Met wat? Er vertrekt verder niemand behalve Rob.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:58 schreef Monique___ het volgende:
jason wenst ze allemaal succes morgen
hamvraag...toneelspelenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Met wat? Er vertrekt verder niemand behalve Rob.
dah witte nie hequote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Met wat? Er vertrekt verder niemand behalve Rob.
heeft wolter kroes bezorgdquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:34 schreef Schakeltopia het volgende:
snurkie is back
https://vocaroo.com/1lr8rgCZQ36v
met hatsjoe van jason
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:46 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Is dat die zangert die Rob wereldberoemd heeft gemaakt in Nederland
dit is ..semie live feedquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Kan iemand mij laten weten waarom het hoofd en de daarbij horende reactie van Rob niet in beeld is gebracht tijdens de uitzending van vandaag? Had dat die kop wel willen zien toen bleek dat hij niet genomineerd was!! Gemiste kans!!
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dit is ..semie live feed
Rob slaapt
je kan in de SC , verder met vragen![]()
![]()
jah die kop van Rob tis wat![]()
Ik weet het niet Koos, heb stukken vooruitgespoeldquote:Op zaterdag 25 februari 2023 06:44 schreef Koos1958 het volgende:
Hebben ze nog de reactie van 'm.a. na het bekendmaken van de stemmen laten zien.
Whhaaaaaa zo vroeg!! Gezellig je te zien hier op dit uur 😊quote:Op zaterdag 25 februari 2023 07:07 schreef Monique___ het volgende:
Gdm hier![]()
char: kuchkuchkuch kuchkuchkuch
ali: ochtendurine al ingeleverd
Lins: ook al woelen, tijd genoemd tegen ali
jason: zegt af en toe iets
mimi : hatsjoe
jolien: hoe laat is het?
ias: beweegt en lijkt wakker
tijd om op te staan daar
Tegen beter weten in hopen er hier veel op een twist, iedere keer weer..quote:Op zaterdag 25 februari 2023 07:16 schreef Dragonbullet het volgende:
Ik hoop op een twist zoals elke week haha. Dit keer dacht ik: Rob gaat eruit straks met alle camera's op zich zoals hij het graag heeft. Is weer helemaal het mannetje en doet als hij in gesprek staat met Geraldine (🤮) en Tatyana natuurlijk heel relaxed en vrolijk. Over die sneer van Tatyana zegt hij natuurlijk niks want zo is hij niet (in je gezicht)
Rob mag door zijn vertrek zélf bepalen wie zijn nominatie overneemt en wijst MA aan en die vliegt er dan alsnog uit. Lijkt me leuk
Eh ik weet dat er geen twist komt hoor, daarom is het ook meer mķjn fantasie dan een reėle optie 😊 ik zou het gewoon zelf geweldig vinden om MA eruit te wippenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 07:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Tegen beter weten in hopen er hier veel op een twist, iedere keer weer..![]()
Denk wel dat je script klopt tot het punt dat hij zelf de nominatie mag weggeven.
sodeju ik hoor hele erge snurken in mn oor, alsof ie naast me ligt.
Robke zou denk ik ook mimi niet kiezen maar denk, chacha..
countdown kan beginnen he
Liefst in een kindercart naar buiten rollen dat hapje,quote:Op zaterdag 25 februari 2023 07:22 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Eh ik weet dat er geen twist komt hoor, daarom is het ook meer mķjn fantasie dan een reėle optie 😊 ik zou het gewoon zelf geweldig vinden om MA eruit te wippen
Dat kan alleen de programma maker doen, dat weten wij ook niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Kan iemand mij laten weten waarom het hoofd en de daarbij horende reactie van Rob niet in beeld is gebracht tijdens de uitzending van vandaag? Had dat die kop wel willen zien toen bleek dat hij niet genomineerd was!! Gemiste kans!!
Goedemorgen ,quote:Op zaterdag 25 februari 2023 07:07 schreef Monique___ het volgende:
Gdm hier![]()
char: kuchkuchkuch kuchkuchkuch
ali: ochtendurine al ingeleverd
Lins: ook al woelen, tijd genoemd tegen ali
jason: zegt af en toe iets
mimi : hatsjoe
jolien: hoe laat is het?
ias: beweegt en lijkt wakker
tijd om op te staan daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 07:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
Goedemorgen ,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk nog eerder dat hij Ali kiest ipv Maquote:Op zaterdag 25 februari 2023 07:16 schreef Dragonbullet het volgende:
Ik hoop op een twist zoals elke week haha. Dit keer dacht ik: Rob gaat eruit straks met alle camera's op zich zoals hij het graag heeft. Is weer helemaal het mannetje en doet als hij in gesprek staat met Geraldine (🤮) en Tatyana natuurlijk heel relaxed en vrolijk. Over die sneer van Tatyana zegt hij natuurlijk niks want zo is hij niet (in je gezicht)
Rob mag door zijn vertrek zélf bepalen wie zijn nominatie overneemt en wijst MA aan en die vliegt er dan alsnog uit. Lijkt me leuk
Gdm Lonneke, Ali staat er al opquote:Op zaterdag 25 februari 2023 08:00 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Denk nog eerder dat hij Ali kiest ipv Ma
Dan had ik het verkeerd begrepen dacht dat Rob dan mocht bepalen wie volgende week genomineerd wordt.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 08:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Gdm Lonneke, Ali staat er al op![]()
Anders zie ik het m ook doen
Haha ja weet ik hoor. Ik wil zélf dat hij MA kiest. Was beetje wishful thinkingquote:Op zaterdag 25 februari 2023 08:00 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Denk nog eerder dat hij Ali kiest ipv Ma
Brace zat er wel nog omquote:Op zaterdag 25 februari 2023 08:03 schreef rinardo het volgende:
Wakker, wc en klok kijken, en weer terug, zonder zn 4e en 5e been he!!!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Jw vergeet 1 belangrijk detail, niemand kįn zijn nominatie overnemen, hij is niet genomineerd.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 07:16 schreef Dragonbullet het volgende:
Het was maar een fantasie hoor, ik weet dat dit geen reėl scenario is😁quote:Op zaterdag 25 februari 2023 08:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jw vergeet 1 belangrijk detail, niemand kįn zijn nominatie overnemen, hij is niet genomineerd.
Jongens, dit was mijn fantasie, dit kan niet echt gebeuren. Ik wil na het zien van de aflevering gewoon dat MA een koekje van eigen deeg krijgt, dus zag dit voor me. Ik herhaal: het was een fantasie😊quote:Op zaterdag 25 februari 2023 07:16 schreef Dragonbullet het volgende:
Oh dacht ook al?? snapte hem ook al niet meerquote:Op zaterdag 25 februari 2023 08:27 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Jongens, dit was mijn fantasie, dit kan niet echt gebeuren. Ik wil na het zien van de aflevering gewoon dat MA een koekje van eigen deeg krijgt, dus zag dit voor me. Ik herhaal: het was een fantasie😊
Ben er jaloers op. Ik slaap 4 uur max per nacht.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 08:36 schreef happyme28 het volgende:
Serieus, hoe kan je tot 8.30 slapen als je om 22.00 uur naar bed gaat en de hele dag niets doet?
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 07:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Liefst in een kindercart naar buiten rollen dat hapje,
Hoorde ik het toch goed!!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 08:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara ze zijn me vergeten
Zit hier al anderhalf uur te wachten
Dat is dan weer te weinig normaal gesproken.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 08:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ben er jaloers op. Ik slaap 4 uur max per nacht.
kadootje van wolter die haar volgeblaft heeftquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:00 schreef ledn81 het volgende:
Charlotte heeft flink wat in te pakken![]()
hophop uit de veren
rob blijft dan liggenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Een financiėle prikkel zal vast helpen,
Dus gewoon als ze er niet allemaal binnen 5 minuten uit zijn nadat de lichten aan gaan.
¤100 per minuut uit de pot
Veel streams kijken is denk ik het beste, kijken wie ik wel kan missen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Je hebt nog een paar uur om te twijfelen...
Welk koekje van eigen deeg?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 08:27 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Jongens, dit was mijn fantasie, dit kan niet echt gebeuren. Ik wil na het zien van de aflevering gewoon dat MA een koekje van eigen deeg krijgt, dus zag dit voor me. Ik herhaal: het was een fantasie😊
Alles is het spel spelen, dus ook iemand strategisch nomineren die dat zelf ook doet. Niks mis meequote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Welk koekje van eigen deeg?
PON winnen door 2 spellen. Dan recht voor zijn raap nomineren wie hij zelf wil.
Wat is daar verkeerd aan?
Dat is het spel spelen.
Ja die blijft hangen en ias lult en lult door. Ik las dat 'm.a. in de dbk had gezegd dat hij chiara zo zou nomineren klopt ditquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:22 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Flikker op Jolien met je Ali gezeik nog steeds zure kut.
We lachen voortdurend jolienepien, óók om je rode strepen en je nagelstudio verhalenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:23 schreef Monique___ het volgende:
chichi: ali is een beetje naief
jolien: manier waarop vond ik niet fijn, de manier waarop hij het zei, enige wat ik ga missen is uwe kop met schmienk, alles wordt uitgezonden, besef, mensen zitten misschien te lachen thuis he![]()
![]()
bevestigd: jolientje = nog![]()
En wat zij met chiara op de streams heeft gezegd is ze zeker vergetenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:23 schreef Monique___ het volgende:
chichi: ali is een beetje naief
jolien: manier waarop vond ik niet fijn, de manier waarop hij het zei, enige wat ik ga missen is uwe kop met schmienk, alles wordt uitgezonden, besef, mensen zitten misschien te lachen thuis he![]()
![]()
bevestigd: jolientje = nog![]()
Ja, MA deed het voorkomen alsof hij doet alsof hij haar leuk vind ‘maar hij is niet dom’ en zou haar nomineren als dat nodig is. Nu nog nietquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja die blijft hangen en ias lult en lult door. Ik las dat 'm.a. in de dbk had gezegd dat hij chiara zo zou nomineren klopt dit
selectief geheugenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En wat zij met chiara op de streams heeft gezegd is ze zeker vergeten
uh je vergeet haar nr 1 : d'n beruhntquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:25 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
We lachen voortdurend jolienepien, óók om je rode strepen en je nagelstudio verhalen
Schijnt hij gisteren in de uitzending gezegd te hebben in de dagboekkamer ja dat hij Ciara voor de bus zou gooien. Zelf kijk ik alleen de live-stream.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja die blijft hangen en ias lult en lult door. Ik las dat 'm.a. in de dbk had gezegd dat hij chiara zo zou nomineren klopt dit
Eten of gegeten worden…quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:27 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Schijnt hij gisteren in de uitzending gezegd te hebben in de dagboekkamer ja dat hij Ciara voor de bus zou gooien. Zelf kijk ik alleen de live-stream.
I'm blue dabadeequote:
jawel die zijn er nu op... chiara is boos, jolien is boosquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:35 schreef Joyce-43 het volgende:
Mogge allemaal
Waarom krijgen we de blauwe kamer niet in beeld, daar liggen de meeste mensen en die zijn al aan het praten en wat geven ze ons, saai beeld 2x
In her defense: ik zou het ook moeilijk vinden om helemaal niet in die camera's te kijken denk ik. Het zijn ook zóveel. (En ja ik ben me er bewust van dat Charlotte ze graag opzoekt😊)quote:
wellek?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik zie nu het filmpje van led haha
😂😂😂quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:37 schreef Monique___ het volgende:
haha charlotte strooit onbedoeld ook nog zout in de grote open wond..
char tegen chi in de badkamer: wie heb jij vanmorgen gehoord?
chi snipt: niemand
Charlottequote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:38 schreef Dragonbullet het volgende:
Is Chiara niet binnekort jarig?
Ohja, dat was hetquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Charlotte
ohhh daar is papa!!!
En nu stond ze in de badkamer ook nog. Hep zij weerquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:40 schreef Monique___ het volgende:
febo snel papa gebeld of hij aub wat wil inspreken... chiara was so sad.. vergeten kind
ali: klonk als een belg![]()
![]()
jason: limburgs accent
jaaa goede timing van Feboquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:40 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
En nu stond ze in de badkamer ook nog. Hep zij weer
Omdat ze het denk ik gewoon echt vergeten waren af te spelen, en niet die reactie willen laten zien. “oh nu wel na commentaar” of zoquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:42 schreef ledn81 het volgende:
waarom mochten wij haar reactie niet zien
Vergeten op te nemen, kan ookquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:44 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Omdat ze het denk ik gewoon echt vergeten waren af te spelen, en niet die reactie willen laten zien. “oh nu wel na commentaar” of zo
waarom is chiara boos?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jawel die zijn er nu op... chiara is boos, jolien is boos
iedereen is wakker geworden deze week met een berichtje van buiten het huis.. ze lag om 7 nog iets al wakker om te wachten (was de laatste die nog aan de beurt moest komen) maar kwam. niks..quote:
😂😂😂😂😂quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:47 schreef Monique___ het volgende:
jolien: was altijd heeel gezellig thuis, nu pap mam alleen, missen nu gezelligheid nu ik / wij er niet meer zijn..
snap ik lientje = gezelligheid zelf
[ afbeelding ]
snap het ook niet. blijkbaar ruzietje geweest..quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:49 schreef Joyce-43 het volgende:
hoezo word het beeld steeds weg gedraaid bij blauw?
Jolien wilde wat vragen en hup weg beeld, waarom die bescherming zeg
En krijgt lekker heeeerlijk warm water, kan ie weer gaan raggen bij uh.. daar dus lkkr zepen en zoquote:
Dank je welquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
iedereen is wakker geworden deze week met een berichtje van buiten het huis.. ze lag om 7 nog iets al wakker om te wachten (was de laatste die nog aan de beurt moest komen) maar kwam. niks..
boos opgestaan.. .daarover snippen..
komt het berichtje van papa staat ze in de badkamer.. niet in de slaapkamer waar ze het afspelen..
ja ze worden echt beschermt zeg dit keer niet normaal meerquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
snap het ook niet. blijkbaar ruzietje geweest..
iets met ias dus en jolien.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:53 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ik moest gisteren ook keihard lachen toen ze vertelde dat therapeut (oid) gezegd had: in het huis heb je straks alle tijd om over dingen na te denken en wat je wil in het leven. Jolien schreeuwen: maar ik denk hier helemaal niet na, ik heb nog niet één keer nagedacht😂😂😂😂😂
Ik moest gisteren ook keihard lachen toen ze vertelde dat therapeut (oid) gezegd had: in het huis heb je straks alle tijd om over dingen na te denken en wat je wil in het leven. Jolien schreeuwen: maar ik denk hier helemaal niet na, ik heb nog niet één keer nagedacht😂😂😂😂😂quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:47 schreef Monique___ het volgende:
jolien: was altijd heeel gezellig thuis, nu pap mam alleen, missen nu gezelligheid nu ik / wij er niet meer zijn..
snap ik lientje = gezelligheid zelf
[ afbeelding ]
Astuquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Dank je wel
[..]
ja ze worden echt beschermt zeg dit keer niet normaal meer
Charlotte zegt heel veel dingen vaak hardop, in het belang van Charlotte.. en maar hopen dat het invloed heeft.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:52 schreef ben34567 het volgende:
Heb het roddelsessie-uur van gisteren bekeken en niet Chacha die weeral zei dat er morgen een twist moet komen en niemand van de 3 genomineerden naar huis zou moeten gaan want "dat is wat de kijker wil"
Whhaaaaaa echt zo domquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dubbel zelf quote nu
primeurtje denk ik
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ging over haar accountant en over hoe en of ze door wil met de nagelsalomquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:55 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ik moest gisteren ook keihard lachen toen ze vertelde dat therapeut (oid) gezegd had: in het huis heb je straks alle tijd om over dingen na te denken en wat je wil in het leven. Jolien schreeuwen: maar ik denk hier helemaal niet na, ik heb nog niet één keer nagedacht😂😂😂😂😂
Ohja! Was accountant, thanksquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:00 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ging over haar accountant en over hoe en of ze door wil met de nagelsalom
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:00 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ging over haar accountant en over hoe en of ze door wil met de nagelsalom
Dit jaar niet van die hele hele uitgesproken types zoals een theo, die jongen met make-up, snapje.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:02 schreef Joyce-43 het volgende:
zoveel aanmeldingen waarschijnlijk, en dan zo'n slechte selectie uitkiezen voor deze BB
hebben ze echt beroerd gedaan dit keer
Goed punt! Daarom vroeg ik me laatst af, zou diegene die de casting doet nu een compliment krijgen.. of moeten zoeken naar en andere baan? Er wordt wel veel over gesproken namelijk🤔quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:02 schreef Joyce-43 het volgende:
zoveel aanmeldingen waarschijnlijk, en dan zo'n slechte selectie uitkiezen voor deze BB
hebben ze echt beroerd gedaan dit keer
😂😂😂quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]ah dat weet ik wel nog.
Maar therapeut.. snapte ik al niet
Maar gewoon zeggen dat hij haar type niet is, homaar. Want kan nog lekker meeliften op de "vriendschap" hequote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:06 schreef Monique___ het volgende:
Beeld op 1ali die gemasseerd wordt door Chiara
![]()
linds: ali je ziet er beetje stiff uit, stiffe siss
jason: ik heb opeens heeel veeeel last van m'n rug, doet zoveel zeer
chiara: *negeert puberjongen die ook aandacht vraagt*
Hij zou iedereen nomineren. Dat hoort bij het spel. Alleen sommigen later. Waaronder Chiara.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
nou dit zijn allemaal van die wannabe's en dat kan je al zin er zijn er al 3 geloof ik die bezig waren met zingen en ja de rest heeft ook allemaal al wat gedaan Mich en Jason enzoquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dit jaar niet van die hele hele uitgesproken types zoals een theo, die jongen met make-up, snapje.
Maar nu krijg je dit..
mag toch hopen voor een nieuwe baan want het is echt belabberd, SL vliegen ook om onze oren dit jaar en gewoon al bij een gesprekquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:04 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Goed punt! Daarom vroeg ik me laatst af, zou diegene die de casting doet nu een compliment krijgen.. of moeten zoeken naar en andere baan? Er wordt wel veel over gesproken namelijk🤔
Maar zou een alledaags persoon hieraan mee willen doen.. dat vraag ik me af. Ik ben zelf nogal alledaags en zou ik niet aan moeten dénken!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou dit zijn allemaal van die wannabe's en dat kan je al zin er zijn er al 3 geloof ik die bezig waren met zingen en ja de rest heeft ook allemaal al wat gedaan Mich en Jason enzo
neem toch wel eens een keer een alledaags persoon ofzo
uhm, zou jij je opgeven voor zoiets?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou dit zijn allemaal van die wannabe's en dat kan je al zin er zijn er al 3 geloof ik die bezig waren met zingen en ja de rest heeft ook allemaal al wat gedaan Mich en Jason enzo
neem toch wel eens een keer een alledaags persoon ofzo
nee ze gaf hem wel antwoord als hij ook een dag zo lopen zoals Ali gisteren dan kwam ze hem ook zijn rug doenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:06 schreef Monique___ het volgende:
Beeld op 1ali die gemasseerd wordt door Chiara
![]()
linds: ali je ziet er beetje stiff uit, stiffe siss
jason: ik heb opeens heeel veeeel last van m'n rug, doet zoveel zeer
chiara: *negeert puberjongen die ook aandacht vraagt*
ow ja die zei ze wel nog erbijquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee ze gaf hem wel antwoord als hij ook een dag zo lopen zoals Ali gisteren dan kwam ze hem ook zijn rug doen
Chiara wilde weer wat zeggen en toen plop SLquote:
ik zou wel willen maar ben camera schuw haha zou niet willen dat mensen die ik ken me op tv zouden zienquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:14 schreef Dragonbullet het volgende:
M
[..]
Maar zou een alledaags persoon hieraan mee willen doen.. dat vraag ik me af. Ik ben zelf nogal alledaags en zou ik niet aan moeten dénken!
bij wie zag je dat?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:19 schreef Dragonbullet het volgende:
Jee, doen jullie ook zoveel deo op? Is dat gewoon? Ik dus veel minder
je twijfelt nu aan je deo gebruik?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:19 schreef Dragonbullet het volgende:
Jee, doen jullie ook zoveel deo op? Is dat gewoon? Ik dus veel minder
Haha neeehee ik twijfel er niet aan. Gaat helemaal goed hier, vond alleen dat Rob nogal lang doorrolde, maar weet ik veel, misschien is dat mormaalquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
je twijfelt nu aan je deo gebruik?![]()
sniffel en je komt erachter
Ze kan zó een tekenfilm inquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:29 schreef Monique___ het volgende:
haha mimi die gaat liggen in de zon, die bedenkelijke kop van jolien!!!
Ja net in badkamer idd. "gaat niet lang meer duren" zei Bart ook al. Neem ze op.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:33 schreef TheLuckyman het volgende:
Lees op FB dat Rob vandaag weg gaat, omdat er dingen gezegd zijn. Coins gaan naar Bart, en ging over flesjes van de badkamer. Of die die mee naar huis wou nemen. Iemand iets gehoord?
Tegenwoordig geven mensen zich op omdat denken dat een stapje is naar een media carričre (want kandidaten uit het verleden zijn nu wereldberoemd.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:14 schreef Dragonbullet het volgende:
M
[..]
Maar zou een alledaags persoon hieraan mee willen doen.. dat vraag ik me af. Ik ben zelf nogal alledaags en zou ik niet aan moeten dénken!
Ik heb eerder het idee dat al de deelnemers wat mankeren en daarom daar zitten dit jaar.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:35 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Tegenwoordig geven mensen zich op omdat denken dat een stapje is naar een media carričre (want kandidaten uit het verleden zijn nu wereldberoemd.)Alledaagse mensen nemen niet risico om hun baan op te zeggen voor zoiets.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:43 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat al de deelnemers wat mankeren en daarom daar zitten dit jaar.
ja over die flesjes heb ik gehoord ja was iets idd over of hij die mee wilde nemenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:33 schreef TheLuckyman het volgende:
Lees op FB dat Rob vandaag weg gaat, omdat er dingen gezegd zijn. Coins gaan naar Bart, en ging over flesjes van de badkamer. Of die die mee naar huis wou nemen. Iemand iets gehoord?
Ja en ben ook benieuwd of Lindsey dan ook te horen krijgt dat ze als laatst geranked staat?! Zou wel wat olie op de vriendschap met MA gooien namelijkquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:47 schreef ben34567 het volgende:
Rob gaat 100% weg vanavond. De vraag is of Lindsey hierdoor gesaved wordt of dubbele exit.
Zal wel de zwarte markt worden.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:51 schreef engine het volgende:
Jason en Ali gaan op kroeg in Beverwijk![]()
Jason moet betalen.
we mogen geen beeld van binnen meekrijgen geloof ikquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:48 schreef Monique___ het volgende:
sl is ? omdat we niet mogen zien dat de koffer van rob naar binnen komt?
als je hem kan verstaan tenminste..............-knipquote:
die heeft toch op hoog nivo? voetbal gespeeldquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:53 schreef Dragonbullet het volgende:
Haha Ali, hij is helemaal niet sportief die jongen
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
als je hem kan verstaan tenminsteik versta geen turken
welke training?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:55 schreef engine het volgende:
Chiara en Jolien worden vanmiddag op de training verwacht
oh?, echt waarquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:56 schreef Verida het volgende:
[..]![]()
Hij praat toch gewoon Nederlands/Vlaams?
Jason wil gaan sporten met de twee meiden.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
welke training?
en wiezo zijn de 2 boos?
Ik vind het een kwalijke opmerking die je maakte "ik versta geen Turken"quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:57 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
oh?, echt waar
heel beroerd nederlands/vlaams dan
Ohja dat wel. Maar als ik hem zo zie sporten lijkt hij zo stijf en motorisch uitgedaagdquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
die heeft toch op hoog nivo? voetbal gespeeld
knipquote:
Kun je nou ook een keer iets normaals zeggen? Ali is prima te verstaan.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
als je hem kan verstaan tenminsteik versta geen turken
oke maar hebben ze getyped hierquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:58 schreef engine het volgende:
[..]
Jason wil gaan sporten met de twee meiden.
Niemand is boos volgens mij
Zodra Rob het huis uit isquote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:00 schreef Joyce-43 het volgende:
wanneer krijgen ze eigenlijk eens normaal eten enzo
ja sorryquote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:00 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Kun je nou ook een keer iets normaals zeggen? Ali is prima te verstaan.
Ja kinderachtig. Maarja, die staartjes he. Ze kan er niks aan doen ookquote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:07 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien gister zo boos om iets wat ali had gezegd over haar smink gezicht hem nu samen met chiara belachelijk maken over zijn kromme benen.
Maar waaromquote:
speculeer dat het met het vertrek van rob te maken heeft.. dat die daar de spullen inpakt..quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:13 schreef engine het volgende:
[..]
Maar waaromEr gebeurd helemaal niks.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
speculeer dat het met het vertrek van rob te maken heeft.. dat die daar de spullen inpakt..
Ben heel hoopvol![]()
![]()
Kettingroker moet steeds even zijn pauze pakkenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:13 schreef engine het volgende:
[..]
Maar waaromEr gebeurd helemaal niks.
Dit. Hij doet gewoon zielig nu hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:18 schreef Gerrie_55 het volgende:
Kan hij nou niet eens aan tafel zitten eten moet bart brood maken voor hem
Vanochtend liep ie ook best redelijk zonder stokken
zijn wate?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:19 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Zijn kaken is het enige wat nog niet is aangetast in dat huis
ja word steeds gekker met hem, bart brood smeren voor meneerquote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:18 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nu Kan het nog... geert is weg , niemand die hem kan verzorgen.. hij neemt het er nog even van in huize weltevreequote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja word steeds gekker met hem, bart brood smeren voor meneer
Ja maar daar reageert deze groep niet zo goed op..quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:23 schreef Joyce-43 het volgende:
WTF geef die chiara dan een zendercheck ofzo iedere keer SL
ze speculeren over dat iemand nu nog moet in stappen en ja hoor weg beeld
vroeger was zendercheck meer als genoeg!!!!!
denk echt niet dat er iemand komt nu met allerlei info weerquote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:23 schreef Monique___ het volgende:
stel je even voor.. geheel toevallig, dat ze nu praten over nieuwe in het huis..
en streamlock
zou er. nog een nieuwe komen.. that's the question![]()
![]()
niet weer een blonTje svp
nu een echt man erin
Nu nog iemand erin, interessant. En dat diegene dan wint😂quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:23 schreef Monique___ het volgende:
stel je even voor.. geheel toevallig, dat ze nu praten over nieuwe in het huis..
en streamlock
zou er. nog een nieuwe komen.. that's the question![]()
![]()
niet weer een blonTje svp
nu een echt man erin
ja dan worden wij gestraft ipv hun omgekeerde wereld hier FEBO als je mee leest!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja maar daar reageert deze groep niet zo goed op..
paar keer al duidelijke zendercheck en go gehoord. Wat ik dan wel leuk vindt.. maar ja.. nu dus die domme sl
Tuurlijk niet. Ze zijn al op de helft en hebben nog steeds 1 bewoner te veel als 1 april de finale is.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:25 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Nu nog iemand erin, interessant. En dat diegene dan wint😂
Gisterochtend idem dito, maar wel zelf koffie pakken en wegbrengen zonder krukken.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:18 schreef Gerrie_55 het volgende:
Gooi er wat alcohol in en het loopt weer als een kievit.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:18 schreef Gerrie_55 het volgende:
nee nach 2 maanden komt niemand meerquote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denk echt niet dat er iemand komt nu met allerlei info weer
Zijn aanstellerige gedrag wordt ook erg gevoed door de lui om hem heen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Gisterochtend idem dito, maar wel zelf koffie pakken en wegbrengen zonder krukken.
Als de afstand aanrecht - bank te ver is, kan je altijd je koffie even aan de eettafel drinken.
Ik dacht dat die Ali veel negativiteit had gekregen na zijn brutale aanval op Bart. Kan dat het publiek nu anders over hem gaat denken?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:40 schreef Paul het volgende:
kan niet anders dan dat lindsey gaat vandaag
Chiara zou niets liever hebben dat Lindsey eruit gaat vanavond. Dat ze Charlotte of Ali eruit wil was haar pokerface bij Mich.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:42 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik gun Chiara geen exit van Charlotte. Jason had graag, dat Ali bleef.
Dus dan Lindsey maar naar huis.
Zo kan het wel weer, houdt hiermee op alsjeblieft!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
erst had ik gedacht jolien vind zijn kont mooi
maar es is met poepen
Ja als ik naar de polls kijk verwacht ik dat wel.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:42 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik gun Chiara geen exit van Charlotte. Jason had graag, dat Ali bleef.
Dus dan Lindsey maar naar huis.
Ik zie liever die Ali gaan maar goed, we zien het vanavond wel.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ja als ik naar de polls kijk verwacht ik dat wel.
dat schrijf ik tochquote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee nach 2 maanden komt niemand meer
Ja, Lindsey eruit om.charlot alleen te zetten. Lindsey is wel haar maatjequote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:42 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Chiara zou niets liever hebben dat Lindsey eruit gaat vanavond. Dat ze Charlotte of Ali eruit wil was haar pokerface bij Mich.
En vooral omdat zij en Jason dan de laatste Nederlandse kandidaten zijn en ze nog tot de finaleweek kan blijven.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, Lindsey eruit om.charlot alleen te zetten. Lindsey is wel haar maatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |