Jason zijn karakter is sterk genoeg om ook in die situatie zichzelf te blijven. Daarnaast moet hij relevant blijven.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:57 schreef Clasientje het volgende:
Chiara op Jason vallen geloof ik niks van, zij weet dat Jason populair is bij de kijkers en maakt gebruik van zijn populariteit het is jammer dat Jason het niet ziet want hij is verliefd op haar
nee je bent op tijdquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:02 schreef Ireth het volgende:
Oke, loop ietwat achter qua commentaar, maar net laatste stukje liveshow gezien...
Rob leek wel onder invloed in de studio?? Zo stond ie te wankelen??
En ik moest huilen toen bekend werd dat Lot "weg" moest... en ik moest huilen toen Rob zijn addergebroed in de armen sloot...
Is Worteltje al geweest??
Daar gaat zijn cover.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:05 schreef engine het volgende:
Michelangelo had sjans van het broertje van een goede vriend van hem![]()
Ohnee zusje
Mijn moeder zei vroeger altijd "spuit je kwakkie maar op de kachel, dan loopt het met een sisser af..."quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als ik een man zou zijn, klemde ik hem tussen de deur
En waren er ook mensen die dat deden dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mijn moeder zei vroeger altijd "spuit je kwakkie maar op de kachel, dan loopt het met een sisser af..."
Geen idee, weet ook niet of er mensen zijn die hem tussen de deur duwen?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:07 schreef engine het volgende:
[..]
En waren er ook mensen die dat deden dan?
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:08 schreef 36Chambers het volgende:
[..]
Had ze die tip maar aan meer mensen gegeven
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen idee, weet ook niet of er mensen zijn die hem tussen de deur duwen?
wat metdoen??quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:09 schreef Tuinfluitert het volgende:
Chiara: Het was net buiten allemaal Ali! Ali (publiek, familie.)
Michelangelo: Maar een ding, ik geef nooit op,
Chiara: We gaan voor nummer 4. Zouden ze trouwens in Italie weten dat we meedoen?
Michelangelo: Natuurlijk, op teletekst zien ze dat.
hahahahahaquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Bart 1 ding is zeker mijn rekening is vanavond gestegen
Ik ben alweer weg. Alsof die COSsen zo lekker lopenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:11 schreef rinardo het volgende:
[..]
kap ff over kitty en insta BB / [BB SC #4] Het off-topic klets topic
Hij weet niet dat stemmen gratis is?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Bart 1 ding is zeker mijn rekening is vanavond gestegen
Chiara vraagt zich af of dat de mensen in Italie ook weten of dat Chiara en en Michelangelo in de Nederlandse Big Brother zitten.quote:
Ze vinden zichzelf echt geweldig en famousquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:17 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Chiara vraagt zich af of dat de mensen in Italie ook weten of dat Chiara en en Michelangelo in de Nederlandse Big Brother zitten.
ik geloof niet,daar lopt ook bb 2 liveshowsquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:17 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Chiara vraagt zich af of dat de mensen in Italie ook weten of dat Chiara en en Michelangelo in de Nederlandse Big Brother zitten.
Nou mijn familie is Italiaans en geen ene man in onze familie is zo.quote:
Dat is zeker en zelfs de bewoners hebben dat door.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:26 schreef Ptr67 het volgende:
De geloofwaardigheid in dit programma heeft nu een zware deuk gekregen.
Dat Lindsey de populairste is is idd een rare maar dat het close was tussen Ali en Charlotte klopt wel zeker.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:26 schreef Ptr67 het volgende:
Ja dat kan je wel zeggen, heb net nog even de google poll gekeken daar staat charlotte ook boven die andere 2, en de facebook pol was 11.000 keer op gestemd charlotte bovenaan favoriet daarna alie en Linsey onderaan, de poll van salar netzo, alle pols zeiden cahrlotte bovenaan daarna alie en daarna Lindsey. heel dom dat BB dit gedaan heeft want dit ligt er te dik bovenopquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:26 schreef Ptr67 het volgende:
Ja was al duidelijk dat er manipulatie was maar ligt nu zo dik erop dat niemand er nog in trapt. Dit was de ondergang van BBquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja dat kan je wel zeggen, heb net nog even de google poll gekeken daar staat charlotte ook boven die andere 2, en de facebook pol was 11.000 keer op gestemd charlotte bovenaan favoriet daarna alie en Linsey onderaan, de poll van salar netzo, alle pols zeiden cahrlotte bovenaan daarna alie en daarna Lindsey. heel dom dat BB dit gedaan heeft want dit ligt er te dik bovenop
Die gaat nergens heen, Ali gaat of er moet een nog zwakkere tegenover staan, Ias of zo.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:35 schreef superniger het volgende:
HOE DAN?
Charlotte is toch een potentiële finalist?
als Ali weer genomineerd wordtquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die gaat nergens heen, Ali gaat of er moet een nog zwakkere tegenover staan, Ias of zo.
uit de onderste la van de Feboquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:41 schreef rinardo het volgende:
Dus waar die stemmen voor Lindsey vandaan komen is mij echt een wonder
bart vor chiara, dat zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:39 schreef rinardo het volgende:
en dit is een favorieten poll https://strawpoll.com/polls/B2ZBEEPapgJ/results
[ link | afbeelding ]
Kijk jij wel eens voorbij tieten, geslacht en een gezicht en naar bijvoorbeeld (ik noem maar een dwarsstraat) een karakter??quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
bart vor chiara, dat zijn
zeker milfs op hem verlievt
De stagiaire heeft de telling verkeerd begrepen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:41 schreef rinardo het volgende:
Dus waar die stemmen voor Lindsey vandaan komen is mij echt een wonder
Zal ze leuk vinden dat haar vriendin weer bij haar grootste concurrente gaat liggenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:48 schreef tassie127 het volgende:
Dacht dat Jolien op blauw wilde blijven. Dit wordt een nieuw target voor Chiara denk ik
Ja dat dus!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:50 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Zal ze leuk vinden dat haar vriendin weer bij haar grootste concurrente gaat liggen
Duurt weer eeuwig en eeuwigquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:51 schreef odie22 het volgende:
[..]
echt ???????? Checheeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
Dat komt omdat jij denkt met het verkeerde lichaamsdeel. Ik ben geen fan van Chiara, maar ik denk ook niet dat ze een slecht persoon is, ze speelt het spel gewoon heel goed. Maar je kunt veel van Bart zeggen, deze man is correct, punctueel, behulpzaam, vriendelijk en attent. Let gewoon eens goed op die man want je kunt er nog wat van leren. DAT is waar vrouwen van houden (als ik zo vrij mag zijn dat te zeggen als man).quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:52 schreef mario390 het volgende:
ik geloof niet dat jonge
meisjes vor bart stemmten
Als de oude zak niet op is, wordt de nieuwe zak goldband morgen niet geleverd door de feboquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:53 schreef tassie127 het volgende:
Charlotte staat nog wat te poederen alsof ze nog wat actie verwacht vanavond…
Aaah tuurlijk!!!😜quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:54 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Als de oude zak niet op is, wordt de nieuwe zak goldband morgen niet geleverd door de febo
Hoop dat je het red, anders Sweet Dreamsquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:49 schreef Ireth het volgende:
Nou gooi die wortel er in, wil naar bed, hele dag gewerkt, heb het wel gehad
En twerken... mede mogelijk gemaakt door vermoedelijk een te lang spiraal... soort inwendige wipkip...quote:
Ik ook, en met ons dus veel meerquote:
Dit is met de kijkers lachen. Had dan ten minste Ali als eerste gesaved; dan had ik nog kunnen geloven dat Charlotte verloor van Lindsey.quote:
Volgens Tatyana was het jumpsuitquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:02 schreef Ireth het volgende:
Dat truitje/topje/dinges/lapje wat chiara aan heeft staat haar wel erg goed zeg!
Jumpsuit (zeiden ze tijdens de uitzending) en eens! Die kan alles hebben.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:02 schreef Ireth het volgende:
Dat truitje/topje/dinges/lapje wat chiara aan heeft staat haar wel erg goed zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |