Tuurlijk niet. Ze zijn al op de helft en hebben nog steeds 1 bewoner te veel als 1 april de finale is.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:25 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Nu nog iemand erin, interessant. En dat diegene dan wint😂
Gisterochtend idem dito, maar wel zelf koffie pakken en wegbrengen zonder krukken.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:18 schreef Gerrie_55 het volgende:
Kan hij nou niet eens aan tafel zitten eten moet bart brood maken voor hem
Vanochtend liep ie ook best redelijk zonder stokken
Gooi er wat alcohol in en het loopt weer als een kievit.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:18 schreef Gerrie_55 het volgende:
Kan hij nou niet eens aan tafel zitten eten moet bart brood maken voor hem
Vanochtend liep ie ook best redelijk zonder stokken
nee nach 2 maanden komt niemand meerquote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denk echt niet dat er iemand komt nu met allerlei info weer
Zijn aanstellerige gedrag wordt ook erg gevoed door de lui om hem heen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Gisterochtend idem dito, maar wel zelf koffie pakken en wegbrengen zonder krukken.
Als de afstand aanrecht - bank te ver is, kan je altijd je koffie even aan de eettafel drinken.
Ik dacht dat die Ali veel negativiteit had gekregen na zijn brutale aanval op Bart. Kan dat het publiek nu anders over hem gaat denken?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:40 schreef Paul het volgende:
kan niet anders dan dat lindsey gaat vandaag
Chiara zou niets liever hebben dat Lindsey eruit gaat vanavond. Dat ze Charlotte of Ali eruit wil was haar pokerface bij Mich.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:42 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik gun Chiara geen exit van Charlotte. Jason had graag, dat Ali bleef.
Dus dan Lindsey maar naar huis.
Zo kan het wel weer, houdt hiermee op alsjeblieft!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
erst had ik gedacht jolien vind zijn kont mooi
maar es is met poepen
Ja als ik naar de polls kijk verwacht ik dat wel.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:42 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik gun Chiara geen exit van Charlotte. Jason had graag, dat Ali bleef.
Dus dan Lindsey maar naar huis.
Ik zie liever die Ali gaan maar goed, we zien het vanavond wel.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ja als ik naar de polls kijk verwacht ik dat wel.
dat schrijf ik tochquote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee nach 2 maanden komt niemand meer
Ja, Lindsey eruit om.charlot alleen te zetten. Lindsey is wel haar maatjequote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:42 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Chiara zou niets liever hebben dat Lindsey eruit gaat vanavond. Dat ze Charlotte of Ali eruit wil was haar pokerface bij Mich.
En vooral omdat zij en Jason dan de laatste Nederlandse kandidaten zijn en ze nog tot de finaleweek kan blijven.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, Lindsey eruit om.charlot alleen te zetten. Lindsey is wel haar maatje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |