Wordt idd beter met de week.quote:Op maandag 27 februari 2023 09:08 schreef lonneberga het volgende:
Ik vind Bart wel een leuke man,gun hem een finaleplek
Hij deed het om haar te fucken aldus mevrouw zelfquote:Op maandag 27 februari 2023 09:33 schreef Monique___ het volgende:
haar ex had een witte broek aan bij het kopje koffiie
en ze blieft geen witte broek!
Die knul is echt zielig in zijn gedrag wat betreft meisjes.quote:Op maandag 27 februari 2023 09:31 schreef Monique___ het volgende:
mimi: stel je voor met een freeze in 1x een ex hierbinnen, doen ze in italie
chiara: wat zou je doen
mimi: uitlachen
jason: dit is gewoon mega toxic gedacht van jou
mimi: omdat die vraag aan mij gesteld is 'jonguh'.
Waarom zegt ze het danquote:Op maandag 27 februari 2023 09:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Mega toxic gedachte aldus Jason .
Stel ze brengen Jorn hier binnen vraagt Chiara zich af
Maar dat gaan ze niet doen en hij gaat dat ook niet doen 100000%
chiara zingt hoop ikquote:Op maandag 27 februari 2023 09:14 schreef Kayro het volgende:
Off topic:
Wat gaan chiara en Bart doen met de talent week?
Was een lekker rustig momentje, heb er net als Bart ff van zitten genieten..quote:Op maandag 27 februari 2023 09:36 schreef Koos1958 het volgende:
Bart zit al een tijd doodstil buiten in een stoel.oh begint nu met charlotte te praten.
big brother bringt haarquote:Op maandag 27 februari 2023 09:20 schreef Koos1958 het volgende:
Charlotte is spiegels aan het controleren of ze er achter kan kijken
klopt italie vipp volg ikquote:Op maandag 27 februari 2023 09:31 schreef Monique___ het volgende:
mimi: stel je voor met een freeze in 1x een ex hierbinnen, doen ze in italie
chiara: wat zou je doen
mimi: uitlachen
jason: dit is gewoon mega toxic gedacht van jou
mimi: omdat die vraag aan mij gesteld is 'jonguh'.
dat heeft ze over voor haar poepekequote:Op maandag 27 februari 2023 09:41 schreef Ireth het volgende:
Best wel bizar, mamaqeeun zaterdag in de studio en weer terug naar België, vandaag in het huis en weer terug naar België en mocht Lot genomineerd blijven dan komende zaterdag weer op en neer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |