en toch ook maar die natte handdoekquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
He Bart als je die koffer gaat inpakken voor Rob, gooi er ff 'n handje zangzaad in
leuke Mams zo op ut oogquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:18 schreef Koos1958 het volgende:
Vond leuk dat de moeder van charlotte zei dat ze daar net zo is als thuis.
Ooo maai kot, je zal it maar in house havenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:18 schreef Koos1958 het volgende:
Ja leuk, gaat het zaad kiemenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:19 schreef Hunter het volgende:
[..]
en toch ook maar die natte handdoek
Ja was het ookquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:18 schreef Koos1958 het volgende:
Op een stukje fijn geurig WC papier...je moet wat...quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Bart schrijft even briefje aan rob
Het hoogtepunten filmpje zal dan ook niet geholpen hebbenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was het ook
Ik vond het zo triest dat de dochter van Rob zo brak. Al die negatieve berichten over haar vader zijn waarschijnlijk niet in de koude kleren gaan zitten.
Ja ik ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was het ook
Ik vond het zo triest dat de dochter van Rob zo brak. Al die negatieve berichten over haar vader zijn waarschijnlijk niet in de koude kleren gaan zitten.
Denk dat Rob zijn FB in het archief gaat gooien en 'n nieuwe aanmaaktquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was het ook
Ze vond het wel prima om naar huis te gaan. Ik zie haar nog wel opgeven.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:20 schreef Koos1958 het volgende:
Ias zegt dat hij om charlotte op een zwakkere moet stemmen. Charlotte zegt ik zit er wel mee dat de mensen mij naar huis wilde.
Omdat?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Chiara, Bart, MA mogen in iedergeval geen PON winnen volgende week.
Vele kijkers willen Charlotte gewoon weg hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Chiara, Bart, MA mogen in iedergeval geen PON winnen volgende week.
omdat ze 2 sterken gaan erop zetten. om charlot naar huis te spelenquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
omdat ze 2 sterken gaan erop zetten. om charlot naar huis te spelen
Ja dat zagen we vandaag dat Lindsey onderop stond op alle poll's, nu stond ze bovenaan,.,,,, hoe dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:22 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Vele kijkers willen Charlotte gewoon weg hoor
Ik heb er moeite mee omdat te geloven.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:22 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Vele kijkers willen Charlotte gewoon weg hoor
Chiara, Michelangelo, Jason, Bart en Jolien mogen van mij de PON winnen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Charlotte kan dus ook geen PON winnen ..... beetje zuur voor haar. ze zal moeten hopen dat vrienden van haar PON winnen.
Denk dat Ali gewoon gaat. Denk dat de achterban en de Twitter/TikTok terroristen Charlotte er in willen houden.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
omdat ze 2 sterken gaan erop zetten. om charlot naar huis te spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |