B00squote:
nee ik denk dat ik dat zo ga doenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:59 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik weet waar de mijne woont hoor. Of moest ik de jouwe zoeken?
wat is dat?quote:Op zondag 26 februari 2023 00:01 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee ik denk dat ik dat zo ga doen, maar ik wil het leukste moment van BB niet missen
Ik moet je eerlijk toegeven... Ik vind het moeilijk om BB gedag te zeggen, maar dit seizoen is wel behoorlijk waardeloos. Ik merk de laatste dagen dat ik steeds vaker naar Jaar switch. Maar ik ben een man, dus ik vind het moeilijk om twee dingen tegelijk te volgen.quote:Op zondag 26 februari 2023 00:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
B00s
ik jou ook![]()
hoe bevalt deze RLS?
ik zit in JAAquote:Op zondag 26 februari 2023 00:03 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk toegeven... Ik vind het moeilijk om BB gedag te zeggen, maar dit seizoen is wel behoorlijk waardeloos. Ik merk de laatste dagen dat ik steeds vaker naar Jaar switch. Maar ik ben een man, dus ik vind het moeilijk om twee dingen tegelijk te volgen.
Ben jij daar actief?quote:Op zondag 26 februari 2023 00:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zit in JAA
en daar blijf ik
2 volgen is niet te doen
man of vrouw
quote:Op zondag 26 februari 2023 00:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zit in JAA
en daar blijf ik
2 volgen is niet te doen
man of vrouw
wie?quote:Op zondag 26 februari 2023 00:04 schreef odie22 het volgende:
[..]
chellypellybellypollywollie komt zo live zingen
daarom kom ik af en toe even in de Sc buurtenquote:
Nee natuurlijk niet hahaha, maar ik vond het wel een mooie binnenkomer.quote:Op zondag 26 februari 2023 00:06 schreef greysbones het volgende:
@:B00ster
verwacht je echt een update![]()
![]()
en het kan zo gezellig zijnquote:Op zondag 26 februari 2023 00:06 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik vergeet altijd een sc. Was tijdens Uto ook
Ik keek alleen tv in eerste instantie. Over aandachtshoeren gesproken.quote:
lief is ze hequote:Op zondag 26 februari 2023 00:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik keek alleen tv in eerste instantie. Over aandachtshoeren gesproken.
Dat was binnen 15 minuten al duidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |