Nee is niet eerlijk. Maar dat is ook big brother. Niet alles is altijd maar eerlijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:32 schreef ben34567 het volgende:
Puur speltechnisch vinden jullie het eerlijk dat er geen dubbele exit was en MA zijn PON waardeloos werd ?
Talentweek!quote:
Kitty godinquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:33 schreef Kinga het volgende:
Kitty gaat helemaal los over Bart op die live.
Nee charlotte is genomineerd dus mag ook niet nomineren en ook geen pin winnenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:28 schreef engine het volgende:
Hij staat nu tegen drie personen die hij genomineerd heeft terwijl er dat normaal gesproken nog maar twee zouden zijn.
Nu net gewijzigd.quote:
Was niet waardeloos, hij had ook vrijstelling namelijk en niemand anders had de PON dus geen kans dat hij zelf genomineerd zou wordenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:32 schreef ben34567 het volgende:
Puur speltechnisch vinden jullie het eerlijk dat er geen dubbele exit was en MA zijn PON waardeloos werd ?
Ja hoop ik ookquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:35 schreef happyme28 het volgende:
Echt, Chiara met Michiis echt een stuk minder dan Chiara en Jason. En die Michi vind zichzelf echt veel te geweldig. Ik hoop dat hij naast Charlotte op de bank komt
Ja okay, daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee charlotte is genomineerd dus mag ook niet nomineren en ook geen pin winnen
Dus nog steeds 2 over die ma kwaad kunnen doen
Micha is een homo die speelt dat hij straight isquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:35 schreef happyme28 het volgende:
Echt, Chiara met Michiis echt een stuk minder dan Chiara en Jason. En die Michi vind zichzelf echt veel te geweldig. Ik hoop dat hij naast Charlotte op de bank komt
Maakt niet uit..charlotte is genomineerd mag niet nomineren of een pon krijgenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:33 schreef engine het volgende:
[..]
Nee is niet eerlijk. Maar dat is ook big brother. Niet alles is altijd maar eerlijk.
zou een droomscenario zijn. Charlotte die in de beslissende fase MA naar huis speeltquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:35 schreef happyme28 het volgende:
Valt mee. De fans van Charlotte liggen net op bed. Ze wilden wel weer gaan gillen bij de schutting. 🙃quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:22 schreef Hunter het volgende:
Twitter zal wel ontploft zijn ondertussen
Ik gun Jason het beste.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:34 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik gun Jason zeker geen Chiara.. ben bang dat hij daar op stuk gaat![]()
Zelden zo'n berekenend, nagemaakt exemplaar meegemaakt
Dan wil ik het zure gezicht van chiara wel eens zienquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
zou een droomscenario zijn. Charlotte die in de beslissende fase MA naar huis speelt
Het maakt wel uit want van de drie is er geen vertrokken. Die week erna heeft Charlotte gewoon weer een stem.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:36 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Maakt niet uit..charlotte is genomineerd mag niet nomineren of een pon krijgen
Dus er veranderd niks voor ma
Nou wat een heks is dat zeg...vals loeder is het hoe ze met MA sprak in de badkamer. Toen ze Charlotte gedag zei ging het van "Lieffiieee" en dat noemt zichzelf oprecht??quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:34 schreef oma-Nijn het volgende:
Dat dusquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:37 schreef 36Chambers het volgende:
[..]
Ik gun Jason het beste.
Dat is deze doodskop verre van
Maar dit was niet zijn nominatiequote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:35 schreef marky het volgende:
Ik krijg ernstig veel moeite met de manier waarop MA zijn spel speelt. Alsof hij een soort mastermind is. Krijg er de kriebels van. Hij maakt zich er niet populair mee.
En is er een ander uit die niet op hem kan stemmenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:37 schreef engine het volgende:
[..]
Het maakt wel uit want van de drie is er geen vertrokken. Die week erna heeft Charlotte gewoon weer een stem.
Nou ja, hij weet niet beter. Tegen hem is ze gewoon aardigquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En ja, Jason kan beter bij haar uit de buurt bljven want dit kost hem zijn populariteit.
Ik heb geen kutnijd.quote:
Doen!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte als je wel weg wilt, de deur is altijd open
Komt goed hoor. Die doet dat heel rustig aftasten . Die duikt er echt niet ineens op.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:34 schreef oma-Nijn het volgende:
Wat was er besproken?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nou wat een heks is dat zeg...vals loeder is het hoe ze met MA sprak in de badkamer. Toen ze Charlotte gedag zei ging het van "Lieffiieee" en dat noemt zichzelf oprecht??
Ik hoop dat zij tegenover Charlotte op de bank komt en zij er als eerste uitvliegt.
Dat zou mooie televisie zijn!
En ja, Jason kan beter bij haar uit de buurt bljven want dit kost hem zijn populariteit.
🤣quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Valt mee. De fans van Charlotte liggen net op bed. Ze wilden wel weer gaan gillen bij de schutting. 🙃
Nee dit was zijn nominatie. Chiara had gelijk het grootste kanon er tegen aan gegooit.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:39 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Maar dit was niet zijn nominatie
Dit was Chiara haar nominatie
Ze stond met MA in de badkamer te fluisteren dat het maar een fractie scheelde of Charlotte had eruit gelegen...Ze stonden dat stiekum te bespreken met de verongelijkte koppen en draaiende ogen incluis.quote:
Ik denk dat ze hem wel leuk vindt maar dat betekent niet dat je er meteen relatie mee moet beginnen. Ze zijn wel een soort maatjes. Maar ik houd er ook over opquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb geen kutnijd.
Die leeftijd heb ik met 59 al lang gehad.
Vind het sneu, dat een jongen die goed doet, zo in de maling genomen wordt, zodat zij er beter van kan worden.
Ik hou er over op.
Ik dacht ook, dat zij de touwtjes in handen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:45 schreef marky het volgende:
[..]
Nee dit was zijn nominatie. Chiara had gelijk het grootste kanon er tegen aan gegooit.
Hij heeft er niks aan gehad… klopt idd wel.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Bart doet even analyse van de teksten in de fan week
Reden voor een feestjequote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Iemand zal het vast wel genoemd hebben al vandaag maar voor de zekerheid vandaag is het dag 50
Ik snap haar wel maar morgen weer oppakken en verder gaan.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte als je wel weg wilt, de deur is altijd open.
Het is overigens ook wel een dingetje als je denkt te gaan en dan ga je niet
Is gewoon een misselijk mens.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze stond met MA in de badkamer te fluisteren dat het maar een fractie scheelde of Charlotte had eruit gelegen...Ze stonden dat stiekum te bespreken met de verongelijkte koppen en draaiende ogen incluis.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:53 schreef Kinga het volgende:
Flikker op. Chayron zegt dat Jason gisteren heeft toegegeven verliefd te zijn op Chiara?!Arme jongen.
Dit sla ik ff overquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:55 schreef PunkieePie het volgende:
Chayron is live op IG met oa Danny
Ik verwacht nu ook dat Chiara tegen Charlotte of Mich zou kunnen winnen ofzo. Zelfs de grote facebookpolls hebben geen waarde meer na vandaag.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou gezien het feit dat Lindsey heeft gewonnen kan alles
het is geen kutwijfquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:57 schreef 36Chambers het volgende:
Agh die jongen zit vol hormonen. En er is gewoon niet veel soeps in dat huis.
Je hebt keuze uit een:
Kutwijf
Spook
Beveiliger
Barbie
Lastig
Als ik een man zou zijn, klemde ik hem tussen de deurquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:57 schreef 36Chambers het volgende:
Je hebt keuze uit een:
Kutwijf
Spook
Beveiliger
Barbie
Lastig
Linkerhand/rechterhand🤛🤜quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:57 schreef 36Chambers het volgende:
Je hebt keuze uit een:
Kutwijf
Spook
Beveiliger
Barbie
Lastig
En dat wordt zijn valkuilquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:57 schreef Clasientje het volgende:
Chiara op Jason vallen geloof ik niks van, zij weet dat Jason populair is bij de kijkers en maakt gebruik van zijn populariteit het is jammer dat Jason het niet ziet want hij is verliefd op haar
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als ik een man zou zijn, klemde ik hem tussen de deur
Jason loves Chiara.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:57 schreef 36Chambers het volgende:
Je hebt keuze uit een:
Kutwijf
Spook
Beveiliger
Barbie
Lastig
🤣quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:57 schreef 36Chambers het volgende:
Je hebt keuze uit een:
Kutwijf
Spook
Beveiliger
Barbie
Lastig
Draaideur, zit nog 'n randje haar op..... en geef 'm een zwieper.... oeh, ahhhquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nog welquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:00 schreef happyme28 het volgende:
H
[..]
Hoezo? Hij is toch gewoon zichzelf
Jason zijn karakter is sterk genoeg om ook in die situatie zichzelf te blijven. Daarnaast moet hij relevant blijven.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:57 schreef Clasientje het volgende:
Chiara op Jason vallen geloof ik niks van, zij weet dat Jason populair is bij de kijkers en maakt gebruik van zijn populariteit het is jammer dat Jason het niet ziet want hij is verliefd op haar
nee je bent op tijdquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:02 schreef Ireth het volgende:
Oke, loop ietwat achter qua commentaar, maar net laatste stukje liveshow gezien...
Rob leek wel onder invloed in de studio?? Zo stond ie te wankelen??
En ik moest huilen toen bekend werd dat Lot "weg" moest... en ik moest huilen toen Rob zijn addergebroed in de armen sloot...
Is Worteltje al geweest??
Daar gaat zijn cover.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:05 schreef engine het volgende:
Michelangelo had sjans van het broertje van een goede vriend van hem![]()
Ohnee zusje
Mijn moeder zei vroeger altijd "spuit je kwakkie maar op de kachel, dan loopt het met een sisser af..."quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En waren er ook mensen die dat deden dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mijn moeder zei vroeger altijd "spuit je kwakkie maar op de kachel, dan loopt het met een sisser af..."
Geen idee, weet ook niet of er mensen zijn die hem tussen de deur duwen?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:07 schreef engine het volgende:
[..]
En waren er ook mensen die dat deden dan?
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:08 schreef 36Chambers het volgende:
[..]
Had ze die tip maar aan meer mensen gegeven
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen idee, weet ook niet of er mensen zijn die hem tussen de deur duwen?
wat metdoen??quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:09 schreef Tuinfluitert het volgende:
Chiara: Het was net buiten allemaal Ali! Ali (publiek, familie.)
Michelangelo: Maar een ding, ik geef nooit op,
Chiara: We gaan voor nummer 4. Zouden ze trouwens in Italie weten dat we meedoen?
Michelangelo: Natuurlijk, op teletekst zien ze dat.
hahahahahaquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Bart 1 ding is zeker mijn rekening is vanavond gestegen
Ik ben alweer weg. Alsof die COSsen zo lekker lopenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:11 schreef rinardo het volgende:
[..]
kap ff over kitty en insta BB / [BB SC #4] Het off-topic klets topic
Hij weet niet dat stemmen gratis is?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Bart 1 ding is zeker mijn rekening is vanavond gestegen
Chiara vraagt zich af of dat de mensen in Italie ook weten of dat Chiara en en Michelangelo in de Nederlandse Big Brother zitten.quote:
Ze vinden zichzelf echt geweldig en famousquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:17 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Chiara vraagt zich af of dat de mensen in Italie ook weten of dat Chiara en en Michelangelo in de Nederlandse Big Brother zitten.
ik geloof niet,daar lopt ook bb 2 liveshowsquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:17 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Chiara vraagt zich af of dat de mensen in Italie ook weten of dat Chiara en en Michelangelo in de Nederlandse Big Brother zitten.
Nou mijn familie is Italiaans en geen ene man in onze familie is zo.quote:
Dat is zeker en zelfs de bewoners hebben dat door.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:26 schreef Ptr67 het volgende:
De geloofwaardigheid in dit programma heeft nu een zware deuk gekregen.
Dat Lindsey de populairste is is idd een rare maar dat het close was tussen Ali en Charlotte klopt wel zeker.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:26 schreef Ptr67 het volgende:
Ja dat kan je wel zeggen, heb net nog even de google poll gekeken daar staat charlotte ook boven die andere 2, en de facebook pol was 11.000 keer op gestemd charlotte bovenaan favoriet daarna alie en Linsey onderaan, de poll van salar netzo, alle pols zeiden cahrlotte bovenaan daarna alie en daarna Lindsey. heel dom dat BB dit gedaan heeft want dit ligt er te dik bovenopquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:26 schreef Ptr67 het volgende:
Ja was al duidelijk dat er manipulatie was maar ligt nu zo dik erop dat niemand er nog in trapt. Dit was de ondergang van BBquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja dat kan je wel zeggen, heb net nog even de google poll gekeken daar staat charlotte ook boven die andere 2, en de facebook pol was 11.000 keer op gestemd charlotte bovenaan favoriet daarna alie en Linsey onderaan, de poll van salar netzo, alle pols zeiden cahrlotte bovenaan daarna alie en daarna Lindsey. heel dom dat BB dit gedaan heeft want dit ligt er te dik bovenop
Die gaat nergens heen, Ali gaat of er moet een nog zwakkere tegenover staan, Ias of zo.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:35 schreef superniger het volgende:
HOE DAN?
Charlotte is toch een potentiële finalist?
als Ali weer genomineerd wordtquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die gaat nergens heen, Ali gaat of er moet een nog zwakkere tegenover staan, Ias of zo.
uit de onderste la van de Feboquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:41 schreef rinardo het volgende:
Dus waar die stemmen voor Lindsey vandaan komen is mij echt een wonder
bart vor chiara, dat zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:39 schreef rinardo het volgende:
en dit is een favorieten poll https://strawpoll.com/polls/B2ZBEEPapgJ/results
[ link | afbeelding ]
Kijk jij wel eens voorbij tieten, geslacht en een gezicht en naar bijvoorbeeld (ik noem maar een dwarsstraat) een karakter??quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
bart vor chiara, dat zijn
zeker milfs op hem verlievt
De stagiaire heeft de telling verkeerd begrepen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:41 schreef rinardo het volgende:
Dus waar die stemmen voor Lindsey vandaan komen is mij echt een wonder
Zal ze leuk vinden dat haar vriendin weer bij haar grootste concurrente gaat liggenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:48 schreef tassie127 het volgende:
Dacht dat Jolien op blauw wilde blijven. Dit wordt een nieuw target voor Chiara denk ik
Ja dat dus!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:50 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Zal ze leuk vinden dat haar vriendin weer bij haar grootste concurrente gaat liggen
Duurt weer eeuwig en eeuwigquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:51 schreef odie22 het volgende:
[..]
echt ???????? Checheeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
Dat komt omdat jij denkt met het verkeerde lichaamsdeel. Ik ben geen fan van Chiara, maar ik denk ook niet dat ze een slecht persoon is, ze speelt het spel gewoon heel goed. Maar je kunt veel van Bart zeggen, deze man is correct, punctueel, behulpzaam, vriendelijk en attent. Let gewoon eens goed op die man want je kunt er nog wat van leren. DAT is waar vrouwen van houden (als ik zo vrij mag zijn dat te zeggen als man).quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:52 schreef mario390 het volgende:
ik geloof niet dat jonge
meisjes vor bart stemmten
Als de oude zak niet op is, wordt de nieuwe zak goldband morgen niet geleverd door de feboquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:53 schreef tassie127 het volgende:
Charlotte staat nog wat te poederen alsof ze nog wat actie verwacht vanavond…
Aaah tuurlijk!!!😜quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:54 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Als de oude zak niet op is, wordt de nieuwe zak goldband morgen niet geleverd door de febo
Hoop dat je het red, anders Sweet Dreamsquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:49 schreef Ireth het volgende:
Nou gooi die wortel er in, wil naar bed, hele dag gewerkt, heb het wel gehad
En twerken... mede mogelijk gemaakt door vermoedelijk een te lang spiraal... soort inwendige wipkip...quote:
Ik ook, en met ons dus veel meerquote:
Dit is met de kijkers lachen. Had dan ten minste Ali als eerste gesaved; dan had ik nog kunnen geloven dat Charlotte verloor van Lindsey.quote:
Volgens Tatyana was het jumpsuitquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:02 schreef Ireth het volgende:
Dat truitje/topje/dinges/lapje wat chiara aan heeft staat haar wel erg goed zeg!
Jumpsuit (zeiden ze tijdens de uitzending) en eens! Die kan alles hebben.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:02 schreef Ireth het volgende:
Dat truitje/topje/dinges/lapje wat chiara aan heeft staat haar wel erg goed zeg!
😂😂😂quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:05 schreef Ireth het volgende:
In de game-area, voor MA zijn talent![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:05 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Godver @Ireth .... heb jij ENIG idee hoveel drankjes en shirts jij me inmiddels verschuldigd bentquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:05 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:06 schreef B00STER het volgende:
[..]
Godver @:Ireth .... heb jij ENIG idee hoveel drankjes en shirts jij me inmiddels verschuldigd bent
[ afbeelding ]
Ja die zit nu thuis te kijken, talentweek, eindelijk iets voor mij, heb ik weerquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:07 schreef Ireth het volgende:
Wel zonde dat Rob nu weg is met zijn talent voor Freeze
[ afbeelding ]
520 stemmen in de pol kunnen van oudere kijkers zijn, of van collega Scherpschutters Bart, en de beste vriend van Bart, uit Den Helder zit bij de grootste Motorcycle Club.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:52 schreef mario390 het volgende:
ik geloof niet dat jonge
meisjes vor bart stemmten
na 50 dagen is 1 minuut ook wel genoegquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:10 schreef Kodiak100 het volgende:
MA wil een minuut bij Chiara in bed liggen
Hij mag nietquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:11 schreef odie22 het volgende:
[..]
na 50 dagen is 1 minuut ook wel genoeg
Als Chiara 1x zwoel zijn naam in zijn oor fluisterd kan ie al een schone broek aan trekken...quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:11 schreef odie22 het volgende:
[..]
na 50 dagen is 1 minuut ook wel genoeg
Het loopt zo ze schoenen inquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als Chiara 1x zwoel zijn naam in zijn oor fluisterd kan ie al een schone broek aan trekken...
hij had al blauwe ballen van de week, dus die staat op springenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als Chiara 1x zwoel zijn naam in zijn oor fluisterd kan ie al een schone broek aan trekken...
Zwoel? De glazen sneuvelen hierquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Iemand die constant roept eerlijk en oprecht te zijn maar zich blijkbaar niet realiseert dat haar schijnheiligheid 24/7 op camera staat speelt het spel niet goed. De term slag is vaak gevallen, ik ga er vanuit dat het op haar slaat.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:54 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij denkt met het verkeerde lichaamsdeel. Ik ben geen fan van Chiara, maar ik denk ook niet dat ze een slecht persoon is, ze speelt het spel gewoon heel goed. Maar je kunt veel van Bart zeggen, deze man is correct, punctueel, behulpzaam, vriendelijk en attent. Let gewoon eens goed op die man want je kunt er nog wat van leren. DAT is waar vrouwen van houden (als ik zo vrij mag zijn dat te zeggen als man).
Mijn punt ging niet over Chiara.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Iemand die constant roept eerlijk en oprecht te zijn maar zich blijkbaar niet realiseert dat haar schijnheiligheid 24/7 op camera staat speelt het spel niet goed. De term slag is vaak gevallen, ik ga er vanuit dat het op haar slaat.
Ja die staat ook al 50 dagen droog... (denk ik...)quote:
Dan heb je blijkbaar een verkeerde naam genoemd van de persoon waarvan jij geen fan bent, niet denkt dat zij een slecht persoon is, en van mening bent dat ze het spel gewoon heel goed speelt.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:17 schreef B00STER het volgende:
[..]
Mijn punt ging niet over Chiara.
Nee hoor dat stond er altijd al of je hebt de verkeerde gekoot 😂quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja die staat ook al 50 dagen droog... (denk ik...)
Er stond net iets anders volgens mij![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja die staat ook al 50 dagen droog... (denk ik...)
Er stond net iets anders volgens mij![]()
No way ze is een kop groter dan hemquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:21 schreef odie22 het volgende:
ik denk dat chichi toch wel iets gaan voelen voor de babymimi
Denk dat hij aan 30 secondjes ook wel genoeg heeft ondertussenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:10 schreef Kodiak100 het volgende:
MA wil een minuut bij Chiara in bed liggen
Dat kan. En het goede nieuws is... je hebt een sticker verdiend! Wat is je punt nou precies?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dan heb je blijkbaar een verkeerde naam genoemd van de persoon waarvan jij geen fan bent, niet denkt dat zij een slecht persoon is, en van mening bent dat ze het spel gewoon heel goed speelt.
Alles wijst erop dat hij nog maagd isquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Denk dat hij aan 30 secondjes ook wel genoeg heeft ondertussen
Zijn reactie ging over Bart.. nav een andere post over hoe zowel Bart als chiara zijn, doen en spelen..quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dan heb je blijkbaar een verkeerde naam genoemd van de persoon waarvan jij geen fan bent, niet denkt dat zij een slecht persoon is, en van mening bent dat ze het spel gewoon heel goed speelt.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:24 schreef Ireth het volgende:
Ik wou dat Rob ook eeuwige jeuk krijgt en te korte armpjes doordat ie dat pleurislied is gaan zingen..
Mocht je ooit voor president gaan, mijn stem heb je. Ik word er knettergek van.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:24 schreef Ireth het volgende:
Ik wou dat Rob ook eeuwige jeuk krijgt en te korte armpjes doordat ie dat pleurislied is gaan zingen..
ik werd er vanmorgen zelfs mee wakkerquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:24 schreef Ireth het volgende:
Geluid staat bij mij gelijk uit!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Allemaal dit nummer zingen.![]()
Ff geluid wat zachter.
talentweekquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:25 schreef tassie127 het volgende:
Oh nee. Gaan ze nu allemaal zingen?
Ik heb de hele dag liggen kreunen?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:26 schreef tassie127 het volgende:
Misschien moeten we ze even die nieuwe songtekst over Rob toesturen…
Ja. Denk type het niet... I.v.m. kutnijdquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:26 schreef Ireth het volgende:
Lot bemoei je er niet mee, jees ging (als enige!) goed...
Ja je hebt hem gelezen?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:27 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag liggen kreunen?
Scheelt 2 cm. Hij is 1.66 en zij 1.68. Valt dus allemaal wel mee.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:22 schreef ben34567 het volgende:
[..]
No way ze is een kop groter dan hem
Schoenen aanpassen. Of schijt hebben.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Scheelt 2 cm. Hij is 1.66 en zij 1.68. Valt dus allemaal wel mee.
Omg hij stond vanmiddag op Twitter. Heb wel een screenshot maar weet niet hoe ik die hier kan plaatsen vanaf telefoonquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee haha dat was oprecht een gok!
Mjah, dat is bij Mike de keukenboer ook het geval... zegt niks...quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:31 schreef Charlotte-007 het volgende:
Wel frappant dat menigeen het meest ventileert over hoe Chiara het "spel" speelt. Zowel negatief als positief.
Elke BB bewoner moet toch wel van te voren hebben bedacht hoe men zich in het BB huis gaat profileren.
Chiara is blijkbaar zo belangrijk voor de kijker, voor de fans en voor de anti-fans, dat iedereen het bijna enkel over haar heeft. Bijzonder. Chiara gaat in ieder geval worden onthouden als BB bewoonster.
Kan geen selfie erop krijgenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:31 schreef odie22 het volgende:
ik wou dat ik nu van bepaalde cossers hun gezicht kon zien
Heb je nog geen trui met biggie brother?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:32 schreef Ireth het volgende:
Mute!!! Geen Biggie Brother!
Sjaajron wens ik spontane diarree, in de file, met hooikoorts, in mei....
Al kreeg ik er voor betaaldquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Heb je nog geen trui met biggie brother?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |