Nee is niet eerlijk. Maar dat is ook big brother. Niet alles is altijd maar eerlijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:32 schreef ben34567 het volgende:
Puur speltechnisch vinden jullie het eerlijk dat er geen dubbele exit was en MA zijn PON waardeloos werd ?
Talentweek!quote:
Kitty godinquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:33 schreef Kinga het volgende:
Kitty gaat helemaal los over Bart op die live.
Nee charlotte is genomineerd dus mag ook niet nomineren en ook geen pin winnenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:28 schreef engine het volgende:
Hij staat nu tegen drie personen die hij genomineerd heeft terwijl er dat normaal gesproken nog maar twee zouden zijn.
Nu net gewijzigd.quote:
Was niet waardeloos, hij had ook vrijstelling namelijk en niemand anders had de PON dus geen kans dat hij zelf genomineerd zou wordenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:32 schreef ben34567 het volgende:
Puur speltechnisch vinden jullie het eerlijk dat er geen dubbele exit was en MA zijn PON waardeloos werd ?
Ja hoop ik ookquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:35 schreef happyme28 het volgende:
Echt, Chiara met Michiis echt een stuk minder dan Chiara en Jason. En die Michi vind zichzelf echt veel te geweldig. Ik hoop dat hij naast Charlotte op de bank komt
Ja okay, daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee charlotte is genomineerd dus mag ook niet nomineren en ook geen pin winnen
Dus nog steeds 2 over die ma kwaad kunnen doen
Micha is een homo die speelt dat hij straight isquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:35 schreef happyme28 het volgende:
Echt, Chiara met Michiis echt een stuk minder dan Chiara en Jason. En die Michi vind zichzelf echt veel te geweldig. Ik hoop dat hij naast Charlotte op de bank komt
Maakt niet uit..charlotte is genomineerd mag niet nomineren of een pon krijgenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:33 schreef engine het volgende:
[..]
Nee is niet eerlijk. Maar dat is ook big brother. Niet alles is altijd maar eerlijk.
zou een droomscenario zijn. Charlotte die in de beslissende fase MA naar huis speeltquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:35 schreef happyme28 het volgende:
Valt mee. De fans van Charlotte liggen net op bed. Ze wilden wel weer gaan gillen bij de schutting. 🙃quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:22 schreef Hunter het volgende:
Twitter zal wel ontploft zijn ondertussen
Ik gun Jason het beste.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:34 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik gun Jason zeker geen Chiara.. ben bang dat hij daar op stuk gaat![]()
Zelden zo'n berekenend, nagemaakt exemplaar meegemaakt
Dan wil ik het zure gezicht van chiara wel eens zienquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
zou een droomscenario zijn. Charlotte die in de beslissende fase MA naar huis speelt
Het maakt wel uit want van de drie is er geen vertrokken. Die week erna heeft Charlotte gewoon weer een stem.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:36 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Maakt niet uit..charlotte is genomineerd mag niet nomineren of een pon krijgen
Dus er veranderd niks voor ma
Nou wat een heks is dat zeg...vals loeder is het hoe ze met MA sprak in de badkamer. Toen ze Charlotte gedag zei ging het van "Lieffiieee" en dat noemt zichzelf oprecht??quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:34 schreef oma-Nijn het volgende:
Dat dusquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:37 schreef 36Chambers het volgende:
[..]
Ik gun Jason het beste.
Dat is deze doodskop verre van
Maar dit was niet zijn nominatiequote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:35 schreef marky het volgende:
Ik krijg ernstig veel moeite met de manier waarop MA zijn spel speelt. Alsof hij een soort mastermind is. Krijg er de kriebels van. Hij maakt zich er niet populair mee.
En is er een ander uit die niet op hem kan stemmenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:37 schreef engine het volgende:
[..]
Het maakt wel uit want van de drie is er geen vertrokken. Die week erna heeft Charlotte gewoon weer een stem.
Nou ja, hij weet niet beter. Tegen hem is ze gewoon aardigquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En ja, Jason kan beter bij haar uit de buurt bljven want dit kost hem zijn populariteit.
Ik heb geen kutnijd.quote:
Doen!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte als je wel weg wilt, de deur is altijd open
Komt goed hoor. Die doet dat heel rustig aftasten . Die duikt er echt niet ineens op.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:34 schreef oma-Nijn het volgende:
Wat was er besproken?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nou wat een heks is dat zeg...vals loeder is het hoe ze met MA sprak in de badkamer. Toen ze Charlotte gedag zei ging het van "Lieffiieee" en dat noemt zichzelf oprecht??
Ik hoop dat zij tegenover Charlotte op de bank komt en zij er als eerste uitvliegt.
Dat zou mooie televisie zijn!
En ja, Jason kan beter bij haar uit de buurt bljven want dit kost hem zijn populariteit.
🤣quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Valt mee. De fans van Charlotte liggen net op bed. Ze wilden wel weer gaan gillen bij de schutting. 🙃
Nee dit was zijn nominatie. Chiara had gelijk het grootste kanon er tegen aan gegooit.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:39 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Maar dit was niet zijn nominatie
Dit was Chiara haar nominatie
Ze stond met MA in de badkamer te fluisteren dat het maar een fractie scheelde of Charlotte had eruit gelegen...Ze stonden dat stiekum te bespreken met de verongelijkte koppen en draaiende ogen incluis.quote:
Ik denk dat ze hem wel leuk vindt maar dat betekent niet dat je er meteen relatie mee moet beginnen. Ze zijn wel een soort maatjes. Maar ik houd er ook over opquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb geen kutnijd.
Die leeftijd heb ik met 59 al lang gehad.
Vind het sneu, dat een jongen die goed doet, zo in de maling genomen wordt, zodat zij er beter van kan worden.
Ik hou er over op.
Ik dacht ook, dat zij de touwtjes in handen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:45 schreef marky het volgende:
[..]
Nee dit was zijn nominatie. Chiara had gelijk het grootste kanon er tegen aan gegooit.
Hij heeft er niks aan gehad… klopt idd wel.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Bart doet even analyse van de teksten in de fan week
Reden voor een feestjequote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Iemand zal het vast wel genoemd hebben al vandaag maar voor de zekerheid vandaag is het dag 50
Ik snap haar wel maar morgen weer oppakken en verder gaan.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte als je wel weg wilt, de deur is altijd open.
Het is overigens ook wel een dingetje als je denkt te gaan en dan ga je niet
Is gewoon een misselijk mens.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze stond met MA in de badkamer te fluisteren dat het maar een fractie scheelde of Charlotte had eruit gelegen...Ze stonden dat stiekum te bespreken met de verongelijkte koppen en draaiende ogen incluis.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:53 schreef Kinga het volgende:
Flikker op. Chayron zegt dat Jason gisteren heeft toegegeven verliefd te zijn op Chiara?!Arme jongen.
Dit sla ik ff overquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:55 schreef PunkieePie het volgende:
Chayron is live op IG met oa Danny
Ik verwacht nu ook dat Chiara tegen Charlotte of Mich zou kunnen winnen ofzo. Zelfs de grote facebookpolls hebben geen waarde meer na vandaag.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou gezien het feit dat Lindsey heeft gewonnen kan alles
het is geen kutwijfquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:57 schreef 36Chambers het volgende:
Agh die jongen zit vol hormonen. En er is gewoon niet veel soeps in dat huis.
Je hebt keuze uit een:
Kutwijf
Spook
Beveiliger
Barbie
Lastig
Als ik een man zou zijn, klemde ik hem tussen de deurquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:57 schreef 36Chambers het volgende:
Je hebt keuze uit een:
Kutwijf
Spook
Beveiliger
Barbie
Lastig
Linkerhand/rechterhand🤛🤜quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:57 schreef 36Chambers het volgende:
Je hebt keuze uit een:
Kutwijf
Spook
Beveiliger
Barbie
Lastig
En dat wordt zijn valkuilquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:57 schreef Clasientje het volgende:
Chiara op Jason vallen geloof ik niks van, zij weet dat Jason populair is bij de kijkers en maakt gebruik van zijn populariteit het is jammer dat Jason het niet ziet want hij is verliefd op haar
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als ik een man zou zijn, klemde ik hem tussen de deur
Jason loves Chiara.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:57 schreef 36Chambers het volgende:
Je hebt keuze uit een:
Kutwijf
Spook
Beveiliger
Barbie
Lastig
🤣quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:57 schreef 36Chambers het volgende:
Je hebt keuze uit een:
Kutwijf
Spook
Beveiliger
Barbie
Lastig
Draaideur, zit nog 'n randje haar op..... en geef 'm een zwieper.... oeh, ahhhquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als ik een man zou zijn, klemde ik hem tussen de deur
Nog welquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:00 schreef happyme28 het volgende:
H
[..]
Hoezo? Hij is toch gewoon zichzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |