Tegen beter weten in hopen er hier veel op een twist, iedere keer weer..quote:Op zaterdag 25 februari 2023 07:16 schreef Dragonbullet het volgende:
Ik hoop op een twist zoals elke week haha. Dit keer dacht ik: Rob gaat eruit straks met alle camera's op zich zoals hij het graag heeft. Is weer helemaal het mannetje en doet als hij in gesprek staat met Geraldine (🤮) en Tatyana natuurlijk heel relaxed en vrolijk. Over die sneer van Tatyana zegt hij natuurlijk niks want zo is hij niet (in je gezicht)
Rob mag door zijn vertrek zélf bepalen wie zijn nominatie overneemt en wijst MA aan en die vliegt er dan alsnog uit. Lijkt me leuk
Eh ik weet dat er geen twist komt hoor, daarom is het ook meer míjn fantasie dan een reële optie 😊 ik zou het gewoon zelf geweldig vinden om MA eruit te wippenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 07:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Tegen beter weten in hopen er hier veel op een twist, iedere keer weer..![]()
Denk wel dat je script klopt tot het punt dat hij zelf de nominatie mag weggeven.
sodeju ik hoor hele erge snurken in mn oor, alsof ie naast me ligt.
Robke zou denk ik ook mimi niet kiezen maar denk, chacha..
countdown kan beginnen he
Liefst in een kindercart naar buiten rollen dat hapje,quote:Op zaterdag 25 februari 2023 07:22 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Eh ik weet dat er geen twist komt hoor, daarom is het ook meer míjn fantasie dan een reële optie 😊 ik zou het gewoon zelf geweldig vinden om MA eruit te wippen
Dat kan alleen de programma maker doen, dat weten wij ook niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Kan iemand mij laten weten waarom het hoofd en de daarbij horende reactie van Rob niet in beeld is gebracht tijdens de uitzending van vandaag? Had dat die kop wel willen zien toen bleek dat hij niet genomineerd was!! Gemiste kans!!
Goedemorgen ,quote:Op zaterdag 25 februari 2023 07:07 schreef Monique___ het volgende:
Gdm hier![]()
char: kuchkuchkuch kuchkuchkuch
ali: ochtendurine al ingeleverd
Lins: ook al woelen, tijd genoemd tegen ali
jason: zegt af en toe iets
mimi : hatsjoe
jolien: hoe laat is het?
ias: beweegt en lijkt wakker
tijd om op te staan daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 07:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
Goedemorgen ,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk nog eerder dat hij Ali kiest ipv Maquote:Op zaterdag 25 februari 2023 07:16 schreef Dragonbullet het volgende:
Ik hoop op een twist zoals elke week haha. Dit keer dacht ik: Rob gaat eruit straks met alle camera's op zich zoals hij het graag heeft. Is weer helemaal het mannetje en doet als hij in gesprek staat met Geraldine (🤮) en Tatyana natuurlijk heel relaxed en vrolijk. Over die sneer van Tatyana zegt hij natuurlijk niks want zo is hij niet (in je gezicht)
Rob mag door zijn vertrek zélf bepalen wie zijn nominatie overneemt en wijst MA aan en die vliegt er dan alsnog uit. Lijkt me leuk
Gdm Lonneke, Ali staat er al opquote:Op zaterdag 25 februari 2023 08:00 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Denk nog eerder dat hij Ali kiest ipv Ma
Dan had ik het verkeerd begrepen dacht dat Rob dan mocht bepalen wie volgende week genomineerd wordt.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 08:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Gdm Lonneke, Ali staat er al op![]()
Anders zie ik het m ook doen
Haha ja weet ik hoor. Ik wil zélf dat hij MA kiest. Was beetje wishful thinkingquote:Op zaterdag 25 februari 2023 08:00 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Denk nog eerder dat hij Ali kiest ipv Ma
Brace zat er wel nog omquote:Op zaterdag 25 februari 2023 08:03 schreef rinardo het volgende:
Wakker, wc en klok kijken, en weer terug, zonder zn 4e en 5e been he!!!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Jw vergeet 1 belangrijk detail, niemand kán zijn nominatie overnemen, hij is niet genomineerd.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 07:16 schreef Dragonbullet het volgende:
Het was maar een fantasie hoor, ik weet dat dit geen reël scenario is😁quote:Op zaterdag 25 februari 2023 08:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jw vergeet 1 belangrijk detail, niemand kán zijn nominatie overnemen, hij is niet genomineerd.
Jongens, dit was mijn fantasie, dit kan niet echt gebeuren. Ik wil na het zien van de aflevering gewoon dat MA een koekje van eigen deeg krijgt, dus zag dit voor me. Ik herhaal: het was een fantasie😊quote:Op zaterdag 25 februari 2023 07:16 schreef Dragonbullet het volgende:
Oh dacht ook al?? snapte hem ook al niet meerquote:Op zaterdag 25 februari 2023 08:27 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Jongens, dit was mijn fantasie, dit kan niet echt gebeuren. Ik wil na het zien van de aflevering gewoon dat MA een koekje van eigen deeg krijgt, dus zag dit voor me. Ik herhaal: het was een fantasie😊
Ben er jaloers op. Ik slaap 4 uur max per nacht.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 08:36 schreef happyme28 het volgende:
Serieus, hoe kan je tot 8.30 slapen als je om 22.00 uur naar bed gaat en de hele dag niets doet?
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 07:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Liefst in een kindercart naar buiten rollen dat hapje,
Hoorde ik het toch goed!!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 08:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara ze zijn me vergeten
Zit hier al anderhalf uur te wachten
Dat is dan weer te weinig normaal gesproken.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 08:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ben er jaloers op. Ik slaap 4 uur max per nacht.
kadootje van wolter die haar volgeblaft heeftquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:00 schreef ledn81 het volgende:
Charlotte heeft flink wat in te pakken![]()
hophop uit de veren
rob blijft dan liggenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Een financiële prikkel zal vast helpen,
Dus gewoon als ze er niet allemaal binnen 5 minuten uit zijn nadat de lichten aan gaan.
¤100 per minuut uit de pot
Veel streams kijken is denk ik het beste, kijken wie ik wel kan missen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 09:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Je hebt nog een paar uur om te twijfelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |