Schoenen aanpassen. Of schijt hebben.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Scheelt 2 cm. Hij is 1.66 en zij 1.68. Valt dus allemaal wel mee.
Omg hij stond vanmiddag op Twitter. Heb wel een screenshot maar weet niet hoe ik die hier kan plaatsen vanaf telefoonquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee haha dat was oprecht een gok!
Mjah, dat is bij Mike de keukenboer ook het geval... zegt niks...quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:31 schreef Charlotte-007 het volgende:
Wel frappant dat menigeen het meest ventileert over hoe Chiara het "spel" speelt. Zowel negatief als positief.
Elke BB bewoner moet toch wel van te voren hebben bedacht hoe men zich in het BB huis gaat profileren.
Chiara is blijkbaar zo belangrijk voor de kijker, voor de fans en voor de anti-fans, dat iedereen het bijna enkel over haar heeft. Bijzonder. Chiara gaat in ieder geval worden onthouden als BB bewoonster.
Kan geen selfie erop krijgenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:31 schreef odie22 het volgende:
ik wou dat ik nu van bepaalde cossers hun gezicht kon zien
Heb je nog geen trui met biggie brother?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:32 schreef Ireth het volgende:
Mute!!! Geen Biggie Brother!
Sjaajron wens ik spontane diarree, in de file, met hooikoorts, in mei....
Al kreeg ik er voor betaaldquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Heb je nog geen trui met biggie brother?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |