weet wie je bedoeld maar kom even niet op zijn daan Dagboek.... nog iets maar heb hem nog niet gezienquote:Op woensdag 11 januari 2023 16:09 schreef Krambo het volgende:
Vorig jaar was er hier iemand, ik weet zijn usernaam niet meer, die alle streams opnam en op verzoek bepaalde fragmenten hier postte.
Zwerft diegene hier nog ergens rond?
Dat was namelijk wel super handig.
Bart Vandenbroek,quote:Op maandag 9 januari 2023 23:55 schreef rinardo het volgende:
Foto voor een snel overzicht , iedereen met naam bijelkaar
[ link | afbeelding ]
De meeste users van toen zitten nu voornamelijk bij Een jaar van je leven. Misschien dat je het daar even moet vragen? Ik denk dat je DGK_Tegengas bedoeld, die plaatst ook de filmpjes op Een jaar van je leven. De meesten van toen zien BB deze keer niet zo zitten.quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:09 schreef Krambo het volgende:
Vorig jaar was er hier iemand, ik weet zijn usernaam niet meer, die alle streams opnam en op verzoek bepaalde fragmenten hier postte.
Zwerft diegene hier nog ergens rond?
Dat was namelijk wel super handig.
Ja @DGK_Tegengas missen we welquote:Op donderdag 12 januari 2023 11:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De meeste users van toen zitten nu voornamelijk bij Een jaar van je leven. Misschien dat je het daar even moet vragen? Ik denk dat je DGK_Tegengas bedoeld, die plaatst ook de filmpjes op Een jaar van je leven. De meesten van toen zien BB deze keer niet zo zitten.
insta volgers en hoeveel ze erbij hebben gekregen.quote:Op zondag 8 januari 2023 18:28 schreef rinardo het volgende:
Alle instagrams
Rob : https://instagram.com/rob.big.brother.2023
Chayron : https://instagram.com/jacksonhermanos
Jason : https://instagram.com/jjasonglas
Danny : https://instagram.com/dannyvolker
Charlotte :https://instagram.com/char.dena
Michelangelo :https://instagram.com/michelangeloamendola
Chelsea : https://instagram.com/chelseaausma
Ali : https://instagram.com/aliburhan
Judy : https://instagram.com/aaskhole_
Lindsey : https://instagram.com/lindseyramerion
Bart : https://instagram.com/bartbigbrother2023
Jolien : https://www.instagram.com/jolienbosch
sws de zaterdagavonden wanneer de uitslagen bekend worden gemaakt van wie er exit is ! Alvast bedanktquote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:45 schreef Hoempah het volgende:
Als er interessante momenten zijn voor een filmpje dan mag je altijd taggen of een dm sturen.
Het goed volgen van twee rls vind ik persoonlijk wat lastig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
insta Ilse https://www.instagram.com/p/CnfOf-Nqhdb/quote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:11 schreef rinardo het volgende:
[..]
insta volgers en hoeveel ze erbij hebben gekregen.
Michelangelo: 12,2k + 1,4k
charlotte: 10,1k + 1,7k
jason: 6k + 1,1k
judy: 5,1k + 1k
Danny: 5k + 1,3k
chelsea:3,9k +1,5k
lindsay:2,7k + 800
ali: 1,6k +800
chayron: 1,1k + 900
rob: 964
bart: 917
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ergens in de cos. Misschien kan tegengas het hier ook plaatsen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door rinardo op 20-01-2023 18:05:09 ]Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door rinardo op 20-01-2023 18:04:58 ]Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
quote:Op donderdag 19 januari 2023 00:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Filmpjes van vanavond .....
Dit is alleen een afbeelding ik zie de filmpjes nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
Sorry was het vergeten, hier is het filmpje .....quote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ergens in de cos. Misschien kan tegengas het hier ook plaatsen?
Rob die trots is op zichzelf dat hij hij 50 dagen heeft volgehouden. Niet zo moeilijk als je daar 35 dagen van op de bank hebt gelegen!quote:Op maandag 20 februari 2023 08:56 schreef ledn81 het volgende:
Nog een filmpje van 19 februari
Big Brother 2023 Jolien verteld nog over de 'fanroom' en praten er later samen over in de slaapkamer
zijn er niet meer filmpjes dat ze voor het eerst de kartonnen meubels zien?quote:
Ik heb van stream 1 en 2 sowieso de eerste 15 minuten opgenomen van toen ze ze voor het eerst zagen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:56 schreef Paul het volgende:
[..]
zijn er niet meer filmpjes dat ze voor het eerst de kartonnen meubels zien?
Bart is echt van de principes en dat mag ik aan hem.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:21 schreef ledn81 het volgende:
Big Brother 2023 In rode kamer bespreken ze hoeveel NL/BE er in de finale staan en geklaag Charlotte
Heeft die man zijn ogen wel eens open vraag ik mij af. En bewegen is beter dan de hele dag zitten, liggen of hangen Rob!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En 2000 tot 0200 uur van gisteren staat online ....
.
quote:Op zondag 26 februari 2023 14:33 schreef ledn81 het volgende:
Big Brother 2023 Laatste bewoners komen terug uit de gameroom. Bart geeft uitleg over zijn indeling.
God, God, wat een schijnheilig gedoe allemaal. 16 Nieuwe vrienden erbij en wat houden ze toch van elkaar. Waren de meiden geen prinsesjes en de meeste kerels te lui om uit hun ogen te kijken?
Big Brother 2023 Bewoners krijgen uitleg over de spellen in de wall De eerste spellen worden gekocht
Populistisch gaar programmaquote:Op maandag 27 februari 2023 21:45 schreef spapaars het volgende:
BB een onderwerp in Media Inside
https://streamable.com/cc52nc
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:50 schreef ledn81 het volgende:
Is dit serieus allemaal? Weet Ali écht niet hoe je water overhevelt? Hoe dom kun je zijn. Ben een vrouw van 74 en ik weet dat nog wel.![]()
![]()
![]()
Jason vindt het niet eerlijk dat Danny terug is - 5 maart 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 5 maart 2023 21:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Jason is boos - 5 maart 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Jason vindt het niet eerlijk dat Danny terug is - 5 maart 2023.Jason vergeet dat hij zélf ook een voordeel heeft gehad aan zijn opsluiting achter, toen hij de beelden kon meekijken en de roddels over hem hoorde. Niet helemaal vergelijkbaar misschien met Danny, die vrij buiten is geweest, maar toch................SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Graag gedaan. Het was leuk om te doen en hoop lol ook in de COSquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:14 schreef Willewa het volgende:
Weet iemand nog een andere Youtube-gebruiker of iets anders waar video’s gepost worden? 🙏🏼
@:ledn81 bedankt voor al je video’s 🫶🏼 en ik hoop dat je je misschien nog bedenkt ;p
Ja ik ook wel een beetje. Konden we maar een weekje terug met Chiara en Ias er nog in en Danny gewoon thuis 🤷🏻♂ Nou, hopen dat Bart de PON pakt en Danny nomineert, dan is ie wel weg denk ik. Met die andere 3 ben ik er bang voor.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Graag gedaan. Het was leuk om te doen en hoop lol ook in de COS![]()
Ik ga pas weer actief kijken zodra Danny naar huis is. Irriteer me dood aan die gast en die hoort er gewoon niet meer te zitten.
Ik wist wel dat die luie donder niet op zou staan om te helpen met de taart voor Charlotte. Meevreten is alles wat hij doet en dan moet een ander het ook nog voor hem klaarmaken.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:42 schreef rinardo het volgende:
Ali die te laat wakker wordt om mee te helpen met het taart bakken, hij denkt, laat ik dan in iedergeval een beetje gaan snoepen van de decoratie
[ twitter ]
Bart die goed in zn rol blijft , en aan Danny vraagt hoe de oven eigenlijk werkt, en Ali die even laat weten dat het Fake is
[ twitter ]
[ Bericht 0% gewijzigd door DGK_Tegengas op 11-03-2023 12:48:24 ].
Inderdaad en het beslag steeds te dik vinden. Nog wat melk erbij en nóg eens melk erbij. Nog even en je kunt de pannenkoeken drinken!quote:
Inmiddels nieuwe insta cijversquote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:11 schreef rinardo het volgende:
[..]
insta volgers en hoeveel ze erbij hebben gekregen.
Michelangelo: 12,2k + 1,4k
charlotte: 10,1k + 1,7k
jason: 6k + 1,1k
judy: 5,1k + 1k
Danny: 5k + 1,3k
chelsea:3,9k +1,5k
lindsay:2,7k + 800
ali: 1,6k +800
chayron: 1,1k + 900
rob: 964
bart: 917
5.547 weergaven 15 mrt 2023quote:
Deze laatste kan ik niet kijkenquote:
quote:Op zondag 19 maart 2023 08:30 schreef ledn81 het volgende:
Je wist niet alle woorden Lindsey, je hebt er 3 moeten vragen en niet 2.![]()
klopt het dat je laatste filmpje van ''lindsey eend '' er 2 x op staat in je youtube kanaalquote:
klopt.. die in de ochtend ging niet helemaal lekker, maar had geen tijd om te verbeteren.quote:Op maandag 20 maart 2023 19:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
klopt het dat je laatste filmpje van ''lindsey eend '' er 2 x op staat in je youtube kanaal
Wel jammer want die 1e had vet veel vieuwsquote:Op dinsdag 21 maart 2023 13:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
klopt.. die in de ochtend ging niet helemaal lekker, maar had geen tijd om te verbeteren.
Die staat nu 'verborgen' maar werkt nog wel.
Hier staat nu ook versie 2 die ik gisteravond nog even iets beter heb gemaakt
Goed opgelet @:rinardo![]()
[ afbeelding ]
Ach heeft die andere ook wel weer en ik zie nog wel hoeveel de andere heeft.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 13:38 schreef rinardo het volgende:
[..]
Wel jammer want die 1e had vet veel vieuws
Weet je, snap je, snap je, snap je, weet je wel?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |