Nee is niet eerlijk. Maar dat is ook big brother. Niet alles is altijd maar eerlijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:32 schreef ben34567 het volgende:
Puur speltechnisch vinden jullie het eerlijk dat er geen dubbele exit was en MA zijn PON waardeloos werd ?
Talentweek!quote:
Kitty godinquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:33 schreef Kinga het volgende:
Kitty gaat helemaal los over Bart op die live.
Nee charlotte is genomineerd dus mag ook niet nomineren en ook geen pin winnenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:28 schreef engine het volgende:
Hij staat nu tegen drie personen die hij genomineerd heeft terwijl er dat normaal gesproken nog maar twee zouden zijn.
Nu net gewijzigd.quote:
Was niet waardeloos, hij had ook vrijstelling namelijk en niemand anders had de PON dus geen kans dat hij zelf genomineerd zou wordenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:32 schreef ben34567 het volgende:
Puur speltechnisch vinden jullie het eerlijk dat er geen dubbele exit was en MA zijn PON waardeloos werd ?
Ja hoop ik ookquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:35 schreef happyme28 het volgende:
Echt, Chiara met Michiis echt een stuk minder dan Chiara en Jason. En die Michi vind zichzelf echt veel te geweldig. Ik hoop dat hij naast Charlotte op de bank komt
Ja okay, daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee charlotte is genomineerd dus mag ook niet nomineren en ook geen pin winnen
Dus nog steeds 2 over die ma kwaad kunnen doen
Micha is een homo die speelt dat hij straight isquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:35 schreef happyme28 het volgende:
Echt, Chiara met Michiis echt een stuk minder dan Chiara en Jason. En die Michi vind zichzelf echt veel te geweldig. Ik hoop dat hij naast Charlotte op de bank komt
Maakt niet uit..charlotte is genomineerd mag niet nomineren of een pon krijgenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:33 schreef engine het volgende:
[..]
Nee is niet eerlijk. Maar dat is ook big brother. Niet alles is altijd maar eerlijk.
zou een droomscenario zijn. Charlotte die in de beslissende fase MA naar huis speeltquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:35 schreef happyme28 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |