I'm blue dabadeequote:
jawel die zijn er nu op... chiara is boos, jolien is boosquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:35 schreef Joyce-43 het volgende:
Mogge allemaal
Waarom krijgen we de blauwe kamer niet in beeld, daar liggen de meeste mensen en die zijn al aan het praten en wat geven ze ons, saai beeld 2x
In her defense: ik zou het ook moeilijk vinden om helemaal niet in die camera's te kijken denk ik. Het zijn ook zóveel. (En ja ik ben me er bewust van dat Charlotte ze graag opzoekt😊)quote:
wellek?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik zie nu het filmpje van led haha
😂😂😂quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:37 schreef Monique___ het volgende:
haha charlotte strooit onbedoeld ook nog zout in de grote open wond..
char tegen chi in de badkamer: wie heb jij vanmorgen gehoord?
chi snipt: niemand
Charlottequote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:38 schreef Dragonbullet het volgende:
Is Chiara niet binnekort jarig?
Ohja, dat was hetquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Charlotte
ohhh daar is papa!!!
En nu stond ze in de badkamer ook nog. Hep zij weerquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:40 schreef Monique___ het volgende:
febo snel papa gebeld of hij aub wat wil inspreken... chiara was so sad.. vergeten kind
ali: klonk als een belg![]()
![]()
jason: limburgs accent
jaaa goede timing van Feboquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:40 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
En nu stond ze in de badkamer ook nog. Hep zij weer
Omdat ze het denk ik gewoon echt vergeten waren af te spelen, en niet die reactie willen laten zien. “oh nu wel na commentaar” of zoquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:42 schreef ledn81 het volgende:
waarom mochten wij haar reactie niet zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |