Ja kreeg hij speciaal de opdracht voor òokquote:Op maandag 27 februari 2023 08:40 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ja, die hond bleef ik extra lang stilstaan bij Jolien
quote:Op maandag 27 februari 2023 08:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja kreeg hij speciaal de opdracht voor òok![]()
Ook al gedacht. Waarschijnlijk staat daar dan ook iets tegenover, maar wat ???quote:Op maandag 27 februari 2023 08:34 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Ik denk dat familie echt de opdracht krijg ze te moeten laten bewegen. Dat merkte je bij MA’s oma ook, die bleef nog even stilstaan en nadenken wat te doen om een reactie van hem te krijgen.
Zij had alleen een schreeuwende man aan het hek en een vader die niets mocht zeggen..quote:Op maandag 27 februari 2023 08:44 schreef Koos1958 het volgende:
Chiara jaloers op dat charlotte haar moeder tegen haar mocht praten achter een spiegel. Zelf heeft ze mogen knuffelen met haar vader
Volgens mij heeft pa haar genoeg gezegdquote:Op maandag 27 februari 2023 08:46 schreef Kayro het volgende:
[..]
Zij had alleen een schreeuwende man aan het hek en een vader die niets mocht zeggen..
Het zal weer eens nietquote:Op maandag 27 februari 2023 08:44 schreef Koos1958 het volgende:
Chiara jaloers op dat charlotte haar moeder tegen haar mocht praten achter een spiegel. Zelf heeft ze mogen knuffelen met haar vader
Die brief kan charlotte niets aan doen had Bart haar gegeven ook aan jolien. Gewoon haar karakter hoe ze zich nu weer neerzet van chiara. Lijkt wel kleinkindquote:Op maandag 27 februari 2023 08:47 schreef Monique___ het volgende:
gelukkig gunt ze het haar wel.. maaaar.. gun factor van haar.. al brief.. nu dit.. krijgt char alleen maar kracht uit..
leuke prijs ook nog voor de freeze die volgens bart niet gelukt want..
Kreeg jolien een prijs na de gelukte freeze?
Heb zij weerquote:Op maandag 27 februari 2023 08:45 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus chiara stel je niet aan jaloerse muts. Knuffelen met je vader lijkt me heel mooi om te hebben gehad en weer janken iets wat ze charlotte verwijt.brrr blijft een naar mens
Het is wel een beetje zeurderig inderdaadquote:Op maandag 27 februari 2023 08:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die brief kan charlotte niets aan doen had Bart haar gegeven ook aan jolien. Gewoon haar karakter hoe ze zich nu weer neerzet van chiara. Lijkt wel kleinkind
Jaloezie is een lelijke eigenschap bij mensen. Ik snap dat echt niet ik gun mensen altijd het beste in hun leven. Teken dat je ontevreden met je eigen leven bent als je jaloers bent.quote:Op maandag 27 februari 2023 08:50 schreef -river- het volgende:
Ik zal het nooit begrijpen waarom je jaloers moet zijn op wat een ander krijgt, je gunt je medebewoners gewoon alles en wie weet krijg je zelf ook iets leuks.
Een week gratis douchen voor iedereen.quote:Op maandag 27 februari 2023 08:47 schreef Monique___ het volgende:
gelukkig gunt ze het haar wel.. maaaar.. gun factor van haar.. al brief.. nu dit.. krijgt char alleen maar kracht uit..
leuke prijs ook nog voor de freeze die volgens bart niet gelukt want..
Kreeg jolien een prijs na de gelukte freeze?
quote:Op maandag 27 februari 2023 08:48 schreef Ireth het volgende:
Wat een hysterische dramaqeeun die moeder
Chiara had een foto gekregen en een ring ze is echt jankerd hoor.quote:Op maandag 27 februari 2023 08:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die brief kan charlotte niets aan doen had Bart haar gegeven ook aan jolien. Gewoon haar karakter hoe ze zich nu weer neerzet van chiara. Lijkt wel kleinkind
Alleen een ringquote:Op maandag 27 februari 2023 08:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Chiara had een foto gekregen en een ring ze is echt jankerd hoor.
Jaloers mokkel oh wat valt zij tegen zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |