welkom to the clubquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:45 schreef jooba het volgende:
Eigenlijk is dit een kut programma en toch blijf je kijken. Is het dan een goed programma ?
Is het normaal dat wij naar de bewoners voyeuristisch kijken ?
Ik was van plan om niet te volgen maar ben erin gezogen besef ik nu.
ik vind het knap je , zo weinig cossen en toch blijven volhoudenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:45 schreef jooba het volgende:
Eigenlijk is dit een kut programma en toch blijf je kijken. Is het dan een goed programma ?
Is het normaal dat wij naar de bewoners voyeuristisch kijken ?
Ik was van plan om niet te volgen maar ben erin gezogen besef ik nu.
ALs je toch kijkt kun je er beter bij COssenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:47 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik vind het knap je , zo weinig cossen en toch blijven volhouden
ik was anders al lang afgehaakt ( ik wil niemand valse hoop geven hoor )quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ALs je toch kijkt kun je er beter bij COssen
dan blijft het wat leuker
wie wil jou nu weg hebben??quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:51 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik was anders al lang afgehaakt ( ik wil niemand valse hoop geven hoor )
dit was de hint?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:52 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik zeg niks, wannabee-mod .............., huh ???
een hele lieve snoes attendeerde me erop dat ik hem weg moest doenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:54 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik wou wat zeggen,maar er miste iets in je bovenschrift
ja snap ik, was ook niet leukquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
een hele lieve snoes attendeerde me erop dat ik hem weg moest doen
neequote:
De cos is inderdaad leuker, ik post af en toe maar lees alles en dikwijls lig ik plat van het lachenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:47 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik vind het knap je , zo weinig cossen en toch blijven volhouden
nee zou ik ook niet doen, leuk voor een weekje ofzo, maar dan weer weg met die onzinquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
i know
maar dacht laat me niet kennen
zoek je matrasquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:58 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik ga maar ff een spelletje spelen…
Ik ken alleen het matras van Tilburg ( BB original)quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:59 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik weet waar de mijne woont hoor. Of moest ik de jouwe zoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |