Dat komt omdat jij denkt met het verkeerde lichaamsdeel. Ik ben geen fan van Chiara, maar ik denk ook niet dat ze een slecht persoon is, ze speelt het spel gewoon heel goed. Maar je kunt veel van Bart zeggen, deze man is correct, punctueel, behulpzaam, vriendelijk en attent. Let gewoon eens goed op die man want je kunt er nog wat van leren. DAT is waar vrouwen van houden (als ik zo vrij mag zijn dat te zeggen als man).quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:52 schreef mario390 het volgende:
ik geloof niet dat jonge
meisjes vor bart stemmten
Als de oude zak niet op is, wordt de nieuwe zak goldband morgen niet geleverd door de feboquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:53 schreef tassie127 het volgende:
Charlotte staat nog wat te poederen alsof ze nog wat actie verwacht vanavond…
Aaah tuurlijk!!!😜quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:54 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Als de oude zak niet op is, wordt de nieuwe zak goldband morgen niet geleverd door de febo
Hoop dat je het red, anders Sweet Dreamsquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:49 schreef Ireth het volgende:
Nou gooi die wortel er in, wil naar bed, hele dag gewerkt, heb het wel gehad
En twerken... mede mogelijk gemaakt door vermoedelijk een te lang spiraal... soort inwendige wipkip...quote:
Ik ook, en met ons dus veel meerquote:
Dit is met de kijkers lachen. Had dan ten minste Ali als eerste gesaved; dan had ik nog kunnen geloven dat Charlotte verloor van Lindsey.quote:
Volgens Tatyana was het jumpsuitquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:02 schreef Ireth het volgende:
Dat truitje/topje/dinges/lapje wat chiara aan heeft staat haar wel erg goed zeg!
Jumpsuit (zeiden ze tijdens de uitzending) en eens! Die kan alles hebben.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:02 schreef Ireth het volgende:
Dat truitje/topje/dinges/lapje wat chiara aan heeft staat haar wel erg goed zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |