Ja en ben ook benieuwd of Lindsey dan ook te horen krijgt dat ze als laatst geranked staat?! Zou wel wat olie op de vriendschap met MA gooien namelijkquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:47 schreef ben34567 het volgende:
Rob gaat 100% weg vanavond. De vraag is of Lindsey hierdoor gesaved wordt of dubbele exit.
Zal wel de zwarte markt worden.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:51 schreef engine het volgende:
Jason en Ali gaan op kroeg in Beverwijk![]()
Jason moet betalen.
we mogen geen beeld van binnen meekrijgen geloof ikquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:48 schreef Monique___ het volgende:
sl is ? omdat we niet mogen zien dat de koffer van rob naar binnen komt?
als je hem kan verstaan tenminste..............-knipquote:
die heeft toch op hoog nivo? voetbal gespeeldquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:53 schreef Dragonbullet het volgende:
Haha Ali, hij is helemaal niet sportief die jongen
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
als je hem kan verstaan tenminsteik versta geen turken
welke training?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:55 schreef engine het volgende:
Chiara en Jolien worden vanmiddag op de training verwacht
oh?, echt waarquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:56 schreef Verida het volgende:
[..]![]()
Hij praat toch gewoon Nederlands/Vlaams?
Jason wil gaan sporten met de twee meiden.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
welke training?
en wiezo zijn de 2 boos?
Ik vind het een kwalijke opmerking die je maakte "ik versta geen Turken"quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:57 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
oh?, echt waar
heel beroerd nederlands/vlaams dan
Ohja dat wel. Maar als ik hem zo zie sporten lijkt hij zo stijf en motorisch uitgedaagdquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
die heeft toch op hoog nivo? voetbal gespeeld
knipquote:
Kun je nou ook een keer iets normaals zeggen? Ali is prima te verstaan.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
als je hem kan verstaan tenminsteik versta geen turken
oke maar hebben ze getyped hierquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:58 schreef engine het volgende:
[..]
Jason wil gaan sporten met de twee meiden.
Niemand is boos volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |