08:56 schreef ledn81 het volgende:
Hij heeft vaak erg droge humorquote:Op maandag 27 februari 2023 09:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Waar is je polo van de dierentuin wordt aan Bart gevraagd?
Bart draagt de CEO die dan?
Productie zal wel een chauffeur hebben geregeldquote:Op maandag 27 februari 2023 09:08 schreef Koos1958 het volgende:
Charlotte haar moeder had dus nooit verre afstanden gereden en nu na het verlies van haar vader dit wel moet doen maar moeilijk vind of zo
de zollen met deze psychodingenquote:Op maandag 27 februari 2023 09:03 schreef Koos1958 het volgende:
Charlotte zegt dat haar moeder achter de spiegel was. Denk zelf van niet omdat toen in jaar van jill haar opa ook te zien was en dat was opgenomen geloof ik
Die mute dus ook keihard charlottekequote:Op maandag 27 februari 2023 09:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Zus van Chiara heeft altijd een sterke mening over mensen
Vraagt zich wat ze er nu allemaal van vindt
hoop nog steeds dat die haar komt steunen aangezien ze alles in afkortingen zegtquote:Op maandag 27 februari 2023 09:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Ja leuk!! 😆🤣quote:Op maandag 27 februari 2023 09:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hoop nog steeds dat die haar komt steunen aangezien ze alles in afkortingen zegt
Mensen met sterke mening over andere en tegen anderen kunnen er meestal niet tegen als ze zelf kritiek krijgenquote:Op maandag 27 februari 2023 09:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara heeft het ook maar dat ziet ze zelf ook niet.quote:Op maandag 27 februari 2023 09:11 schreef Kodiak100 het volgende:
🤮quote:Op maandag 27 februari 2023 09:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Ma ik ben sowieso goed met mijn tong
Niet eens😉quote:Op maandag 27 februari 2023 09:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Mensen met sterke mening over andere en tegen anderen kunnen er meestal niet tegen als ze zelf kritiek krijgen
Brrr peuterventje om dat over zichzelf te zeggen.quote:Op maandag 27 februari 2023 09:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Ma ik ben sowieso goed met mijn tong
Runs in the family kennelijk.quote:Op maandag 27 februari 2023 08:48 schreef Ireth het volgende:
Wat een hysterische dramaqeeun die moeder
En charlotte heeft al brood gemaakt wat nu al in de oven staat.quote:Op maandag 27 februari 2023 09:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Bart zit er ook maar te zitten.
MA gaat strak brood maken.
Volkoren als je wilt vraagt Jason
Chiara maakt een wit
MA een bruin
Volgens mij komt ie niet verder dan het niveau van "Lieve Mona.."quote:
Dat dacht ik ook alquote:Op maandag 27 februari 2023 09:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij komt ie niet verder dan het niveau van "Lieve Mona.."
Wordt idd beter met de week.quote:Op maandag 27 februari 2023 09:08 schreef lonneberga het volgende:
Ik vind Bart wel een leuke man,gun hem een finaleplek
Hij deed het om haar te fucken aldus mevrouw zelfquote:Op maandag 27 februari 2023 09:33 schreef Monique___ het volgende:
haar ex had een witte broek aan bij het kopje koffiie
en ze blieft geen witte broek!
Die knul is echt zielig in zijn gedrag wat betreft meisjes.quote:Op maandag 27 februari 2023 09:31 schreef Monique___ het volgende:
mimi: stel je voor met een freeze in 1x een ex hierbinnen, doen ze in italie
chiara: wat zou je doen
mimi: uitlachen
jason: dit is gewoon mega toxic gedacht van jou
mimi: omdat die vraag aan mij gesteld is 'jonguh'.
Waarom zegt ze het danquote:Op maandag 27 februari 2023 09:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Mega toxic gedachte aldus Jason .
Stel ze brengen Jorn hier binnen vraagt Chiara zich af
Maar dat gaan ze niet doen en hij gaat dat ook niet doen 100000%
chiara zingt hoop ikquote:Op maandag 27 februari 2023 09:14 schreef Kayro het volgende:
Off topic:
Wat gaan chiara en Bart doen met de talent week?
Was een lekker rustig momentje, heb er net als Bart ff van zitten genieten..quote:Op maandag 27 februari 2023 09:36 schreef Koos1958 het volgende:
Bart zit al een tijd doodstil buiten in een stoel.oh begint nu met charlotte te praten.
big brother bringt haarquote:Op maandag 27 februari 2023 09:20 schreef Koos1958 het volgende:
Charlotte is spiegels aan het controleren of ze er achter kan kijken
klopt italie vipp volg ikquote:Op maandag 27 februari 2023 09:31 schreef Monique___ het volgende:
mimi: stel je voor met een freeze in 1x een ex hierbinnen, doen ze in italie
chiara: wat zou je doen
mimi: uitlachen
jason: dit is gewoon mega toxic gedacht van jou
mimi: omdat die vraag aan mij gesteld is 'jonguh'.
dat heeft ze over voor haar poepekequote:Op maandag 27 februari 2023 09:41 schreef Ireth het volgende:
Best wel bizar, mamaqeeun zaterdag in de studio en weer terug naar België, vandaag in het huis en weer terug naar België en mocht Lot genomineerd blijven dan komende zaterdag weer op en neer
Zal wel in hotel hebben gezeten of het is opgenomen of zo. Hoe ze dat dan projecteren weet ik nietquote:Op maandag 27 februari 2023 09:41 schreef Ireth het volgende:
Best wel bizar, mamaqeeun zaterdag in de studio en weer terug naar België, vandaag in het huis en weer terug naar België en mocht Lot genomineerd blijven dan komende zaterdag weer op en neer
Dat doen ze al jaren in de Efteling. Dat werkt heel mooi met spiegelramen.quote:Op maandag 27 februari 2023 09:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zal wel in hotel hebben gezeten of het is opgenomen of zo. Hoe ze dat dan projecteren weet ik niet
Lot liet gister in bed weten dat ze in de dbk overleg hebben vandaag hoe het zit met haar nominatie.. of die eraf kan gaan door de opdrachten van deze week (als ze die wint). Dat had ze gevraagdquote:Op maandag 27 februari 2023 09:41 schreef Ireth het volgende:
Dat gebluf altijd van hem pff. Dure restaurant zal wel burgerking of een all you can eat voor 30.ppquote:Op maandag 27 februari 2023 09:44 schreef Monique___ het volgende:
mimi grootste tegenvaller? als ie afspreekt met meisje, dan zijn die altijd heeel materialistisch naar hem.. hij betaald alles, meisje wilde niet betalen, kapot gsm hoesje van guess gekocht, uit eten van duur restaurant, meisje blij,
nog iets gedaan wat best duur was (prive! .. vaag..)
ge hebt zoveel geld uitgegeven, ge hebt zeker genoeg..
Moraal van het verhaal: mimi betaalde alles.. met liefde.. ze maakte een opmerking en is profiteur
quote:Op maandag 27 februari 2023 09:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Lot liet gister in bed weten dat ze in de dbk overleg hebben vandaag hoe het zit met haar nominatie.. of die eraf kan gaan door de opdrachten van deze week (als ze die wint). Dat had ze gevraagd
Kans dus dat de nominatie weg gaat..
Hoop het, leuke streams
We kijken in dit soort gesprekken met Mimi naar een grote contact advertentiequote:Op maandag 27 februari 2023 09:44 schreef Monique___ het volgende:
mimi grootste tegenvaller? als ie afspreekt met meisje, dan zijn die altijd heeel materialistisch naar hem.. hij betaald alles, meisje wilde niet betalen, kapot gsm hoesje van guess gekocht, uit eten van duur restaurant, meisje blij,
nog iets gedaan wat best duur was (prive! .. vaag..)
ge hebt zoveel geld uitgegeven, ge hebt zeker genoeg..
Moraal van het verhaal: mimi betaalde alles.. met liefde.. ze maakte een opmerking en is profiteur
quote:Op maandag 27 februari 2023 09:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat gebluf altijd van hem pff. Dure restaurant zal wel burgerking of een all you can eat voor 30.pp
quote:Op maandag 27 februari 2023 09:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat gebluf altijd van hem pff. Dure restaurant zal wel burgerking of een all you can eat voor 30.pp
Toch geen keukenverkoper !quote:Op maandag 27 februari 2023 09:49 schreef Kodiak100 het volgende:
ex van Chiara had een prijs gewonnen zag ze in de H.
Salesman of the year
Hij kan goed praten
En luisteren kan hij als de beste.quote:Op maandag 27 februari 2023 09:40 schreef happyme28 het volgende:
Hoe die Mimi zichzelf altijd ophemelt in gesprekken. Ik, ik , ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |