Zal wel in hotel hebben gezeten of het is opgenomen of zo. Hoe ze dat dan projecteren weet ik nietquote:Op maandag 27 februari 2023 09:41 schreef Ireth het volgende:
Best wel bizar, mamaqeeun zaterdag in de studio en weer terug naar België, vandaag in het huis en weer terug naar België en mocht Lot genomineerd blijven dan komende zaterdag weer op en neer
Dat doen ze al jaren in de Efteling. Dat werkt heel mooi met spiegelramen.quote:Op maandag 27 februari 2023 09:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zal wel in hotel hebben gezeten of het is opgenomen of zo. Hoe ze dat dan projecteren weet ik niet
Lot liet gister in bed weten dat ze in de dbk overleg hebben vandaag hoe het zit met haar nominatie.. of die eraf kan gaan door de opdrachten van deze week (als ze die wint). Dat had ze gevraagdquote:Op maandag 27 februari 2023 09:41 schreef Ireth het volgende:
Best wel bizar, mamaqeeun zaterdag in de studio en weer terug naar België, vandaag in het huis en weer terug naar België en mocht Lot genomineerd blijven dan komende zaterdag weer op en neer
Dat gebluf altijd van hem pff. Dure restaurant zal wel burgerking of een all you can eat voor 30.ppquote:Op maandag 27 februari 2023 09:44 schreef Monique___ het volgende:
mimi grootste tegenvaller? als ie afspreekt met meisje, dan zijn die altijd heeel materialistisch naar hem.. hij betaald alles, meisje wilde niet betalen, kapot gsm hoesje van guess gekocht, uit eten van duur restaurant, meisje blij,
nog iets gedaan wat best duur was (prive! .. vaag..)
ge hebt zoveel geld uitgegeven, ge hebt zeker genoeg..
Moraal van het verhaal: mimi betaalde alles.. met liefde.. ze maakte een opmerking en is profiteur
quote:Op maandag 27 februari 2023 09:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Lot liet gister in bed weten dat ze in de dbk overleg hebben vandaag hoe het zit met haar nominatie.. of die eraf kan gaan door de opdrachten van deze week (als ze die wint). Dat had ze gevraagd
Kans dus dat de nominatie weg gaat..
Hoop het, leuke streams
We kijken in dit soort gesprekken met Mimi naar een grote contact advertentiequote:Op maandag 27 februari 2023 09:44 schreef Monique___ het volgende:
mimi grootste tegenvaller? als ie afspreekt met meisje, dan zijn die altijd heeel materialistisch naar hem.. hij betaald alles, meisje wilde niet betalen, kapot gsm hoesje van guess gekocht, uit eten van duur restaurant, meisje blij,
nog iets gedaan wat best duur was (prive! .. vaag..)
ge hebt zoveel geld uitgegeven, ge hebt zeker genoeg..
Moraal van het verhaal: mimi betaalde alles.. met liefde.. ze maakte een opmerking en is profiteur
quote:Op maandag 27 februari 2023 09:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat gebluf altijd van hem pff. Dure restaurant zal wel burgerking of een all you can eat voor 30.pp
quote:Op maandag 27 februari 2023 09:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat gebluf altijd van hem pff. Dure restaurant zal wel burgerking of een all you can eat voor 30.pp
Toch geen keukenverkoper !quote:Op maandag 27 februari 2023 09:49 schreef Kodiak100 het volgende:
ex van Chiara had een prijs gewonnen zag ze in de H.
Salesman of the year
Hij kan goed praten
En luisteren kan hij als de beste.quote:Op maandag 27 februari 2023 09:40 schreef happyme28 het volgende:
Hoe die Mimi zichzelf altijd ophemelt in gesprekken. Ik, ik , ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |