hij had al blauwe ballen van de week, dus die staat op springenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als Chiara 1x zwoel zijn naam in zijn oor fluisterd kan ie al een schone broek aan trekken...
Zwoel? De glazen sneuvelen hierquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als Chiara 1x zwoel zijn naam in zijn oor fluisterd kan ie al een schone broek aan trekken...
Iemand die constant roept eerlijk en oprecht te zijn maar zich blijkbaar niet realiseert dat haar schijnheiligheid 24/7 op camera staat speelt het spel niet goed. De term slag is vaak gevallen, ik ga er vanuit dat het op haar slaat.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:54 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij denkt met het verkeerde lichaamsdeel. Ik ben geen fan van Chiara, maar ik denk ook niet dat ze een slecht persoon is, ze speelt het spel gewoon heel goed. Maar je kunt veel van Bart zeggen, deze man is correct, punctueel, behulpzaam, vriendelijk en attent. Let gewoon eens goed op die man want je kunt er nog wat van leren. DAT is waar vrouwen van houden (als ik zo vrij mag zijn dat te zeggen als man).
Mijn punt ging niet over Chiara.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Iemand die constant roept eerlijk en oprecht te zijn maar zich blijkbaar niet realiseert dat haar schijnheiligheid 24/7 op camera staat speelt het spel niet goed. De term slag is vaak gevallen, ik ga er vanuit dat het op haar slaat.
Ja die staat ook al 50 dagen droog... (denk ik...)quote:
Dan heb je blijkbaar een verkeerde naam genoemd van de persoon waarvan jij geen fan bent, niet denkt dat zij een slecht persoon is, en van mening bent dat ze het spel gewoon heel goed speelt.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:17 schreef B00STER het volgende:
[..]
Mijn punt ging niet over Chiara.
Nee hoor dat stond er altijd al of je hebt de verkeerde gekoot 😂quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja die staat ook al 50 dagen droog... (denk ik...)
Er stond net iets anders volgens mij![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja die staat ook al 50 dagen droog... (denk ik...)
Er stond net iets anders volgens mij![]()
No way ze is een kop groter dan hemquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:21 schreef odie22 het volgende:
ik denk dat chichi toch wel iets gaan voelen voor de babymimi
Denk dat hij aan 30 secondjes ook wel genoeg heeft ondertussenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:10 schreef Kodiak100 het volgende:
MA wil een minuut bij Chiara in bed liggen
Dat kan. En het goede nieuws is... je hebt een sticker verdiend! Wat is je punt nou precies?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dan heb je blijkbaar een verkeerde naam genoemd van de persoon waarvan jij geen fan bent, niet denkt dat zij een slecht persoon is, en van mening bent dat ze het spel gewoon heel goed speelt.
Alles wijst erop dat hij nog maagd isquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Denk dat hij aan 30 secondjes ook wel genoeg heeft ondertussen
Zijn reactie ging over Bart.. nav een andere post over hoe zowel Bart als chiara zijn, doen en spelen..quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dan heb je blijkbaar een verkeerde naam genoemd van de persoon waarvan jij geen fan bent, niet denkt dat zij een slecht persoon is, en van mening bent dat ze het spel gewoon heel goed speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |