wat weet die sukkel nou welquote:Op zondag 26 februari 2023 21:53 schreef Kodiak100 het volgende:
ias wist niet dat vlees halal geslacht kon worden
Staat hier al ledn81 in BB / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] Big Brother 2023quote:
Ja,die met die lekkere poepquote:Op zondag 26 februari 2023 22:00 schreef mario390 het volgende:
is dat joliens komische vent??
[ afbeelding ]
Poep is Belgisch/Vlaams voor kontquote:
maar ik dacht om dat zij belgse is dequote:Op zondag 26 februari 2023 22:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Poep is Belgisch/Vlaams voor kont
En poepen is weer Belgisch/Vlaams voor neuken..... snap jij het nog![]()
Ik denk dat jij 'n beetje in de war bent, heeft niets met schijten te makenquote:Op zondag 26 februari 2023 22:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar ik dacht om dat zij belgse is de
bedoelen de kont, maar het is schijten
en jolien makt beelden van
wel dat typten somige hier,jolien makt beelden van wat zijquote:Op zondag 26 februari 2023 22:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij 'n beetje in de war bent, heeft niets met schijten te maken
Ik verwacht zelf eerder iemand van de andere kamer en dat hij er dan zelf ook nog op staat ookquote:Op zondag 26 februari 2023 22:18 schreef Kodiak100 het volgende:
onze kart kleuter als ik nu de PoN pak, dan ga ik de geschiedenis in
ja maar, jij snapt ons nooit, waarom zou je dan die ene keer het wel gesnapt hebbenquote:Op zondag 26 februari 2023 22:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel dat typten somige hier,jolien makt beelden van wat zij
kakt en zendet het bernt
neequote:Op zondag 26 februari 2023 22:20 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja maar, jij snapt ons nooit, waarom zou je dan die ene keer het wel gesnapt hebben
man man deze dome jongquote:Op zondag 26 februari 2023 22:22 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
oh oh , als pappie dit ziet
Charlotte vrijspelen en dan Jason er naast zettenquote:Op zondag 26 februari 2023 22:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Als ias pon wint dan staan wij er op aldus MA
Chiara dan is dat zo
Em dan Michelangelo eruitquote:Op zondag 26 februari 2023 22:27 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Charlotte vrijspelen en dan Jason er naast zetten
ja jou denkt ook dat kijkers geloven datquote:Op zondag 26 februari 2023 22:30 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
iets aangepast , alles voor de fans
lukken bij de deur uitquote:Op zondag 26 februari 2023 22:31 schreef Tuinfluitert het volgende:
Michelangelo: ik ben benieuwd of het mij nog gaat lukken.
Gaat denk over de PON.quote:Op zondag 26 februari 2023 22:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
lukken bij de deur uit
en opdonderen
Dan gaat hij weer proberen een bommetje te gooienquote:Op zondag 26 februari 2023 22:18 schreef Kodiak100 het volgende:
onze kart kleuter als ik nu de PoN pak, dan ga ik de geschiedenis in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig Sonnenscheinquote:Op zondag 26 februari 2023 22:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
lukken bij de deur uit
en opdonderen
Ik zou het mooi vinden als Cruella samen met Charlotte genomineerd staat en dat Charlotte als eerste veilig gesteld wordt door de kijkers...laat haar maar snel terug kruipen in haar slangenkuil.quote:
Als de rest zo blijft roddelen en druk bezig met nominaties en Pon's gaat hij 1 april als laatste die hut uit.quote:
zij will hem niet pijn doen deswegen zegt zij niksquote:Op zondag 26 februari 2023 22:42 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Hoop ik ook, vervelend verwend joch.
Precies, met de winst. Met als goede tweede Charlotte, omdat ze zo'n aardig meisje is die altijd spontaan naar iedereen reageert en nooit lelijk over iemand praat achter iemands rug.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2023 22:47 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
dr pimplepopper is er ook weer
Ziet dit knulletje als een jonger broertje, neefje die komt logeren.quote:Op zondag 26 februari 2023 22:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij will hem niet pijn doen deswegen zegt zij niks
Code verzinnen voor?quote:Op zondag 26 februari 2023 22:50 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ziet dit knulletje als een jonger broertje, neefje die komt logeren.
Michelangelo: kunnen we een code verzinnen?
Chiara: ga er over nadenken.
ff zijn kwakje kwijt en weer doorquote:Op zondag 26 februari 2023 22:54 schreef BBERTJE het volgende:
Dit komt van twitter:
MA: “dat verdient een knuffel” x5
chiara: negeert x5
take the hint bruh
Begin alvast maar te rennen of fietsenquote:Op zondag 26 februari 2023 22:55 schreef mario390 het volgende:
als zij geen knuffel will will zij niet
ik werd boos
Chiara weet dat ze verliest van Charlotte dat is geen verrassing voor haarquote:Op zondag 26 februari 2023 22:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik zou het mooi vinden als Cruella samen met Charlotte genomineerd staat en dat Charlotte als eerste veilig gesteld wordt door de kijkers...laat haar maar snel terug kruipen in haar slangenkuil.
wat zeg je robquote:Op zondag 26 februari 2023 22:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Alle zooi staat nog in de keuken, Ali en ias zijn zo naar bed gegaan.
Jason gaat het nog even opruimen
Die jongen is te goed
die is helemaal hoteldebotel, en die slang profiteert er vanquote:Op zondag 26 februari 2023 23:16 schreef BBERTJE het volgende:
[..]
Deze man krijgt hij geen knuffel probeert die wat anders.... vermoeiend
en de rest van de kijkersquote:Op zondag 26 februari 2023 23:19 schreef Kodiak100 het volgende:
MA beweert dat hij binnen 1 minuut Chiara in slaap heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |